2.11 - By the light of the Moon

10 0 0
                                    

Gilbertova Rezidence

Ele a Kol společně sedí v kuchyni v tichosti. Ele vidí Ellie zatím jenom když jde do Salvatorova Penzionu, zatím se jí daří dávat Jenně výmluvy a to hlavně protože Ellie, Ele i Elena před pár dny dovršily svých osmnácti let, takže se Jenna bojí a zajímá ale zatím to nechává tak jak to je, dokud Ellie každý den stále volá. Dneska museli ale vysvětlit celou pravdu Alaricovi což asi nebude to úplně nejsnadnější. Alaric celkově neměl vždycky upíry úplně v lásce ale byli si jistí že by Ellie nikdy neopustil i přes to že se upírem stala.

Damon a Anna jí pomáhali jak nejlépe uměli, naučili jí téměř vše ale Ellie se musí naučit ovládat, což se jí zatím nedařilo úplně nejlépe. To nejhorší na tom je Elena které je Ellie úplně lhostejná a zajímá se jenom o Stefana. Jeremymu už o Ellie všechno vysvětlili protože ten se bál hned ten první den kdy nedošla domů, bál se že si vybrala umřít. Když zjistil co si vybrala chtěl jí vidět a ujistit jí že je to v pořádku, vzhledem ke stavu ve kterém Ellie byla spolu směli mluvit jen přes videohovor. ,,Jsi v pořádku?" Kol opatrně oslovil Ele.

Ele sebou cukla když jí jeho hlas probral z přemýšlení. ,,Uh, jo ano, jsem v pořádku jen jsem přemýšlela nad Ellie" vysvětlila Ele a prsty si pročísla vlasy. ,,Ellie to zvládne, během pár dní bude v pořádku slibuji Ele" Kol se jí snažil uklidnit. ,,Nebude ti vadit když jí budu dávat svou krev?" Ele se na něj podívala. ,,Je to tvoje sestra, mám pocit že v tom bych tě nezastavil ani kdyby se proměnila v rozparovače. Je mi jasné že rodina a tvoje sestra je to kde kreslíš všechny limity na každý můj požadavek" připustil Kol a Ele se lehce usmála.

,,No moje sestra snad rozparovačem nebude" smála se Ele a obejmula ho. ,,Prosím nechte si veřejné projevy náklonosti na dobu kdy tu nebude nikdo kdo by mohl říct ew" Bea a Bonnie vstoupili do kuchyně. Ele se lehce usmála a oběma dívkám podala kávu. ,,Děkuji" Bea se na ni lehce usmála a po boku Bonnie chtěla jít zpátky nahoru, to už ale Elena schází schody. ,,Kam jdeš?" ptala se Bonnie. ,,Um, vidět Stefana" vysvětlovala Elena. ,,Lžeš" odsekla Bea. ,,Ne nejsem" namítala Elena. ,,Vážně? Poznám to" oznámila ihned Bonnie.

,,Opravdu?" nechápala Elena. ,,Vzala měsíční kámen" Jeremy k nim sestoupí. ,,Jak jsi to...?" nedokončila Elena. ,,Byl to test, a neuspěla jsi" vysvětlila jednoduše Bonnie. ,,Klaus zabil celou rodinu Katherine, jen protože ho naštvala. To nemůžu dopustit" odsekla Elena. ,,Ne jde ti jenom o Stefana, kdyby ti šlo o tohle, byla by jsi teď s Ellie a snažila se jí pomoct" vstoupil do toho Kol. Bonnie nakonec ustoupí a nechá jí odejít. Elena otevře dveře a chce odejít ale brání ji v tom neviditelná bariéra. Otočí se na ně. ,,Co jste udělali?" ptala se Elena.

,,Je to tak nejlepší" oznámila Bonnie. Bonnie se podívá na Jeremyho. usmívá se. Elena se stále snaží prolomit bariéru, ale marně. ,,Dobře musím za tátou a všechno o Ellie mu vysvětlit" oznámila Ele a vzala svoje klíčky. ,,Já projít můžu že ano?" Ele se podívala na Bonnie a Beu. ,,Samozřejmě ty se nechceš stát sebevrahem" Bea pokrčila jednoduše rameny. Ele po boku Kola vyšla z domu a nastoupili do auta. ,,Jak to Alaricovi vysvětlíme?" zeptal se Kol. ,,No rozhodně nechceme aby dostal infarkt takže nebudeš mluvit ty" smála se Ele.

Hřbitov, hrobka Fell

Damon, Anna a Ellie stojí u vchodu do hrobky a mluví se Stefanem. ,,Uvěznili jste ji v domě?" ptal se Stefan. ,,To je nejlepší věř mi. Elena chce být ještě větší mučedník než jsi ty. Měl by jsi být rád že to holky udělali. Přinesli jsme ti tohle" Damon zvedne tašku. ,,Je to balíček péče Steffy" uchchetla se Anna. ,,Svíčky, lucerny a oběd" pronesl Damon a ukazuje láhev krve. ,,Dejte mi to a já se o to s ní budu muset podělit" namítal Stefan. Damon se podívá na Katherine která nestojí příliš daleko. ,,Jo" chápal Damon a stáhl krev zpátky.

The Vampire Diaries - The Rewritten Journey //TVDU FF//Kde žijí příběhy. Začni objevovat