1.14 - Fool Me Once

12 0 0
                                    

Konec Roku 2009

Motelový pokoj

Beatrice seděla v koupelně motelového pokoje když Annabelle a Ben do koupelny strčili Elenu. „Eleno?" Bea jí oslovila. „Beatrice, jsi v pořádku?" vyhrkla Elena. „Ano jenom mě trochu bolí hlava" souhlasila tiše Beatrice. „Co se děje? Proč jsme tady?" ptala se Beatrice. „Musí to mít co dělat s tou hrobkou a grimoárem Emily" vysvětlila Elena. „Grimoárem?" nechápala Beatrice. „Damon říkal že to může otevřít tu hrobku" Elena pokrčila rameny. „Ach, ano jo pamatuji, Ellie mi o tom říkala" souhlasila Beatrice a rozhlédla se okolo sebe.

„Jistě že ti o tom řekla, potřebují totiž čarodějku na zlomení kouzla aby dostali upíry ven" oznámila pohoršeně Elena. „Vím, požádali mě o pomoc, se slibem že vytáhnou jen Katherine" vysvětlila jednoduše Bea. V ten moment do koupelny vstoupil Ben. „Chce s tebou mluvit" pronesl Ben popadl Elenu a vedl jí ven z koupelny. Bea se zamračila. „Co s ní budete dělat?" vyhrkla Bea, rozhodně nechtěla aby se Eleně něco stalo ne po tom všem. „Jenom chceme mluvit" odsekl Ben a znovu jí zavřel samotnou v koupelně.

Salvatorův Penzion

Damon, Anna Eve a Ellie vešli do penzionu kde na ně už čekal Stefan. „Annabelle Zhu vzala Elenu" vysvětlil Stefan ihned. „Ano to jsem pochopil s tvých hlasových schránek" odsekl Damon. „Damone hledal jsem jí celou noc a prohledal jsem každou ulici. Co když se tvoje krev ještě nedostala z jejího systému?" ptal se Stefan. „Pak si budeš jistý že jí znovu uvidíš" vyhrkl ihned Damon. „Damone prosím, potkal jsi Anabelle, co víš?" ptal se Stefan. „Ne nic ti neřeknu" odsekl Damon a dvě dívky pevně stáli za ním.

„Víš, všechno co si pamatuji je že tě nenávidím. Mohl tu být čas kdy to bylo jiné, ale tvoje volby vymazali všechno dobré na tobě. Ale vidíš, vím že máš dost důvodu mě nenávidět. Tohle všechno začalo se mnou. Katharine vzali kvůli mně. A já se omlouvám" oznámil Stefan. „Ne... Omluva se nepřijímá, a popravdě, doufám že Elena zemře" pronesl Damon. „Damone" namítal Stefan. „Ne Stefane, omlouváš se za tohle, ale ne za to že jsi ho donutil stát se upírem, ne za to že ho obviňuješ za všechno špatné co se stalo a soudíš ho dřív než něco udělá.

Soudíš ho za něco co neuděláš a neustále ho zrazuješ" vyhrkla Ellie a Damon se na ní vděčně podíval. „Navíc, víš máme tu jednu unesenou čarodějku, která je má kamarádka, jedna z těch kterým důvěřovat můžu na rozdíl od tebe a ta v sobě upíří krev nemá takže se omlouvám ale ona je teď mojí prioritou" oznámil Damon, kývl na dívky a společně odešli pryč od Stefana. „Jak Beu najdeme?" zeptala se opatrně Anna a sledovala Damona. „To ještě nevím, ale nenecháme jí v tom, je to naše kamarádka" pronesl naprosto jednoduše Damon.

Ellie, Anna a Damon se několik hodin snažili vymyslet jak dostat Beu když Damon zaslechl Elenu. Všichni se na sebe podívali a sešli dolů. „Zachránil jsem Elenu sám" pronesl Stefan k Damonovi. „Počkej! Kde je Beatrice? Byla tam taky" vyhrkla Elena a všichni se na ní podívali. V ten moment se to stalo, Anna se upíří rychlostí rozmazala ke Stefanovi a praštila s jeho hlavou o stěnu několikrát. „Ty jsi tam Kurva nechal Beatrice?! Záleží ti kurva i na něčem jiném než na Eleně!!" ječela Anna jako smyslů zbavená. Damon se k ní rychle rozmazal a odtáhl jí. „Dostaneme jí Anno slibuji" vydechl Damon.

Ellie se podívala na Damona. „Domluv se z Annou, dostaň Beu zpátky" rozkázala mu Eve. „Jste si jisté?" zeptal se Damon a podíval se na Ellie i Eve. „Jdi" souhlasila Ellie. Damon přikývl a rozmazal se pryč. „Ellie, Eve to nemůžete myslet vážně" namítala Elena. „Mě na rozdíl od vás na Beatrice záleží a udělám pro to všechno" odsekla Ellie a popadla mobil. „Paní Emerys?" oslovila jí. „Brzo budeme mít vaši dceru zpátky a budeme potřebovat pomoct" vysvětlila Ellie. „Jakou pomoc?" ptala se Sophie. „V otevření hrobky" oznámila Ellie. „Počítej se mnou" souhlasila Sophie.

The Vampire Diaries - The Rewritten Journey //TVDU FF//Kde žijí příběhy. Začni objevovat