Merhabalarrrrrr!
Nasılsınız? Umarım iyisinizdir?
Ben çok iyiyim, biraz yoğun haftalara girdik malum Ramazan geliyor, biraz yorulacağız. Üni, ev, oruç... bir tık sıkıntı olacak ama bakalım nasıl olacakk?
Buraya ufak bir duyuru yapmaya geldim, birazcık üzülebilirsiniz.
Öncelikle, bu hafta maalesef bölüm atamayacağım, şimdiden çok çok özür dilerim. Bölümü bir tık daha uzatmaya karar verdim; malumunuz bir sonraki bölüm final, finale geçişte sorun yaşamak istemiyorum.
O yüzden eklemem gereken birkaç şey var, anlatmam gereken şeyler.. ufak geçmişe gitmeler, bir şeyleri atlatmalar felan derken biraz yetiştiremedim bölümü, bir tık da ilham perilerim kayboldu :( Şimdiden özür diliyorum yine, eğer yetiştirebilirsem hafta içi atarak gönlünüzü alacağım :)
Bir diğer haberim, finalde görmek istediğiniz herhangi bir şey var mı? Bir sahne olsun, merak ettiğiniz bir şey, bahsetmediğim ya da üstünkörü geçtiğimi düşündüğünüz bir olay? Fikirlerinizi önemsiyorum, istediğiniz bir sahne varsa ona göre finali kurgulamak isterim.
Bir diğer haberimiz ise hoşunuza gidecek bence kjkhdkjfhsdkfdflk.
Bu kitap final yapar yapmaz yeni Yoonkook kitabımı duyuracağım, ismi hazır :) Ramazandan sonra başlamak hedefim ama değişebilir de tabii biraz o zamanlara bağlı. Umarım onu da bu kitap kadar seversiniz. Odaklanacağım iki kitap bittikten sonra diğer taslağa kaldırdığım iki kitabı da yazın tekrar yayınlamayı düşünüyorum. Umarım bir aksilik olmaz.
Yorumlarınız önemli, lütfen fikirlerinizi belirtmeyi unutmayın. Sizleri seviyorum, görüşmek dileğiyle...
Nice nice büyümelere!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
L'esprit de l'eslacier
FanficMin Yoonginin mekanında gizlice çekim yapmaya kalkışan Jeon Jungkook başına geleceklerden habersizdi. /yoonkook