Nemocnice Mystic Falls
Alaric leží na podložce pro magnetickou rezonanci a chystá se vstoupit do skeneru. Elena, Ellie, Ele, Eve a Meredith jsou v kontrolní místnosti a připravují se skenovat Alarica. „Co přesně hledáme?" zeptala se nervózně Eve. Alaric se v posledních měsících stal něco jako jejím náhradním otcem, staral se o ni a poslouchal ji když potřebovala, takže tato situace byla... Děsivá. „Vlastně si nejsem úplně jistá, ale hádám že nádor, vaskulární anomálie, cokoliv fyzického, co by mohlo vysvětlit jeho chování, pokud je to lékařské, můžu to léčit" vysvětluje Meredith.
„A co když to není lékařské?" zeptala se nejistě Elena. „No tak to budeme řešit my, zavoláme naši osobní radu čarodějek a vyřešíme to" Ele pokrčila rameny. „Nazvi Beu, Nessu a Bonnie radou čarodějek jim do očí a zapálí tě" varovala svou sestru Elena. Všechny sestry museli přiznat že v posledních týdnech se Elena jako sestra zlepšila. Pořád byla sobecká a všechno ale víc se o svoje sestry starala, ale ani jedna z nich to nechtěla opravdu zakřiknout. Technik vsune Alarica dovnitř stroje. Alaric zírá na svůj odraz v zrcadle umístěném nad ním.
„Kdy jsi ho začala podezřívat? Že to byl táta kdo zabíjel všechny ty lidi?" Ellie se podívala na Meredith. „Bylo to potom, co mi řekl o svém prstenu. Vzpomněla jsem si na příběh který mi vyprávěla babička, o Samantě Gilberové, a jejím tajném deníku. Nevím jestli to víte, ale my Fellové jsme notoricky všteční" vysvětluje Meredith. „Dobře, ale proč jsi ho chránila?" nechápe Elena. „Protože jsem lékařka, nerada vidím, když někoho zraňuje něco, nad čím nemá kontrolu, a protože když jsem se on a já poprvé setkal, cítila jsem se jako... Já nevím, já mu jen tak nějak chci pomoct" vykoktala Meredith.
„Doma" Ellie vydechla to slovo a všichni se na ni podívali. „Tak jsi se cítila když jsi ho potkala, protože to i já, Ele a dokonce i Eve, když jsme ho poprvé potkali, cítil se jako domov, a to i před tím než jsme věděli že je náš otec" vysvětlila Ellie. Elena ke své sestře přistoupila a obejmula ji okolo ramen. „Zvládne to Ellie, on to zvládne slibuji" Elena uhladila své sestře vlasy a políbila jí na tvář. Ellie se podívala na své sestry. Alaric dál zírá na svůj odraz v zrcadle v přístroji MRI. Jeho odraz na něj zírá, ale Alaric nemá stejný výraz. Alaric začíná panikařit.
„Ricku, je tam všechno v pořádku?" Meredith k němu mluví přes reproduktor. Alaric zavře oči a otevře je, znovu zírá na svůj odraz, jeho výraz je stejný jako jeho. „Ano, Jo, všechno je v pořádku" ujišťuje je Alaric. Po skenování je Alaric v běžném nemocničním pokoji a připravuje se k odchodu. Dívky k němu přichází. „Meredith říká, že všechno je normální" vysvětluje Ellie. „Jo, no, všechno je normální, protože se mnou nic není. Nezabil jsem Briana Walterse, nezabil jsem Billa Forbese a rozhodně jsem si do břicha nevrazil lovecký nůž" namítá Alaric.
Alaric se podívá na svůj prsten, což je jediná věc kterou nezvedl a nenandal si zpět na ruku. „Nebo jsem to udělal a zbláznil jsem se, stejně jako váš předek, který nosil ten prsten" pronesl tiše Alaric, Ele mu dala ruku na rameno a třela mu kruhy. „Podívej zavoláme naší radě čarodějek, ty prsteny vyrobili čarodějky Bennett a LeFay, takže možná mohou zvrátit škodu" vysvětluje Eve. Alaric podá prsten Elena. „Vezmi si to, už to nechci" vydechne Alaric. Elena přikývne, a vezme si prsten k sobě. „Tati zvládneme to, bude to v pořádku" ujistila ho Ellie.
Damon vejde do místnosti zrovna když Eve zvoní mobil. „Omluvte mě" pronese Eve a jde stranou. „Jste připraveni? Uf, vypadáš hrozně" Damon se dívá na Alarica. „Jo, jen mě nechte se odsud odhlásit" souhlasí Alaric a odchází z místnosti. Eve přijímá hovor z neznámého čísla. „Ahoj lásko, zrovna jsem v New Yorku" Eve ten hlas poznala. „Klausi, myslela jsem že jsme se dohodli že budete na nějakou dobu mimo Mystic Falls" pronese Eve. „Ano a proto jsem v New Yorku" souhlasil Klaus. „A co po mě přesně chceš?" nechápe Eve zmateně.
ČTEŠ
The Vampire Diaries - The Rewritten Journey //TVDU FF//
FanficKdyž se Mystic Falls stane majákem pro nadpřirozeno, je do něj vtažených spousta lidí, jejichž životy se musí navždy změnit. S příjezdem dvou upírů do města, se životy spousty lidí obrací vzhůru nohama, těmi nejhoršími způsoby. Jdou po cestě na kter...