╔═══*.·:·.☽✧ ✦ ✧☾.·:·.*═══╗
𝗧𝗵𝗲 𝗩𝗮𝗺𝗽𝗶𝗿𝗲 𝗗𝗶𝗮𝗿𝗶𝗲𝘀
𝗖𝘂𝗿𝘀𝗲 𝗼𝗳 𝘀𝘂𝗻 𝗮𝗻𝗱 𝗺𝗼𝗼𝗻╰──➤
𝐒𝐞𝐚𝐬𝐨𝐧 𝐓𝐰𝐨 - 𝐀𝐜𝐭 𝐈𝐈
𝚃𝚑𝚎 𝚆𝚎𝚛𝚎𝚠𝚘𝚕𝚏 𝙲𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛╰──➤
"ᴡᴇ ᴄᴜʟᴛɪᴠᴀᴛᴇ ʟᴏᴠᴇ ᴡʜᴇɴ ᴡᴇ ᴀʟʟᴏᴡ ᴏᴜʀ ᴍᴏsᴛ ᴠᴜʟɴᴇʀᴀʙʟᴇ ᴀɴᴅ ᴘᴏᴡᴇʀғᴜʟ sᴇʟᴠᴇs ᴛᴏ ʙᴇ ᴅᴇᴇᴘʟʏ sᴇᴇɴ ᴀɴᴅ ᴋɴᴏᴡɴ. ᴀɴᴅ ᴡʜᴇɴ ᴡᴇ ʜᴏɴᴏʀ ᴛʜᴇ sᴘɪʀɪᴛᴜᴀʟ ᴄᴏɴɴᴇᴄᴛɪᴏɴ ᴛʜᴀᴛ ɢʀᴏᴡs ғʀᴏᴍ ᴛʜᴀᴛ ᴏғғᴇʀɪɴɢ ᴡɪᴛʜ ᴛʀᴜsᴛ, ʀᴇsᴘᴇᴄᴛ, ᴋɪɴᴅɴᴇss ᴀɴᴅ ᴀғғᴇᴄᴛɪᴏɴ. ʟᴏᴠᴇ ɪs ɴᴏᴛ sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ᴡᴇ ɢɪᴠᴇ ᴏʀ ɢᴇᴛ; ɪᴛ ɪs sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ᴛʜᴀᴛ ᴡᴇ ɴᴜʀᴛᴜʀᴇ ᴀɴᴅ ɢʀᴏᴡ, ᴀ ᴄᴏɴɴᴇᴄᴛɪᴏɴ ᴛʜᴀᴛ ᴄᴀɴ ᴏɴʟʏ ʙᴇ ᴄᴜʟᴛɪᴠᴀᴛᴇᴅ ʙᴇᴛᴡᴇᴇɴ ᴛᴡᴏ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ. ᴡʜᴇɴ ɪᴛ ᴇxɪsᴛs ᴡɪᴛʜɪɴ ᴇᴀᴄʜ ᴏɴᴇ ᴏғ ᴛʜᴇᴍ – ᴡᴇ ᴄᴀɴ ᴏɴʟʏ ʟᴏᴠᴇ ᴏᴛʜᴇʀs ᴀs ᴍᴜᴄʜ ᴀs ᴡᴇ ʟᴏᴠᴇ ᴏᴜʀsᴇʟᴠᴇs. sʜᴀᴍᴇ, ʙʟᴀᴍᴇ, ᴅɪsʀᴇsᴘᴇᴄᴛ, ʙᴇᴛʀᴀʏᴀʟ, ᴀɴᴅ ᴛʜᴇ ᴡɪᴛʜʜᴏʟᴅɪɴɢ ᴏғ ᴀғғᴇᴄᴛɪᴏɴ ᴅᴀᴍᴀɢᴇ ᴛʜᴇ ʀᴏᴏᴛs ғʀᴏᴍ ᴡʜɪᴄʜ ʟᴏᴠᴇ ɢʀᴏᴡs. ʟᴏᴠᴇ ᴄᴀɴ ᴏɴʟʏ sᴜʀᴠɪᴠᴇ ᴛʜᴇsᴇ ɪɴᴊᴜʀɪᴇs ɪғ ᴛʜᴇʏ ᴀʀᴇ ᴀᴄᴋɴᴏᴡʟᴇᴅɢᴇᴅ, ʜᴇᴀʟᴇᴅ ᴀɴᴅ ʀᴀʀᴇ"
╚═══*.·:·.☽✧ ✦ ✧☾.·:·.*═══╝
"QUEEN OF SARCASM"
ᴠɪᴄᴛᴏʀɪᴀ ᴊᴜsᴛɪᴄᴇ —
𝐄𝐋𝐈𝐙𝐀𝐁𝐄𝐓𝐇 𝐌𝐀𝐑𝐆𝐀𝐑𝐄𝐓 𝐆𝐈𝐋𝐁𝐑𝐓
𝚂𝚙𝚎𝚌𝚒𝚎𝚜 — 𝙷𝚞𝚖𝚊𝚗"You can not tell me what to do, i am my own person and no matter what you say, you do not have the right to talk to my life"
"THE AGRESSIVE SISTER"
ʟɪʟʏ ᴄᴏʟʟɪɴs —
𝐄𝐋𝐄𝐀𝐍𝐎𝐑 𝐒𝐎𝐏𝐇𝐈𝐀 𝐆𝐈𝐋𝐁𝐄𝐑𝐓
𝚂𝚙𝚎𝚌𝚒𝚎𝚜 — 𝙷𝚞𝚖𝚊𝚗"I can not imagine to lost him anymore... I think i fell in love with him"
"BLOOD OF LEFAY"
ᴠᴀɴᴇssᴀ ᴍᴏʀɢᴀɴ —
𝐁𝐄𝐀𝐓𝐑𝐈𝐂𝐄 𝐄𝐌𝐈𝐋𝐘 𝐁𝐄𝐍𝐍𝐄𝐓𝐓
𝚂𝚙𝚎𝚌𝚒𝚎𝚜 — 𝚆𝚒𝚝𝚌𝚑" f you spend your time hoping someone will suffer the consequences for what they did to your heart, then you're allowing them to hurt you a second time in your mind "
"BLONDE BUT NOT STUPID"
ᴀsʜʟᴇʏ ʙᴇɴsᴏɴ —
𝐂𝐀𝐒𝐒𝐈𝐎𝐏𝐄𝐈𝐀 𝐉𝐔𝐋𝐈𝐄 𝐅𝐎𝐑𝐁𝐄𝐒
𝖲𝗉𝖾𝖼𝗂𝖾𝗌 — 𝖵𝖺𝗆𝗉𝗂𝗋𝖾"Something tells me this story doesn't end well. "
"THE BETTER TWIN"
sᴇʟᴇɴᴀ ɢᴏᴍᴇᴢ —
𝐀𝐍𝐀𝐒𝐓𝐀𝐒𝐈𝐀 𝐀𝐍𝐓𝐈𝐎𝐍𝐄𝐓𝐓𝐄 𝐒𝐀𝐋𝐕𝐀𝐓𝐎𝐑𝐄
𝖲𝗉𝖾𝖼𝗂𝖾𝗌 — 𝖵𝖺𝗆𝗉𝗂𝗋𝖾" really wish you were really dead right now because I hate you!"
"THE QUEEN OF WEREWOLFS"
ᴄʀʏsᴛᴀʟ ʀᴇᴇᴅ —
𝐀𝐒𝐇𝐋𝐘𝐍𝐍 𝐀𝐔𝐃𝐑𝐄𝐘 𝐋𝐎𝐂𝐊𝐖𝐎𝐎𝐃
𝖲𝗉𝖾𝖼𝗂𝖾𝗌 — 𝗪𝗲𝗿𝗲𝘄𝗼𝗹𝗳"Maybe you are the original vampire, but i am still a werewolf and if you hurt them i will fucking bite you"
"THE RUNAWAY SISTER"
ᴇᴍᴍᴀ ʀᴏʙᴇʀᴛs —
𝐂𝐋𝐀𝐑𝐈𝐒𝐒𝐄 𝐂𝐎𝐑𝐃𝐄𝐋𝐈𝐀 𝐅𝐎𝐑𝐁𝐄𝐒
𝖲𝗉𝖾𝖼𝗂𝖾𝗌 — 𝖵𝖺𝗆𝗉𝗂𝗋𝖾"Little birdy told me you need help, and how the hell your friend Damon get my phone number exactly?"
"THE OVERPROTECTIVE OLDER SISTER"
ᴇɪᴢᴀ ɢᴏɴᴢᴀʟᴇᴢ —
𝐄𝐕𝐄𝐋𝐘𝐍 𝐌𝐈𝐑𝐀𝐍𝐃𝐀 𝐆𝐈𝐋𝐁𝐄𝐑𝐓
𝖲𝗉𝖾𝖼𝗂𝖾𝗌 — 𝙷𝚞𝚖𝚊𝚗"I hope that you will not break my heart if i tell you but... I love you"
ČTEŠ
The Vampire Diaries - The Rewritten Journey //TVDU FF//
FanfictionKdyž se Mystic Falls stane majákem pro nadpřirozeno, je do něj vtažených spousta lidí, jejichž životy se musí navždy změnit. S příjezdem dvou upírů do města, se životy spousty lidí obrací vzhůru nohama, těmi nejhoršími způsoby. Jdou po cestě na kter...