2.22 - As I Lay Dying

13 0 0
                                    

Gilbertova Rezidence

Ellie sedí ve svém pokoji, schoulená na posteli, po tvářích jí stékají slzy, a v ruce stále drží dopis od Johna. Okolo ní se objeví poryv, ihned ví co se děje. Rychle se postaví na nohy a prudce obejme Damona. ,,Prosím zůstaň se mnou" prosila Ellie vzlykavě. ,,Chci se omluvit" pronesl Damon. ,,Krmit Ele mou krví byla chyba. Mýlil jsem se, omlouvá se" vysvětloval Damon. ,,To je v pořádku, nezlobím se, chápu to" ujistila ho Ellie tiše. Damon se lehce usmál a pohladil ji po vlasech. ,,Zůstaň prosím se mnou" žádala ho ze slzami.

Damon na těžko polkl a zavřel oči. ,,Prosím neodcházej, nenechávej mě samotnou" žádala ho Ellie a Damonovi po tváři steklo několik slz. ,,Je mi to líto ale musím odejít" pronesl tiše Damon a odtáhl se od ni. ,,Damone" oslovila ho Ellie a přes slzy se na něj dívala. ,,Dobrou noc" pronesl tiše Damon a otočil se k ni zády a odešel. Ellie se zhroutila na zemi ze vzlykáním a rukama si obejmula svoje kolena. Damon na těžko polkl když se opřel o dveře jejich domu. Věděl že musí odejít, protože kdyby zůstal, nikdy by od ni odejít nedokázal.

Salvatorův Penzion příští ráno

Damon vytáhne ze skříně láhev skotské a nalije si ji do skleničky. Damon roztáhne závěsy, nechá si slunce svítit do tváře, a napije se ze skotské. Nakonec sklenici položí na stůl a vrátí se k oknu. Damon si sundá z prstu prsten a upustí ho na podlahu. Damon otevře náruč a cítí jak jeho kůže začíná hořet. Najednou je ale praštěn do skříně pryč ze světla. Před ním stojí Anna a Stefan. ,,Slezte ze mě!" vykřikl Damon. ,,To neuděláš" pronesl Stefan. ,,Víte co se stalo Rose" namítal Damon. Stefan i Anna použijí svou rychlost a hodí Damona do sklena.

,,Je nám to jedno. Dneska neumíráš Damone" odsekla Anna. Stefan zavře dveře a zamkne je. Dívají se na Damona skrz mříže ve dveřích. Damon zůstává na podlaze. ,,Jaký je plán Supermane a Wonder Woman?" zeptal se Damon. ,,Najdeme způsob jak z toho ven" ujistil ho Stefan. ,,Oh jasně. Zázračný lék. S tím hodně štěstí" utrousil Damon. ,,Vanessa je královna čarodejnic. Něco najde" odsekla mu Anna. ,,Jen mi řekněte sbohem a nechte to za sebou!" vykřikl Damon. ,,Nikdy! Jsme sourozenci! Jsme dvojčata Damone! Udělám cokoliv abych tě zachránila" okřikla ho zpátky Anna.

Starý dům čarodějek

Vanessa sedí na zemi ze zapálenými svíčkami když Stefan a Anna přichází. ,,Jsi si jistá že to bude fungovat?" zeptal se Stefan. ,,Musíme to zkusit" Vanessa pokrčila rameny. Vanessa sešli kouzlo a hlasy kolem ní začnou šeptat. ,,Vanesso?" Anna ji oslovila. ,,Emily" opravila ji Vanessa s jiným přízvukem. ,,Proč jste sem přišli" ptala se Emily. ,,Potřebujeme vaši pomoc. Potřebujeme vědět jestli existuje něco co dokáže vyléčit kousnutí vlkodlakem?" ptal se Stefan. ,,Ne. Příroda zajišťuje rovnováhu ve všem" vysvětlila jednoduše Emily.

,,Je to pravda nebo to říkáš jenom protože je to Damon?" ptala se Anna. ,,Možná je jeho čas zemřít" oznámila Emily. ,,Ne, to není rovnováha to je trest" odsekl Stefan. ,,Nedám vám co chcete" odmítla Emily. ,,Prosím, jestli něco víš, řekni nám to. Pomozte nám zachránit našeho bratra" žádal Stefan. Vanessa se náhle chytne za hlavu bolestí. ,,Vanesso?" zeptala se Anna. ,,Nechtějí nás tu" vysvětlila Vanessa. ,,Něco vědí. Existuje odpověď jen nám nechtějí pomoc" pronesl Stefan. ,,Slyšela jsem je říkat jméno. Jméno Klaus" oznámila Vanessa. ,,Sakra" zaklela Anna.

Náměstí Mystic Falls

Stefan a Anna jdou k Eleně, Ellie, Eve a Ele. ,,Potřebujeme s vámi mluvit" pronesla Anna. ,,Porušujete pravidla víte? Filmový večer má být rozptýlením. Zítra se můžeme vrátit k našemu pravidelnému dramatu" oznámila Elena. ,,Já vím, kéž by to mohlo počkat ale nejde to. Minulou noc když Damon pomáhal Tylerovi něco se stalo. Tyler se začal proměňovat a Damon byl pokousán" vysvětlil Stefan. ,,Vím zjistila jsem to už včera" oznámila Ele. ,,A neřekla jsi mi to?!" vykřikla Ellie a dívala se na svou sestru zraněným pohledem.

The Vampire Diaries - The Rewritten Journey //TVDU FF//Kde žijí příběhy. Začni objevovat