2.12 - The Descent

7 0 0
                                    

Salvatorův Penzion

Ráno přišlo dřív než ho kdokoliv z nich byl ochoten přivítat. Všichni sešli schody aby viděli Annu a Rose spát na jedné pohovce objímající se. ,,Vzbudím je" pronesl Damon ale než to udělal všiml si krabičky na stole. ,,Můj bratr se snaží napravovat věci" uchechtl se Kol. Damon popadl krabičku aby začal šmejdit. Ellie zatím přistoupila k Anně a začala jí opatrně budit. Anna sebou lehce cukla a podívala se na ni. ,,Dobré ráno" Anna se na ní usmála a rychle hlavou trhla k Rose aby se ujistila že je stále naživu. Nevěděla kdy ale začala se o ni starat.

,,Jsem v pořádku" vydechla tiše dívka a Anna se slzavými očima přikývla. ,,Elena už je tady u Stefana" pronesla Ele. Ele přinesla všem čtyřem kávu s krví. Ellie se na svou sestru lehce usmála, byla ráda že jí Ele takhle přijala. ,,Jak reagoval táta?" zeptala se Ellie opatrně. ,,Docela dobře, nehodlá tě opustit" ujistila ji Ele. ,,Dobře lidi dnes se setkávám s Cass a Clarou, potřebuji s nimi mluvit. Aslynn je u Tylera snaží se zjistit víc o te Jules. Jestli ji nezabije za to co udělala Rose bude asi zázrak ale pro ten případ se chystá zasáhnout Caroline" vysvětlovala Ele.

,,Jdu za Alaricem zjistit jestli nemá kontakt na Isobel, nemůžu vás nechat mít dohodu z někým tak nebezpečným jako je Elijah, ne po tom co udělal Anně" Stefan sešel schody. ,,Já vím Stefane, ale jinou možnost jsme neměli, nebylo jak jinak tě dostat ven" snažila se vysvětlil Ele. ,,Já vím, ale nemůžu to takhle nechat" Stefan se na ni lehce usmál a ona přikývla. ,,Zůstaneme s Rose" pronesla Ellie a podívala se na dívku. ,,Dobře všichni máme své úkoly" pronesla ze smíchem Ele. Všichni se vydali z domu kromě Anny, Ellie a Damona.

,,Já... Přemýšlela jsem že vás dva tu nechám o samotě" pronesla Anna. ,,Proč?" nechápal Damon. ,,Já vím že budete proti ale chci za Katherine, chci s ní mluvit" vysvětlovala Anna. ,,Anno tohle sama sobě nedělej" namítala Ellie a sledovala ji. ,,Musím, myslím že musím" namítala Anna. Damon a Ellie si vyměnili pohledy. ,,Dobře ale pamatuj si je to mrcha a nevěř ji, a kdyby se cokoliv stalo zavolej nám" požádal jí Damon. ,,Dobře, děkuji" Anna se lehce usmála a odešla z domu. ,,Jdi si udělat snídani, z nějakého divného důvodu máš stále ráda lidské jídlo.

Zatím se postarám o Rose" Damon se na Ellie lehce usmál. ,,Dobře" souhlasila Ellie. Damon ji tiše sledoval. Včera večer se mu v pokoji zhroutila, protože tak moc soucítila s Rose. Začala fáze kdy si musí zvykat na o mnoho zvýšené emoce a Damon má pocit že je tu spousta věcí kvůli kterým se zhroutí, jen doufal že zvládne pomoct ji i Rose. Ellie se vydala do kuchyně, kde si na pánvičku dala vajíčka. Jakmile začala smažit slaninu sedla si ke stolu a podívala se na svůj mobil. Několik zmeškaných hovorů, důvod proč se v posledních dnech tak často hroutila.

Věděla že by o tom měla říct Damonovi nebo nejlépe Ele ale právě teď byli v tak moc hlubokých sračkách že si nebyla jistá jestli je na tohle vůbec čas. Ellie si nandala svoje jídlo na talíř a sedla si ke stolu kde ho začala pomalu jíst. Jakmile dojedla chvíli jen seděla. Ještě nechtěla jít za Rose a Damonem měla pocit že na to právě teď na to nemá dost síly. Takže si vzala tužku se svým sešitem a pohodlně se usadila v kuchyni na židli. Stále si hlídala čas aby tu nebyla moc dlouho a Damon jí nedošel zkontrolovat, zároveň začala psát.

Bolest
Obezřetně jsem brečela
S krvácející oblohou
Zavolala jsem tvé jméno
Nikdo tam nebyl
A v zimě a sněhu
Jsem uviděl tvůj obličej

Ellie se roztřeseně nadechla když první slza stekla na písmo které se trochu rozmazalo ale stále bylo čitelné. Ellie si prohrábla vlasy a podívala se na telefon na kterém se ukázalo jeho jméno, znovu a zase. Nedokázala to pochopit, uzdravila se, konečně se uzdravila a začala zdravý vztah. Tak proč jí zrovna teď volal? Dokázal nějak vycítit že byla najednou šťastná a tak jí to chtěl znovu zničit? Měla pocit že to musí udělat, něco v ní ji to říkalo, i když ona sama věděla že je to špatně. Ellie rychle popadla svůj telefon a impulzivně hovor přijala.

The Vampire Diaries - The Rewritten Journey //TVDU FF//Kde žijí příběhy. Začni objevovat