2.15 - The Dinner Party

9 0 0
                                    

Gilbertův dům u jezera

Ele byla na molu společně se Stefanem, seděla na zábradlí zatímco on stál a díval se na jezero. Začne zvonit mobil, který Stefan zvedne a dá hovor na hlasitý odposlech. ,,Co se děje?" ptal se Stefan. ,,No, sprchoval jsem se, oholil jsem se, Ellie uvařila snídani a při tom na mě nadávala. Jsme velmi uvolnění" vysvětloval Damon a Ele se uchechtla. ,,To zní jako moje sestra" souhlasila Ele. ,,Ale máme jednu dobrou zprávu, Tyler Lockwood včera v noci utekl z domova" vysvětlil Damon. ,,Jak to víte?" nechápal Stefan a Ele na těžko polkla, bála se.

,,Ellie s ním včera v noci mluvila, řekla ať si vybere a dneška jsem to slyšel od Clary která to slyšela od Liz. Tím jsme ukončili kapitolu o nebezpečném vlkodlakovi, stále je tu ten agresivní vlkodlak ale dobře" utrousil Damon. ,,Nejsem agresivní jenom jste všichni kreténi kteří mi lezou na můj poslední nerv!" ozvala se z dálky Ashlynn. ,,Každopádně nás to přívádí k..." Damon se odmlčel. ,,Zabití Elijaha" vydal Stefan. ,,Přesně tak" souhlasil Damon. ,,Nebude to jednoduché. Je chytrý" vysvětloval Stefan. ,,A nebezpečný" dodala rychle Ele a Stefan přikývl.

,,No máme šikovnou malou dýku" uchechtl se Damon. ,,On je původní, sice víme hodně od Kola ale stále nevíme co všechno to zahrnuje" namítal Stefan. ,,Jak se vlastně cítí Kol ohledně toho že chceme zabít jeho bratry?" zeptal se opatrně Damon. ,,Je docela v pořádku, ale nejsem si jistý jak na to bude reagovat v ten moment kdy se to doopravdy stane" vysvětlil Stefan. ,,No doufejme že to bude v pořádku" Damon si povzdechl. ,,Mohla bych mluvit s Ellie?" Ele je přerušila. Stefan k ní podal telefon který si vzala do ruky.

,,Ahoj Ele?" Ellie ji pozdravila. ,,Ahoj Ellie, já se moc omlouvám za včerejšek, vím že jsem to neměla říct a že jsem tě asi ohrožila, je mi to moc líto, jen jsem byla moc naštvaná" vysvětlovala Ele. ,,El nezlobím se na tebe ano? Jsem v pořádku. Tyler to potřeboval vědět a věděla jsem že mu to budu muset říct, nemusíš se toho bát. Nikdy bych se na tebe nezlobila. Mimochodem už mi chybíš" zasmála se Ellie. ,,Dobře, zítra se uvidíme" usmála se Ele a podala mobil zpátky Stefanovi. Stefan a Damon nakonec zavěsili hovor a oni dva se vydali do domu.

Kol seděl na pohovce nedaleko Eleny a stejně jako ona taky probíral deníky. ,,Jsi pořád naštvaný Stefane?" zeptala se Elena. ,,Ano" souhlasil Stefan když si Ele sedla vedle Kola. ,,Máme rozdílné názory Stefane, ne vždy se na všem shodneme" namítala Elena. ,,Eleno souhlasila jsi že se obětuješ Klausovi. Tvrdit že máme rozdílné názory je podcenění století" utrousil Stefan. ,,Co na to říká Johnathan Gilbert?" zeptal se nakonec Stefan. ,,Hodně. To co napsal do svého deníku je šílené" vysvětlovala Elena a Ele se na ni zmateně podívala.

,,Jsou tam věci které nikdo nezná. Věci které jsi mi nikdy neřekl" oznámila Elena a podala mu deník. Stefan se podívá dolů na to co Elena četla a zavřela deník. ,,Byli jsme uh, byli jsme naštvaní na zakladatelské rodiny za to co udělali Katherine. Chtěli jsme se pomstít. O jeho prstenu jsme ještě nevěděl. Nevěděl jsem že to napíše a že to přežije" vysvětlil Stefan. ,,Popisuje tě jako monstrum" namítala Elena. ,,To jsem byl. Chci aby jsi věděla pravdu, ale chci aby jsi to slyšel ode mě. V týdnech po té co jsem se stal upírem, jsem si to užíval.

Vzal jsem to na nejtemnější místo, kam jsem mohl. Tehdy jsem nebyl sám sebou. Byl jsem plný viny. Za to co jsem udělal svému otci, svému bratrovi. Musel jsem to vypnout. Byl to jediný způsob, jak jsem mohl přežít" vysvětloval dál Stefan. ,,Zní to jako by jsi byl Damon" utrousila Elena. Ele se na ni prudce podívala a Stefan se zamračil. ,,Ať si o něm myslíš cokoliv, byl jsem horší" odsekl Stefan, chystající se bránit svého bratra. ,,Damon je lepší než si myslíš Eleno" pronesla Ele zcela naštvaná i jménem své sestry.

Mystic Grill

Alaric, Damon a Ellie sedí u stolu. ,,Kromě své přednášky o historii Mystic Falls, získal jsi něco z Elijaha?" zeptal se Damon. ,,Ne, byla to nuda. Samozřejmě, Jenna si myslí, že je to okouzlující" utrousil Alaric. ,,Zněl jsi žárlivě. Že jo?" Damon se podívá na Ellie. ,,Tati, Jenna má oči pro tebe, a Elijah se snaží napravit co posral s Annou" uklidnila ho. ,,Možná bychom o tom neměli jen tak mluvit tady" oznámil Alaric a lehce se rozhlédl okolo sebe. ,,Neboj se, když tak je donutím" ujistil ho jednoduše Damon a Alaric tiše přikývl.

The Vampire Diaries - The Rewritten Journey //TVDU FF//Kde žijí příběhy. Začni objevovat