2.21 - The Sun Also Rises

10 0 0
                                    

Alaricův Byt

Damon sedí u baru a pozoruje svoje kousnutí vlkodlakem na svém vnitřním předloktí, Katherine stojí nad ním a pozoruje kousnutí, Ele přechází po bytu a hlasitě nadává na Tylera i na samotného Damona. ,,Tak takhle vypadá kousnutí vlkodlakem" Katherine to pozorovala. ,,No nekecej" utrousila Ele. ,,Není to tak špatné" namítala Katherine. ,,Bude" ujistil ji Damon. ,,Rose na tom byla hodně špatně když dostala kousnutí vlkodlakem" souhlasila Ele. Damon vstane a shrne si rukáv. ,,Takže to je ono? Jen zemřeš?" ptala se Katherine.

,,No to záleží, víš něco o léčbě?" zeptal se ji Damon a Katherine zavrtí hlavou. Damon z povzdechem popadl svou bundu z pohovky a oblékne si ji. ,,Jdeme Ele" Damon ji oslovil. ,,501 let a žádné poslední sbohem?" zeptala se Katherine. ,,Nedostaneš žádné sbohem" odsekl Damon. Katherine se upíří rychlostí dostala před něj a položí mu ruku na hruď. Ele se chystá trhat ruky. ,,Ne, neodcházej naštvaný" žádala ho Katherine. ,,To abychom skončili za dobrých podmínek, není zrovna na mém seznamu Katherine" oznámil Damon a pokusil se odejít ale Katherine ho zastavuje.

,,Klaus mě donutil zavolat Jenně, abych ji vylákala ven. Nemohla jsem nic dělat. Neměla jsem na výběr" bránila se Katherine. ,,Proto jsem ti dal sporýš aby jsi měla na výběr" oznámil Damon. ,,Byla to ona nebo já. Vybrala jsem si" namítala Katherine. ,,Pomohl jsem ti. Dlužila jsi mi to. Teď když Klaus zemře, odejdeš odsud bez škrábnutí a teta holek zemře. Nějak jsi jediná kdo vyhrává. Jak se to stalo?" zeptal se naštvaně Damon. ,,Nenechala jsem lásku překážet" Katherine pokrčila rameny. ,,Pak si užívej věčnost o samotě" oznámil Damon a on i Ele obcházejí Katherine.

,,Co budeš dělat?" ptala se Katherine. ,,Nabídnu se jako náhrada za Jennu" Damon pokrčil rameny a Ele se na něj podívala jako na šílence. ,,On si tě nevezme. Viděl tvé kousnutí. Řekl že tvoje krev je kontaminovaná Damone. Jenna je mrtvá a s tím se nedá nic dělat" namítala Katherine. Ele a Damon odešli ale jakmile stáli před panelákem Ele se zastavila. ,,Proměň mě" pronesla do ticha a Damon se na ni prudce otočil. ,,Cože?" ptal se Damon. ,,Mezi mnou a Jennou to bude Jenna" oznámila Ele. ,,Takhle nepřemýšlej" namítal Damon.

,,Nějak to zvládneme, zachráníme ji ale ty se určitě měnit nebudeš, moje budoucí manželka by mě za to zabila" oznámil Damon. ,,Budoucí manželka? Ví o tom Ellie vůbec?" uchechtla se Ele. ,,Pojď do auta, musíme to zastavit" oznámil Damon a vytahuje mobil aby zavolal Stefanovi. ,,Damone" pozdraví ho Stefan. ,,Nebude se ti líbit co se vám chystáme říct" oznámil Damon. ,,Co se děje?" nechápal Stefan. ,,Oběť se odehraje. Pokusili jsme se to zastavit, ale je to komplikované" oznámil Damon. ,,Dobře držíme se původního plánu. Setkáváme se s Bonnie a Beou" Stefan si povzdechl.

,,Má Jennu" vyhrkl Damon. Z telefonu se ozval hluk. ,,Cože?!" u telefonu byla Ellie. ,,Ellie, Klaus přiměl Katherine aby ji vylákala z domu, dělá z ní upíří oběť" oznámil Damon. ,,Dobře. Damon, Alaric, Anna a Elijah jdou za holkama já jdu k té oběti zjistit co můžu dělat" oznámila Ellie. ,,Ellie nedělej nic šíleného" namítal Damon. ,,Budu v pořádku" odsekla Ellie a zavěsila hovor. ,,Pane bože" zaklel Damon. ,,Pokud jsem ochotná se obětovat pro Jennu, co myslíš že udělá Ellie?" Ele k němu promluvila. Damon se zasekl a hlasitě zaklel.

Salvatorův Penzion

Damon a Ele konečně přijeli, Damon se šel převléct zatímco Ele se snaží dovolat Ellie a zastavit ji od toho aby udělala hloupost když se ozve zaklepání. Damon si povzdechne a otevře dveře, ve kterých stojí John. ,,Skvěle, jen jsem přemýšlel o tom že bych si dal něco k jídlu" utrousil Damon. ,,Elena se mi už několik dní neozvala. Musím ji vidět" oznámil John a vešel do domu. Damon zavře dveře a otočí se na něj. ,,Máš zpoždění" utrousil Damon. ,,O čem to mluvíš?" ptal se John. ,,Klaus ji má. Oběť se děje dnes večer" oznámila unaveně Ele když jí Ellie nezvedala hovory.

The Vampire Diaries - The Rewritten Journey //TVDU FF//Kde žijí příběhy. Začni objevovat