Gilbertova Residence
Ellie stála ve svém pokoji společně s Eleanor a Evelyn a spolu se snažili vybrat šaty na tanec desetiletí, tentokrát řešili padesátá léta. Evelyn se nechystala jít, protože neměla nikoho jako doprovod a protože se chystala mít videohovor s jejím tajemným upírem. ,,Řekneš nám jak se vlastně jmenuje?" zeptala se Eleanor. ,,Jmenuje se Klaus a už vám toho víc neřeknu" utrousila Eve a byla rudá až za ušima. ,,Dobře, dobře už se ptát nebudeme" Ellie se smála a mrkla na svou starší sestru. Eve nad nimi obrátila oči v sloup a vytáhla ze skříně šaty.
„Proč naše střední nemůže být jako každá jiná jen s maturitním plesem?" zeptala se Ellie když vyhodila další šaty. „Protože žijeme v Mystic Falls" Eleanor se uchechtla. ,,Do dneška si pamatuju svůj tanec desetiletí, Jenna se kvůli mě skoro zblíznila" vysvětlila Eve a podala Eleanor jedny šaty. „Pamatuješ si na tu písničku co jsem složila po smrti rodičů?" zeptala se Ele. „Jistě že si to pamatuji" souhlasila Ellie. ,,Jistě že ano" souhlasila i Eve. „Chtějí po mě abych jí dneska zazpívala jako zahájení tance padesátých let, ale já si nejsem jistá jestli to můžu udělat" vysvětlovala Eleanor.
„Jistě že to můžeš udělat, jsi jedním z nejsilnějších lidí které znám a jestli to někdo dokáže, jsi to ty" Ellie se na svou sestru tiše usmála. „Myslíš že to mám udělat?" zeptala se Eleanor. „Jestli si myslíš že je to správná věc a chceš to udělat tak ano" souhlasila Ellie. ,,Eleanor nikoho jsem neslyšela zpívat lépe než tebe, takže jsem si jistá že tvůj zpěv budou všichni milovat" Eve se na svou sestru usmála. „Děkuji holky" Eleanor se na ně vděčně podívala. „Konečně!" vykřikla Ellie když vytáhla šaty a Eleanor s Eve se obě dvě rozesmály.
„Ty si pamatuji, tenkrát nám rodiče dali kreditku abychom je a Elenu nechali na pokoji a my jsme je skoro zruinovali" smála se Eleanor a Ellie se na ní podívala. „Nebuď škodolibá k mrtvým" pokárala jí pobaveně. ,,A proč ne? Stejně pro nikoho z nás mimo Elenu nebyli dobrými rodiči" Eve pokrčila rameny a dívala se na šaty které se Ellie vybrala. „S kým vlastně jdeš?" Ellie byla zvědavá. „S Annou hned jak o tom slyšela došla se zeptat, je to opravdu dobrá kamarádka" oznámila Ele. „Takže... Jenom kamarádka?" ptala se Ellie.
„Ano jenom kamarádka, ona řekla mi o jejím manželovi, jsem si docela jistá že ho stále miluje a navíc mě tímhle způsobem nepřitahuje" vysvětlila Ele. „A s kým jdeš ty?" oplatila jí otázku Ele. „To nevím, před tím vším jsem se chtěla zeptat Damona a my... Snaží se to spravit ale není to dost na to abych se ho zeptala" vysvětlila Ellie a Eleanor jí tiše pozorovala. „Třeba tě ještě překvapí"nabídla Eve„Holky! Potřebuji peníze na zaplacení pizzy!" ze zdola se ozval Jeremyho hlas. Ellie popadla svoji peněženku a chtěla sejít schody ale viděla že už to jde udělat Elena a tak to nechala být.
„Dobře je čas jít spát zítra budeme mít velmi dlouhý den s tím jak dopadli naše poslední tance a školní dny" utrousila Ele. „Oh úplně slyším z tvého hlasu kapat ten optimismus" pronesla sarkasticky Ellie. „A já z tvého slyším kapat sarkasmus" oplatila své sestře Ele. ,,Vy obě by jste měli přestat být sarkastické a jít spát, zítra je dlouhý den" Eve se na svoje sestry usmála. Ellie sledovala jak obě její sestry odešli a chvíli na to slyšela startovat auto což znamenalo že Eve jede k sobě domů. Ellie mohl klidně zavřít oči když věděla že obě její sestry jsou v bezpečí.
Mystic Falls, střední škola
Ellie si povzdechla, většinu noci opět nespala, tentokrát ne kvůli Damonovi nebo ne úplně, stále o něm přemýšlela a potom přemýšlela o jejích biologických rodičích. Moc dobře věděla na tváři Eleanor že ani ona moc nespala, takže prosadili tichou dohodu o spolupráci udržet se navzájem při vědomí za jakoukoliv cenu. Ellie netušila že to pro Eleanor bude znamenat nalít si energy drink do kávy. Seděli ve škole na nádvoří společně s Cass, Caroline, Beou, Bonnie, Elenou a Stefanem když tuto konkrétní věc její sestra udělala a všechny pohledy se k ní zvedli.
ČTEŠ
The Vampire Diaries - The Rewritten Journey //TVDU FF//
أدب الهواةKdyž se Mystic Falls stane majákem pro nadpřirozeno, je do něj vtažených spousta lidí, jejichž životy se musí navždy změnit. S příjezdem dvou upírů do města, se životy spousty lidí obrací vzhůru nohama, těmi nejhoršími způsoby. Jdou po cestě na kter...