1.06 - Lost Girls

11 0 0
                                    

Forbesova Residence

Ellie si povzdechla a rozhlédla se okolo sebe. Cass s Eleanor spali na pohovkách. Anna a Caroline spali ve dvou křeslech. Damon, Ellie, Anna a Beatrice spali na zemi na madračkách. Ellie byla z nich všech vzhůru jako první a vydala se do kuchyně. Ellie zapnula konvici ve které nechala vařit vodu a začala si připravovat kávu. „Mohu požádat o kafe taky?" hlas se ozval hned za ní a ona se polekaně otočila na Damona. „Tohle nedělej, nevím kolik toho moje srdce za poslední dny může ještě zvládnout" napomenula ho a Damon se uchechtl když jí sledoval.

Ellie popadla konvici a zalila dva hrnky na kávu, jeden z nich podala Damonovi. „Měl bych se ti omluvit" začal mluvit Damon a Ellie se na něj otočila. „Za co přesně?" nechápala Ellie. „Pokusil jsem se na tebe zaútočit" oznámil Damon a Ellie se na něj podívala. „A taky jsi mi řekl abych utíkala, mimochodem udělejte si ze sklepa menší schody aby lidi nezakopli" zasmála se Ellie. „A taky za to že jsi mě musela nakrmit, vím že to asi nebylo to nejlepší co jsi kdy mohla nebo musela dělat" vysvětloval Damon a Ellie na něj nadzvedla obočí.

„Můžu ti slíbit že tohle nebylo ani v top ten nejhorších věcí co jsem musela udělat. A nevadilo mi to, potřeboval jsi pomoct, a jsi kamarád, navíc to nebolelo tolik jako být zmlácená s vnitřním krvácením" vysvětlila Ellie a Damonův výraz potemněl. „To ti udělal kdo?" zeptal se Damon. „Ex" Ellie rychle pokrčila rameny. „Jméno mi asi neřekneš že?" zeptal se Damon. „Ne" Ellie zamítla. „No pokračuje v mých omluvách... Lhal jsem ti, neřekl jsem ti pravdu o tom kdo nebo spíš co jsem" oznámil Damon a Ellie si usrkla doušek ze své kávy kterou stále držela v ruce.

„Damone známe se dva týdny, taky mám tajemství které jsem ti neřekla, a tajemství toho že jsi upír je docela pohodlné že zadržuješ" Ellie se na něj lehce usmála a dopila svou kávu. Hrnek dala do umyvadla. Damon byl v okamžiku hned vedle ní a podával jí svůj hrnek. „Uh... Jo na tu vaši upíří rychlost si budu muset zvyknout" vydala ze sebe Ellie. „Promiň přestanu to dělat tak často" Damon lehce ustoupil. „V pořádku, budu si muset zvyknout. Nechystám se opustit Cass" Ellie se na něj usmála a potom se na něj váhavě podívala.

„Asi je zbytečné ptát se jestli je to jeden z vás který ji proměnil" vydala ze sebe Ellie. „Já i Anna ti můžeme přísahat že jsme to neudělali. Jsem si docela jistý že ani Stefan ne. Ale zjistíme kdo to udělal" přislíbil jí Damon. „Díky no teď jdeme ostatní probudit" oznámila Ellie když začal zvonit mobil, rychle se podívala na volajícího. „Jeremy?" Ellie přijala hovor zatím co Damon budil holky. „Potřebuji tu pomoc, Vicki se něco stalo asi je sjetá nejsem si jistý ale je na tom špatně" vysvětloval Jeremy a Ellie si povzdechla, tohle neznělo dobře.

„Dobře, jo, jsme na cestě zatím jí uvař kafe mělo by jí to alespoň trochu pomoct" pronesla Ellie a zavěsila hovor. „Musíme za Jerem. Vicki je očividně sjetá a je s ní něco hodně špatně" oznámila k ostatním Ellie. „Dobře tak jdeme do aut" souhlasila Bea a všichni se společně vydali ven. Damon řídil auto ve kterém byla Ellie, Eleanor a Anna. Ostatní holky byli v druhém autě. Když zastavili a vešli do domu hned bylo jasné že je z Vicki něco špatně. „Co se děje?" zeptala se Caroline. „Je opravdu hodně sjetá" vysvětloval Jeremy a ukázal na Vicki.

Damon se zamračil. „Vezmi jí do pokoje, zhasni světla, zateras okna a nemluv moc hlasitě" rozkázal Damon. Jeremy přikývl a vedl Vicki do pokoje. „Damone co se děje?" zeptala se Eleanor. „Je v přeměně do upíra" pronesla Anna po chvíli ticha a všichni se na ní šokovaně podívali. „Je nahoře s Jeremym" namítala Beatrice. „Zatím neví co se děje, časem jí to dojde ale na to by měl být ještě čas" vysvětloval Damon a dívky přikývli. Potom se ale ozval křik. Vicky seběhla schody okolo nich a začala utíkat. „Necítím krev, nezranila ho" pronesla Anna rychle.

The Vampire Diaries - The Rewritten Journey //TVDU FF//Kde žijí příběhy. Začni objevovat