Oy ve yorum 🐝🐢
•••Bir bebekten daha iyi ne olabilir?
Tabi ki iki bebek!
Kendi kendime gülüp karşımdaki iki tombalağa baktım. Bae gerçekten tombalaktı ama yanındaki ürkek minik cidden değildi. Minicik bir şeydi ama yanakları tombikti.
İkisini de ısırmak istiyorum. Şu an karşımda, ikiside masada oturuyor minik ayaklarını sallandırıyorlardı. Bae yapınca minikte yapmaya başlamıştı. Resmen ablasını taklit ediyordu. Sahiden... Küçük görünüyordu ama kaç aylıktı acaba? Yanımda şu an köfte patates ikilisi vardı ve açıkçası Bae'ye yedirirken ona da vermek istiyordum. Birlikte yemeleri çok sevimli olurdu. Hem Bae de yanındaki biri yiyince daha çok yiyenlerdendi. Çifte kazanç sağlamış olurduk. "Ailen nerede acaba... O durumda seni bırakmaları hiç iyi değildi. Ya sana bir şey olsaydı? Sanırım geldiklerinde iyi bir azar çekmem gerekecek. Alakasız biri olmam umrumda değil. Hiçbir tombiş öyle bırakılmamalı." Yanağından öptüm ve burnunu burnuma sürttüm. "Ailen gelene kadar sana... marshmallow diyelim."
Kızıma döndüm bu seferde. "Sence bebeğim? Bence uyuyor. Hem hafif hemde yanakları tontiş."
"Hmhm"
Kızımı da öptüm ve saçlarını karıştırdım. Kız olduğundan sanırım Bae'nin bukleli saçları daha fazlaydı. Marshmallow ise siyah düz saçlara sahipti. Benim gerçek saçlarım gibi saf siyahtı saçları. Ah. Benziyorduk aslında. Hemde baya. Badem gözleri, yüzü, saçları...
Aklıma gelen şeyle gözlerimi kıprıştırdım.
"Hae?"
"Hm"
"Tanrım gerçekten sen misin? Dur bir dakika konuşamıyor hemen çıkarım yapmamalıyım ama..." Yutkundum. Chan eski sevgilime benziyor diye tutturmuştu ve bu çocuk aşırı derecede bana benziyordu. Yok ya değildir. Salak olabilir ama çocuğunu kaybedecek kadar da değildir. Gerçi kuzenim bakıyor demişti. E ama Jiu noona da dikkat ederdi. Yok ya değildir. "Pist. Değilsin dimi?"
"Hm"
"Ama sende hep hm hm." Güldüm ve saçlarını okşadım. Hae olsun veya olmasın bebeği öylece yalnız bırakacak değildim. Hele ki Bae ona bu derece dikkatli bakıp sarılmak isterken. Ciddi ciddi çok sevmişti. Bu yüzden bence... Hemen arayıp sormaya gerek yoktu. Evet evet. Kaybettiyse kaybeden bulmalıydı. Hmhm.
Kesinlikle iki tatlılığı daha fazla yan yana görmek için yapmıyorum bunu.
"Şimdi... O zaman yemek yiyelim hm? marshmallow. Sende yiyebilirsin değil mi? Zaten az malzemeli. Bence yersin." Çantamdan kapları çıkarıp ikisine de baktım. Masada oturduklarından dikkatli olmam gerekiyordu. Bae çok hareketli marshmallow ise çok minikti. Güldüm. Çok tatlı bir tezatlıkları vardı öyle ki ikisine de aynı anda sıkıca sarılmak istiyordum.
"İlk önce su içelim. Neyseki her malzemeden ikişer tane getiriyorum. Eğer sen Hae isen baban bana çok borçlu kalacak benden söylemesi."
Bae'ye her zaman kullandığı sarı biberonu, marshmallow'a ise yedek olarak yanımda gezdirdiğim yeşil biberonu verdim. Daha iyi içmeleri içinde geniş yumuşak örtüyü masaya sermiş ve yatırmıştım ikisine de. Yan yana yatıyorlardı şimdi. Birbirlerine bakıyorlar arada ses çıkarıp sanki iletişim kuruyorlardı. Yüzümde gülümseme yerime oturdum ve battaniyeyi üstlerine örttüm. Yatar pozisyondaydılar sonuçta. Soğuk kapmalarını istemezdim.
Su içmeleri bitince ikisini de oturtturdum. Bae ilk defa çok sakindi. Bebeğe bakıyordu sadece. Bebek ise bana... İkisinin de yanaklarını okşadım. Kokuları birleşince çok güzel olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heist •Chanmin•
FanfictionSeungmin kendine yeni bir sayfa açmadı. Yeni bir kitap aldı ve herkesten uzaklaştı. Ta ki herkes dediği kişi onu bulana dek... -aksiyon -mlpreg Başlangıç: 24.09.2023 Bitiş:...