Merhaba arkadaşlar. İkinci bölümle karşınızdayım. Bölüm hakkında yorumlarınızı yazarsanız sevinirim!
Keyiflli okumalar....
***
Genç adam dersini bitirmesiyle masanın üzerinde ki notları toplayarak sınıfından çıkmıştı. Odasına doğru ilerlerken kolunda ki saate bakmıştı. Bu günün son dersi olduğundan saat beşi geçiyordu. Haftanın üç günü derslere giriyor diğer iki günü ise bahçe yapımında çalışıyordu. Oldukça yorgundu ve bira önce eve giderek dinlenmek istiyordu.
"Cenk hocam bakar mısınız?" genç adam adını seslenen kadına döndüğünde duraksamıştı.
"Bir şey mi istemiştiniz Ayfer hocam?" diyerek kadının yanına gelmesini beklemişti. Ayfer hocanın da elinde ki kağıtlardan dersten çıktığını anlayan Cenk dersler hakkında bir şey soracağını düşünmüştü.
"Neyse ki sizi yakalayabildim hocam, bir şey soracaktım."
"Elbette, sizi dinliyorum." İkili okulun koridorunda odalarına doğru ilerlerken hala konuşmayan kadına döndü genç adam. Kadının düşünceli olduğu halinden belli oluyordu. O da kendisi gibi bu dönem üniversitede ders vermeye başlayacaktı. Gerçi kendisi yaz tatilinde bir projeyle okula girmişti.
"Öğrenciler hakkında size birkaç şey soracaktım." Cenk kadının sözlerine duraksamıştı.
"Kusura bakmayın Ayfer hocam size yardımcı olamayacağım. Bende bu yıl okulda ders vermeye başladım. Dolayısıyla gençleri henüz tam anlamıyla tanımıyorum." Kadın adamın sözleri ile ona bakmıştı.
"Öyle mi, bilmiyordum. Hangi üniversiteden geldiniz?"
"Karadeniz Teknik'ten. Siz Onur hocaya sorun isterseniz. O daha iyi yardımcı olacaktır."
"Haklısınız sanırım. Sizin dersiniz bitti mi?" Cenk kadını onaylarken odasının kapısına gelmişti. Anahtarıyla kapısını açarken kadın yeniden konuşmuştu.
"Yine de aklınızda bulunsun hocam, kendime bir asistan alacağım. Sizin de gözünüze çarpan bir öğrenci olursa bana bildirirsiniz. Özellikle disiplinli ve derslerine önem versin yeter." Genç adam başını sallayarak kadını onayladıktan sonra "İyi akşamlar hocam" diyerek kapısını kapatmıştı.
Elinde ki dosyaları masanın üzerine bırakarak masasının arkasına geçip oturmuş, gözlerini kapayarak başını geriye yaslamıştı. Tatilde bile çalıştığı için oldukça yorucu bir dönem geçirmişti. Telefonun sesi ile kendine gelen genç adam masanın üzerine bıraktığı telefonunu eline aldığında arayan kişiyi görünce sevinçle cevapladı.
"Hocam, nasılsınız?"
"Dersin bitti mi Cenk, dışarıda seni bekliyorum." Genç adam işittiği kelam ile hızla yerinden doğrulmuştu.
"Dışarıda mı?" genç adam bir yandan odasının camından bakarken diğer yandan babası gibi sevdiği adamla konuşuyordu.
"Burada mısınız hocam?"
"Seni bekliyorum Cenk, gelince görüşürüz." Cenk en son Aras'ın düğününden gördüğü hocasını yeniden göreceği için oldukça heyecanlıydı. Mesleği gereği Adnan hocadan çok şey öğreneceğini biliyordu. Hızla hazırlığını yaparak çantasını aldığı gibi odasından çıkmıştı. Kapısını kilitlerken Ayfer hoca yeniden ona seslense de genç adam duymazlıktan gelerek merdivenlere yönelmişti. Adımları o kadar hızlıydı ki onu gören kötü bir şey olduğunu düşünebilirdi. Bölüm kapısından çıkar çıkmaz karşısında kendisine selektör yakan arabayı hemen fark etmişti. Adımlarını o yöne çevirerek hızlandırmıştı. Arabanın kapısını açarak sevinle konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GELİNCİK ÇİÇEĞİ
General FictionTATLI HATA hikayesinde ki İkizlerden Alya'nın hikayesi. Keyifli okumlar!