~44

431 101 78
                                    

Oy ve yorum yapana benden birer baehae  🐝🐢
•••

"Seni!"

Birbirimize girdiğimizde hem laf söylüyor hemde vurmak için küçük bir açıklığı bekliyorduk. Başında, üstünlük elde etmek için elime aldığım sopa parçası çoktan ikiye kırılmış ve ani bir atakta defans sağlamam için kalkan yerini görür olmuştu. Gerçi şu an beni pek ciddiye alır gibi durmuyordu ama olsun. Sonuçta ben hıncımı alıyordum.

"Bana. Bana hiçbir şeyi söylemedin. Sen hep kendin kurdun ve bizi de..." Sağ elimdeki tahtayla vurdum ama eğilip kaçındı. Karnım açıkta kaldığında dizimi kaldırmış ve bana vurmasını engellemiştim. Evet bu ciddiye almıyor haliydi. Resmen kavga ediyorduk. "Oynattın! Kim Felix. Cidden!" Sopayı havaya atıp dikkatini biraz olsun dağıttığımda havadaki bacağımla dizine vurdum. Tam diğer elimle koluna vuracakken benden hızlı davranmış ve tutarak beni geriye çevirmişti. Kolumu kilitlemeye çalışıyordu şu an. Buna izin vermedim ve kendimi eğerek boynundan tuttum. Benden güçlü olması benden sinirli olduğu anlamına gelmezdi!

"Siktir saçımı çekersen seni gerçek anlamda döverim seungmin. Çek elini oradan."

"Önce kolumu bırak."

"Çek elini bak sinirleniyor-"

Kendimi bilerek yere attığımda hem kilitlemeye çalıştığı kolumu kurtarmış hemde saçından bir iki tel çekerek hemen doğrulmuştum. Eli boynunda birkaç saniye sadece bana baktı. Koyu gözlerinde duygu yoktu şu an. Ya da vardı ama ben daha önce bana karşı bu kadar sinirli olmadığı için bu bakışı bilmiyordum. "Sana saçımı çekme demiştim."

Dudaklarımı yaladım ve omzunu silktim yavaşça. Geri adım atmayı düşünmüyordum. "Neden söylemedin? Jisung benim yüzümden öldü diyerek kafayı yiyecektim neredeyse ama sen..." Gözlerimin dolmaması için dişlerimi sıktım. "Neden? Bazen gerçekten anlamıyorum seni."

"Anlaman gerekmiyor zaten." Elini boynundan çekti ve seslice nefesini verdi. "Eğer yaşadığını bilseydin ki kendisi yeni yeni kendine geliyor yani hala tam iyi sayılmaz ama asıl hemde çok asıl sebebini gerçekten bilmek istiyorsan aşağı kattaki adamla olan ilişkini kesmek içindi." Yutkundum ve gözlerimi kıprıştırdım. O ise başını iki yana salladı sadece. "Aptalsın, gerçekten öylesin. Jisung'un durumu olmasa uyanır uyanmaz yine o adamın peşinden giderdin. Ne sağlığını ne de üstündeki yükü düşünür gider ve herkesi tehlikeye atardın. Buna Bae de dahil. Jisung ve öldü sandığımız oğlun sayesinde o adamdan uzak kaldın. Eğer onlar olmasaydı şu an buradaki hiç kimse yaşamıyor bile olabilirdi. Herşeyin bir zamanı vardır. Bir buçuk yıl Acıtabilir Seungmin." Yanıma yaklaşıp omzuma dokundu. "Ama herkesle mutlu olman için bu gerekiyordu."

Gözlerim yavaşça doldu o an. Bir buçuk yıl... Az değildi. Dediği gibi acıtıyordu ama yine dediği gibi gerekliydi de. Eğer Jisung'un durumu olmasaydı bu kadar yorulmaz ve intikam için bile olsa Bang ailesinin peşinde giderdim. Haberdar olmadığım Hae'm o zaman tehlikeye girerdi hatta dediği gibi belki de Bae... Yutkundum. Haklıydı. Sanırım. Bilmiyorum. Sadece artık dinlenmek istiyorum sanırım. Sadece ailemle- "Üç tel demi o?"

"Ne-AGH KOLUM HAS SİKTİR!"

Bir anda kolumun geriye çevrilmesiyle çığlık atıp öne eğildim. Arkama geçmiş resmen duygusal anımdan yararlanmıştı. Haklıydı. Duygusal olarak baya düşüktüm ama hadi ama! Yaşadığım onca şeyden sonra hayattaydım ve iki çocuk babasıydım. Bence madalya felan almam gerekiyordu. Gerçi şu an elinden kurtulmakta benim için yeterli olurdu. Gerçekten acıtmaya başlamıştı çünkü. "Abi. Abi bırakır mısın lütfen?"

Karşılık olarak kolumun daha çok bükülmesini aldığımda küçük bir çığlık attım. Bu şekilde kıramazdı ama kesinlikle çok acıttığı bir gerçekti. Ayağımla geriye doğru vurmaya çalıştım ama o da başarısız olmuş resmen sıkıştırmıştı beni. Sinirle nefes aldım. Duygusal halimden yararlanması kahpelikti. Yine de bunu ona söyleyip onu daha çok sinirlendirmeyecektim. "Hae ile hiç konuşmadın d-değil mi? Çok tatlı baba di-daha fazla bükersen gerçekten çıkacak!"

Heist •Chanmin•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin