1.03 - Friday Night Bites

21 0 0
                                    

Střední Škola Mystic Falls

Ellie byla unavená celou noc nespala, pořád měla pocit že někde vidí Damona což nebylo moc dobrý takže zůstala celou noc vzhůru a ujišťovala se že není nikde v dohledu. Takže teď ona, Eleanor, Elena a Bonnie byli ve škole a ona usínala za pochodu. „Neříkám že s ním nemáš chodit, Jenom říkám že na to máš jít pomalu" vysvětlovala Bonnie Eleně. Eleanor zatím objímala Ellie okolo ramen dovolujíc jí alespoň na půl spát na jejím rameni. „Ty jsi byla ta která řekla že pro to mám jít" namítala Elena která si očividně za celý dnešek vůbec nevšimla v jakém stavu je její sestra.

„A teď ti říkám abys na to šla pomalu" oznámila Bonnie. „Mimochodem co je s Ellie?" zeptala se Bonnie a podívala se na dívku. „Dneska v noci toho moc nenaspala, takže je dost unavená" vysvětlila jednoduše Eleanor. „Proč ale ta změna Bonnie?" nechápala to Elena. „To není změna. Jsi volná poprvé za celý tvůj čas na střední škole. Konečně si můžeš trochu užít" vysvětlovala Bonnie. „Jo protože to přesně je můj styl" oznámila Elena. „Neviděla jsi je spolu tak jako my, jsou už prakticky vzatí" utrousila Eleanor a žádná ironická poznámka od Ellie jí dělala trochu starosti.

„Ale vážně co mi neříkáš?" zeptala se Elena. „Je to blbý" namítala Bonnie. „Bonnie" Elena jí zamračeně oslovila. „Řekni mi to" žádala jí Elena. „Omylem jsem se dotkla Stefana a dostala jsem opravdu špatný pocit" vysvětlovala Bonnie. „To je ono?" zeptala se pohoršeně Elena. „Bylo to opravdu zlé" vyhrkla Bonnie. „Je to zase ta čarodějnická věc?" ptala se Elena. „Jenom si dělám starosti Eleno. Dělám si starosti o novém příteli mé nejlepší kamarádky" Bonnie to nakonec vzdala a Ellie se na ní podívala, proč se Elena nemohla trochu víc zajímat?

Ellie vypla zbytek toho co říkala Elena ale zastavila Bonnie. „O čem byl ten špatný pocit?" zeptala se jí Ellie a Eleanor se na ně podívala. „On..." Bonnie se zasekla. „Bonnie ať už to souvisí s blbým pocitem posloucháme tě a nebudeme se smát" oznámila Eleanor. „Cítil se jako smrt holky" vysvětlila Bonnie a dvě dívky se na sebe podívali. „To nezní dobře" vydala ze sebe Ellie. „A řekneš mi proč ty nespíš?" zeptala se jí Bonnie. „Setkala jsem se s bratrem Stefana. A od toho momentu mám pocit že mě pořád sleduje takže prostě jsem kvůli tomu nemohla v noci usnout" Ellie se rozhodla pro pravdu.

„Jestli budeš potřebovat klidně mi zavolej nebo tě odvezu, tohle nesmíš brát na lehkou váhu" oznámila Bonnie a Ellie jí vděčně obejmula. Všechny tři se rozhodli dohnat Elenu ale to už se přidal Stefan. „Dobré ráno Eleno, Dobré ráno Eleanor, Dobré ráno Ellie, Dobré ráno Bonnie" pozdravil je všechny. „Já uhm, půjdu najít Caroline, neodpovídá mi na telefony, uvidíme se později" pronesla Bonnie a chtěla odejít. „Počkej na mě" zvolala Ellie zamávala jim a přidala se k Bonnie na cestě najít jejich kamarádku a doufejme že najít i Cass která by měla být z Care.

„Nemají mě moc rády" pronesl Stefan k Eleně a Eleanor. „Bonnie tě ještě nezná, ale až tě pozná, bude tě mít ráda. A Ellie" Elena se podívala na Eleanor. „Celou noc nespala, tvůj bratr se jí totiž rozhodl z nějakého důvodu stalkovat a ona kvůli tomu nemohla celou noc spát" vysvětlila Eleanor a Stefan se zamračil. „Promluvím si s ním, tohle dělat nemůže" přislíbil Stefan a Eleanor mu pro jednou věřila. Z nějakého důvodu se o Ellie staral a ona se rozhodla mu věřit. „Děkuju, jestli jí chce pozvat ven nebo s ní mluvit ať to udělá jako normální člověk a nechová se jako stalker" Eleanor se usmála.

V ten moment Eleanor zachytila balón letící na Stefana. „Stefane pozor!" vykřikla Eleanor. Stefan se otočil a balón pevně chytil. Elena vytřeštila oči a Eleanor trochu zamrazilo. Stefan se na Tylera usmál a hodil balón zpátky tak že to Tylera trefilo do hrudníku. „Okey dobře, tohle bylo cool" vydala ze sebe Eleanor a Elena se na ní potěšeně usmála. „Děkuji" Stefan se na dívku usmál. „Uh dobře Stefe dneska v osm hodin u nás doma na večeři bude tam i Bonnie, všichni spolu strávíme víc času" Elena se na ně usmála. „Dobře budu tam" souhlasil Stefan a společně vešli do školy.

The Vampire Diaries - The Rewritten Journey //TVDU FF//Kde žijí příběhy. Začni objevovat