Policejní Stanice
Alaric se probouzí uvnitř v zadržovací cele. Mračí se na Damona, Liz a Annu kteří stojí před celou. „Nic jsem neudělal" vyhrkl Alaric. „Zatýkáte ho za něco co řekla Doktorka Fellová?" ptal se pohoršeně Damon, za kterým stála zamračená Anna. „Ne, cela je pro jeho vlastní dobro. Byl zastřelen. Doktorka Fellová použila k jeho léčení upíří krev" pronesla Liz. „Čí krev?" ptala se Anna. „Podle všeho to byla krev Ellie" Liz pokrčila rameny. „Doktorka Fellová je ta kdo mě zastřelila" namítal Alaric. „Protože jsi proti ní šel s nožem!" vykřikla Liz pohoršeně.
„Ano s nožem, který jsem našel skrytý v jejích věcech!" bránil se Alaric hlasitě. „Budeme ignorovat tu část kde je Alaric jednou z obětí vraha? Chci říct, ten chlap byl prakticky ubodán k smrti" vyhrkl Damon. „Navíc Ele a Ellie s ním tráví prakticky každou noc, něco by věděli" podpořila ho Anna. „Doktorka Fellová navrhla že si zranění mohl způsobit sám" promluvila Liz. „Myslíš že jsem se bodl sám?" ptal se nechápavě Alaric. „Podívej, myslím, že nevím, co si mám myslet. Nemám nic, kromě vražedných zbraní z vaší skrýše.
A ještě ke všemu váženého člena zakladatelské rodiny ukazujícího velmi dlouhým prstem" bránila se Liz. „Připravila mě!" vykřikl Alaric. „To se může stát, ale nemáme pro to žádné důkazy" Liz pokrčila rameny. „Tak nějaké najdeme" nabídl Damon. „Ach můj bože a je to tady zase" utrousila Anna a ironicky rozhodila rukama. „Ne držte se od toho dál, to že se do toho zapletete, situaci jen zhorší" Liz se na něj káravě podívala. „Poslouchej Liz..." Damon ani nestihl domluvit. „Nunťte mě abych vás dala do té cely s ním!" okřikla je Liz. „Chápeme" Anna rychle souhlasila.
Před policejní stanicí jdou čtyři sestry bok po boku. Eve, Elena, Ellie s Ele a vchází spolu na policejní stanici kde k nim Damon přistoupí. „Je táta?" Ellie vysloví tichou otázku. „Ric je v pořádku, Liz ale chce abychom se do toho nepletly" Anna k nim přistoupila. „Vy to neuděláte že ne?" zeptala se nadějně Eve. „Vypadá to jako dobrý plán" Anna pokrčí rameny. „No myslím že bych mohl doktorce křivé obvinění vyrvat hrdlo. Možná její jazyk, nebo bych jí mohl rozkousat na malé kousky a nakrmit jí veverky" Damon pokrčil rameny a napodobuje žvýkání veverky.
Ellie si zakryje rukou ústa a tak moc se snaží nezačít smát. „Damone prosím minimálně ne na policejní stanici kde tě můžou slyšet lidé" žádá ho Eve a Damon obrací oči v sloup. „Co udělají zatknou mě taky?" ptá se Damon. „Přesně to by mohli udělat Damone" souhlasí Ele. „Mohl by jsi projevit trochu víc soucitu s Bonnie!" vyhrkla Elena. „Za co? Ona i její máma jsou naživu, to Bea kvůli tobě a nim byla zraněná a skoro vyždímaná ze svojí magie" odsekne Damon. „Víš když se takhle budeš chovat dál jednou skončíš sám" procedí skrze zuby Elena a odejde.
Damon jí chvíli sleduje a v jeho očích se objevují pochybnosti. „Tak to má celé úplně špatně, nikdy nebude sám když má mě" směje se Anna. „No můžu tě ujistit že nás se taky nezbavíte tak snadno" zasmála se Ellie a podívala se na Damona. „Dobře, Theo teď otravuje Stefana doma co budeme dělat my?" zeptala se všech Anna. „Musíme nějak dokázat že je táta nevinný" pronesla Ele a prsty si pročísla vlasy. „Dobře no tak asi jdeme za Doktorkou Fellovou" souhlasil nakonec Damon a Anna si povzdechla věděla že tohle skončí pohromou.
Salvatorův Penzion
Stefan je ve svém pokoji u svého stolu a má na něm deník. Klepe prstenem o stůl, krouží perem v rukou a sedí se zavřenýma očima. Theodore se zastaví u dveří a vidí, co dělá. Stefan se zastaví a podívá se na něj. „Milý deníčku, dnes se mě na jméno zeptal veverka. Řekl jsem mu, že je to Joe. Ta lež mě bude pronásledovat navždy" Theo ho paroduje, Stefan zatím stane a položí svůj deník zpět na polici. „Co chceš?" ptá se Stefan. „Doufal jsem že bychom se spolu mohli poflakovat, znáš to spojení malého a velkého bratra po letech kdy jsem byl vysušen" směje se Theo.
ČTEŠ
The Vampire Diaries - The Rewritten Journey //TVDU FF//
FanfictionKdyž se Mystic Falls stane majákem pro nadpřirozeno, je do něj vtažených spousta lidí, jejichž životy se musí navždy změnit. S příjezdem dvou upírů do města, se životy spousty lidí obrací vzhůru nohama, těmi nejhoršími způsoby. Jdou po cestě na kter...