1.01 - Pilot

45 1 0
                                    

„Už přes století žiju v tajnosti, schovaný ve stínu, sám na světě. Do teď. Jsem upír. A toto je můj příběh"

Začátek Roku 2009

Gilbertova Residence rok 2009

Ellie opatrně vyšla ze svého pokoje, její vlasy byli rovné s patkou jejích vlasů na jedné straně její hlavy. Ellie přešla k pokoji jedné ze svých sester, opatrně zaklepala a následně vstoupila. Eleanor už seděla u svého stolu a česala si vlasy. ,,Dobré ráno Ele" Ellie tiše pozdravila svou sestru. Eleanor se otočila a z úsměvem svou sestru, dvojče obejmula. Eleanor se krátce podívala na ruce své sestry a kontrolovala jestli na rukou nemá mozoly. ,,Asi bychom měli jít probudit Jeremyho" pronesla nakonec Eleanor. ,,Pravda, půjdu za ním ty se dopřiprav" oznámila Ellie.

,,Dobře děkuji" Ele se lehce usmála když Ellie odcházela z pokoje. Ellie přešla k pokoji svého bratra a lehce zaklepala na jeho dveře. ,,Jer?" Ellie opatrně nakoukla do jeho pokoje, když viděla že její mladší bratr stále spí usmála se a přešla k jeho posteli. ,,Jer" vydechla jeho jméno a jemně s ním zatřásla. Jeremy sebou trochu pohnul a otevřel jedno oko aby se podíval na svou sestru. ,,Mám čtyři sestry a jenom jedna z nich nedokáže pochopit jak přesně mě probudit normálním způsobem" Jeremy se lehce zasmál a Ellie pobaveně obrátila oči v sloup.

,,Já vím, já vím Jer. Musíš se obléct a připravit, protože musíme do školy" vysvětlila svému bratrovi a lehce do něj šťouchla. ,,Dobře jdu na to, za chvíli budu dole" souhlasil Jeremy a jeho sestra odešla z pokoje. ,,Je vzhůru?" zeptala se Eleanor za kterou šla i Elena. ,,Ano je vzhůru už se připravuje" souhlasila a společně sešli do schodů. Viděli prostřený stůl a jejich tetu Jennu bavící se s černovlasou ženou. Jejich starší sestrou Evelyn. Evelyn byla o sedm let starší než dívky. Evelyn před dvěma lety dokončila vysokou školu, nedaleko Mystic Falls.

Evelyn vystudovala umění, živila se malováním obrazů ale hlavně to byla taterka. Měla svůj vlastní salon kde tetovala lidi, dávala jim piercingy a další. Ellie a Ele byli první které souhlasili s tím že to na nich zkusí. Ellie si nechala vytetovat malého fénixe zatímco Ele si nechala vytetovat malou lišku. Evelyn byla jen o pět let mladší než Jenna. To protože jejich matka Miranda měla Evelyn když jí bylo čerstvě sedmnáct let. Proto si k sobě Evelyn a Jenna byli často více jako kamarádky než teta s neteří. ,,Eve!" vykřikli dvě dívky a obejmuli svou starší sestru.

,,Ahoj holky" Eve se rozesmála a obejmula obě dvě své sestry na čelo. Evelyn se potom podívala na Elenu, ony dvě spolu nikdy nevycházeli to hlavně kvůli Eleně. ,,Holky, Eve mi pomohla uvařit snídani, tak se posaďte a najezte se" Jenna se na své neteře usmála. ,,Mě stačí kafe teto Jenno" pronesla Elena a vzala si kávu. ,,Já a Eleanor se najíme a Jeremy určitě taky" Ellie se na svou tetu i sestru usmála a sedla si ke stolu. ,,Ohh kdo dneska vařil?" Jeremy viděl jídlo a potom spatřil Evelyn. ,,Evie!" vykřikl Jeremy a pevně obejmul svou sestru.

,,Ahoj Jeremy ty jsi vyrostl" smála se Evelyn. ,,Eve neviděla jsi je měsíc" smála se Jenna. ,,Mimochodem jak to šlo na tom prodeji obrazů?" zeptala se Eleanor. ,,Potom vám to řekl" usmála se Evelyn. Jeremy si rychle sedl ke stolu a začal nadšeně jíst. Eve se lehce usmála a společně s Jennou si sedli a jedli. ,,Takže je to váš první den ve škole a já jsem byla tak trochu nepřipravená, naštěstí mi Eve pomohla. Pro každého z vás hromádka peněz na učebnice a vše co potřebujete, peníze na papíry. Máme pro vás propisky, tužky, gumy, vše v pouzdrech.

A všichni máte připravené svačiny, pro každou kávu, nebudu komentovat speciální kávu Ele, nad kterou ohrnovala nos i Eve" smála se Jenna. ,,Nebo vám můžeme ještě dát peníze aby jste si mohli koupit jídlo ve škole" nabídla Eve. ,,Peníze ještě mám" utrousila Elena. ,,Vezmu si jídlo sebou, dali jste si na tom záležet" Jeremy se usmál. ,,My si vezmeme jídlo sebou taky" souhlasili Ellie s Ele. ,,Dobře ještě něco? Nezapomněli jsme na něco?" ptala se Jenna. Eve se podívala na svoje sestry s pobaveným pohledem ve tváři, přemýšlející kdo by jí to měl říct.

The Vampire Diaries - The Rewritten Journey //TVDU FF//Kde žijí příběhy. Začni objevovat