27. Bölüm

606 91 5
                                    

Keyifli okumalar

***

Genç adam sabahın erken saatinden kalkarak kimseye haber vermeden evden ayrılmıştı. Arabasına bindiği gibi soluğu sözleştiği gibi İstanbul'da almıştı. Yol boyu düşünen genç adam nasıl bir tepkiyle karşılaşacağını endişeyle merak ediyordu. Alya'nın ailesine ne kadar değer verdiğini biliyordu. Abisinin kendisiyle ne konuşacağını merak etse de onunla görüşmeden bir şey düşünmek istemiyordu. Gece yarısı aldığı arama adamı tedirgin etmişti. Arabayı Sabiha Gökçen Havaalanının otoparkına bırakarak birkaç dakika sonra inecek olan uçağın çıkış kapısında beklemeye başlamıştı.

Cenk sabırsızca piste inen uçağın yolcularının inmesini beklemeye başladı. Yolcular yavaş bir şekilde kapıdan çıkış yaparken Cenk Selim'in çıkışını kaçırmamaya çalışıyordu. Sonunda beklenen kişi geldiğinde elini kaldırarak kendini belli etti.

Selim öğrendiği gerçeklerle ilk uçakta kendine yer ayırtmıştı. Sonra da Cenk'i arayarak onunla görüşmek istediğini söylemişti. Cenk hemen adamın görüşme isteğini kabul etmişti.

"Selim abi hoş geldin," diye adamı karşılayan Cenk genç adama elini uzatırken Selim de Cenk'e elini uzatıp tokalaşmıştı.

"Hoş buldum, nasılsın Cenk?"

"Şükür halimize, sen nasılsın abi. Seni buraya kadar ne getirdi?" diye soran Cenk Selim'in sıkıntıyla nefesini dışarıya vermişti.

"Pek iyi değilim açıkçası. Seninle önemli bir konuda konuşmak istiyorum. Senden bana yardım etmeni rica edeceğim."

"Elbette Selim abi ne oldu?"

"Konu Alya ve onun hakkında duyduğum şeyler hiç hoşuma gitmedi. Onunla konuşmak için gelecektim aslında ama kardeşimi tanıyorum. Başına gelenleri öğrendiğimi bilseydi kendini kötü hissederdi." Cenk Selim'in neden bahsettiğini anlayınca yüzünü asmıştı. O da yeni öğrenmesine rağmen olanları düşündükçe deliriyordu.

"Özür dilerim Selim abi Alya'ya sahip çıkamadım." Selim genç adama kaşlarını çatarak bakmıştı.

"Senin olanlarla ne kabahatin var ki?"

"Stajda benim yanımdaydı, Alya'ya biraz daha dikkat edebilirdim." Selim buruk bir şekilde genç adama bakmıştı.

"Senin bir suçun yok Cenk, sen her öğrencine davrandığın gibi davrandın Alya'ya," dediğinde Cenk başını sallamıştı.

"Ama son zamanlarda garip davranıyordu. Bir şey olduğunu anlamalıydım."

"Neyse ben senden bir şey rica edecektim. Malum ben Alya'ya başına gelenleri bildiğimi belli edemem. Ama sen her zaman onun çevresinde olduğun için ona yardım edebilirsin."

"Sen nereden öğrendin abi? Biz bile daha dün öğrendik."

"Bunu nasıl sakladı bilmiyorum. Gerçi Arya'ya söylemiş, hatta o kadar iyi üniversitelere girebilecekken bu üniversiteyi seçme nedeni de bu olay olmuş." Cenk şaşkınlıkla genç adama bakmıştı.

"Bunu bilmiyordum."

"Arya'yı biraz sıkıştırınca her şeyi anlattı." Cenk başını sallayarak genç adamı onaylamıştı. Ama Selim'e anlatası gereken önemli bir konu vardı. Ona olanları anlatması gerekiyordu. Sıkıntıyla elleriyle oynarken onun bu hareketi bir öğretmen olarak gözünden kaçmamıştı.

"Neler oluyor Cenk, bana anlatman gereken bir şey mi var?"

"Abi ayaküstü konuşmasak. Kahvaltı yapmamışsındır, hadi kahvaltı yaparken konuşalım." Selim genç adamın arabasına doğru ilerlerken Cenk kumandayla arabanın kapılarını açarak Selim'le birlikte arabaya binip oradan uzaklaşmıştı.

GELİNCİK ÇİÇEĞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin