Gilbertova Rezidence & Salvatorův Penzion
Elena se probudí ve své posteli. Vstane z postele a jde ke svému stolu. Popadne svůj deník. "Drahý deníčku, vím, že to už nějakou dobu trvalo. Dlouhou chvíli. Nepotřeboval jsem – nechtěl jsem to zapisovat, ale ani to nechci říkat nahlas. Jde o to, že jsem upír a nenávidím to" Stefan sedí u svého stolu a píše si do deníku. "Od svého přechodu se točí ve spirále a občas ji sotva poznávám. Ale teď, poprvé po dlouhé době, je tu naděje" Elena si sedne na sedadlo u okna, otevře svůj deník a začne psát. "Cítím se beznadějně, depresivně, naštvaně, ale především; Mám strach"
Stefan stále píše u svého stolu. "Někde na světě existuje lék na upíry. Pokud to dokážu, Elena může být znovu člověkem. Můžu jí vrátit život" Elena si dál píše do deníku. "Část mě to chce prostě ukončit, ale pak si vzpomenu na Jeremyho, Eve, Ellie a Ele. Jsem vše co nám navzájem zbylo, takže musím najít cestu přes to. Bez ohledu na to, co to stojí" Stefan dokončí psaní do deníku. "Takže to je to, co musím udělat. Bez ohledu na to, co Klaus žádá, bez ohledu na to, jaké lži musím říct nebo tajemství, která musím uchovávat, udělám to. Bez ohledu na to, co to stojí"
Rezidence LeFay
Clara a Anna sedí naproti sobě v domě LeFay, čekají na Nessu která se má vracet z Institutu. „Takže Stefan a Klaus si opravdu myslí že ten lék existuje?" ptá se Anna a sleduje Claru. „Ano podle všeho ano, a Klaus i Stefan chtějí alespoň jednu dávku použít na Elenu" souhlasí Clara a odmlčí se. „Ale popravdě řečeno si nejsem jistá jestli je to zrovna dobrý nápad" promluví nakonec Clara a Anna si povzdechne. Clara jí chvíli sleduje a usměje se. „Myslíš si že je to dobrý nápad" pronese Clara a pozoruje svou kamarádku která si povzdechne.
„Jsem vyděšená Clar, mám tenhle pocit že bytí upírem, přivede to nejhorší z ní, a jsem vyděšená že to zlomí Stefana na kousky" vysvětluje Anna a starostlivě se mračí. Clara se lehce usměje a obejme jí okolo ramen. „Anno prosím věř jí alespoň trochu, věř v ní, vím že je to těžké, a že se bojíš o svého bratra, ale možná není stejná jako Katherine" namítá Clara a sleduje svou kamarádku, Anna si povzdechne. „Dobře, alespoň to zkusím" souhlasí nakonec Anna a usměje se na ni. V ten moment se otevřou dveře a do domu vejde Nessa.
Nessa vypadá vyděšeně ale zároveň se taky téměř hystericky směje. „Ness? Jsi v pořádku?" ptá se opatrně Anna která si není jistá mentálním rozpoložením své kamarádky. „Ne, nejsem, potřebuju chlast" prohlásí Nessa a popadne burbon který mají u krbu. „Co přesně se stalo?" ptá se Clara a sleduje ji. „Vrátila jsem se do institutu abych zkusila najít něco o léku, ale místo toho jsem potkala zasranýho draka. DRAKA lidi! Draka! Myslím že jsem se definitivně zbláznila" pronese Nessa a dvě dívky se na ni naprosto ohromeně dívají.
„Draka?" ptá se opatrně Anna. Nessa si povzdechne vytáhne klec a ukáže jim malého bílého draka. „To je zmenšená. Jmenuje se Aithusa, a já jí rozumím, umím mluvit dračím jazykem!" Nessa do sebe na ex kopne lahev burbonu a znovu se začne smát jako psychopat. „Uh..." vydá ze sebe nejistě Clara, netušíc co by měla říct a jak by měla reagovat. „Potřebuji terapeuta" vydechne Nessa a schová si hlavu do dlaní. Dvě dívky si k Nesse přesednou a pevně jí obejmou. „Jsme tu pro tebe... A pro toho draka" pronese Anna a začne se tiše smát.
Salvatorův Penzion
Stefanův telefon se rozsvítí. Kontroluje to. Dostal od Klause textovou zprávu „Máme problém." Stefan zvedne telefon a volá Klausovi. „Jak sakra Connor utekl?" ptá se Stefan. Klaus je zrovna s Eve v Italii, vzal jí sebou protože nechtěl být dlouho od ní. Spousta lidí za ním pomáhají vykopat meč. „Asi byl silnější než jsme ho odhadli" pronesl Klaus. „No teď může být kdekoliv" oznámí Stefan. „Přemýšlej, Stefane. Vzal hlavu hybrida, což znamená, že chce vlkodlačí toxin" oznámí Klaus. „Což znamená, že plánuje zůstat v Mystic Falls a zabíjet upíry" souhlasí Stefan.
ČTEŠ
The Vampire Diaries - The Rewritten Journey //TVDU FF//
FanficKdyž se Mystic Falls stane majákem pro nadpřirozeno, je do něj vtažených spousta lidí, jejichž životy se musí navždy změnit. S příjezdem dvou upírů do města, se životy spousty lidí obrací vzhůru nohama, těmi nejhoršími způsoby. Jdou po cestě na kter...