Alaricův byt
Je ráno, Elena jde po schodech do patra a nese snídani pro Alarica, Ellie, Ele a Eve. Zaklepe na dveře a Damon jí otevře. „Ráno sluníčko" pozdraví Damon. „Ahoj, jak se má Alaric a holky?" ptá se Elena a pohne se aby vstoupila do bytu, Damon ale mírně zavře dveře aby jí zablokoval cestu. „Takže to znamená, že včera v noci nebyli žádné problémy?" Elena nakloní hlavu na stranu. „Ne, spal jako dítě, probudil se jako Alaric, holky mu uvařili snídani a členové rady můžou spát spokojeně" Damon se široce usměje a vezme si od Eleny tašku.
„Ooo, čokoládové muffiny" vyhrkl Damon a Elena si od něj vezme tašku zpět. „Jsou pro moje sestry a Alarica" Elena se mračí. „Dobře, ale dnes nemůžou, musí zůstat uzamčen a holky se od něj nehnou" pronese Damon. „Dobře, jen si to vezmi a dej jim to, a řekni jim že mi chybí dobře?" Elena podá Damonovi sáček s muffiny. „S radostí" souhlasí Damon a zavře dveře. Damon přejde k Ricovi a Stefanovi kteří stojí u pily a mají tam nápis Wickery Bridge, všichni poslouchají jak Elena odchází. „Jde dolů po schodech, otevře přední dveře a je pryč" vyhrkne Damon.
Alaric zapíná pilu, spouští pilu a začíná řezat nápis. Později Damon, Alaric, Anna, Ellie, Ele, Eve a Stefan vytvářejí kolíky ze znamení Wickery Bridge. Stefan se podívá na jeden z kůlů. „Tohle musí být ostřejší" pronese a podává kůl Damonovi. Anna a Damon si vyměňují pohledy, pokoušeli se volat všem Mikaelsonovým ale nikdo to z nějakého důvodu nezvedá a všichni se trochu bojí. Rebecce to řekli ale nezvedají to ani jí, což je problém. „Mám to" souhlasí nakonec Damon. „Konečně máme vlastní kůly na zabití Původních. Nebudu riskovat, protože neumíš řezat" utrousí Stefan.
„Řekl jsem že to mám tak zastav svou přednášku" povzdechne si Damon. Damon ostří hrot kůlu. Alaric si obléká bundu. „Vypadá to že to máte pod kontrolou. Jdu zavolat šerifovi" pronese Alaric. Dívky zvednou pohled. „Cože? Proč?" nechápe Ellie. „Chci se odevzdat" vysvětlí Alaric. „Ne, nechceš" Damon to okamžitě zamítne. „Mám vražedné alter ego. Na rozdíl od některých lidí v této místnosti bych rád převzal odpovědnost za lidi, které jsem zabil" Ellie se sevře hrudník, to se nemůže stát. „Kdyby ses chtěl udat, neřekl bys to nahlas. Jen říkám" Damon pokrčí rameny.
„Hej, poslouchej, ze všech lidí v této místnosti mě nemůžeš psychoanalizovat. Zabil jsem otce Caroline, málem jsem zabil Meredith. Všechno se změnilo" Alaric odvrací pohled. Ellie se zvedne na nohy a pevně svého otce obejme. „Tati, kouzlo od Nessy a Bonnie funguje" namítá Ele. „Hele, neudáváš se. Jak řekla Ele kouzlo od Nessy a Bonnie funguje a my máme původní, které musíme zabít" Stefan se na Alarica dívá. „Jeho morálka je velmi pochybná když se mstí" posmívá se Damon a Anna mu okamžitě dá pohlavek.
„Klaus musí umřít. Konečně máme šanci ho zabít, takže se neudáš" pronese Stefan. Stefan vstane a podá Alaricovi prsten. „Tady je tvůj prsten Ricu. Nasaď si ho" pronese Stefan. „Ten prsten je důvod, proč jsem zabíjel lidi" namítá Alaric. „Má pravdu, Stefane, je to dobrý nápad?" zeptá se opatrně Eve. „To je také důvod proč jsi naživu. Jdeš na lov upírů, Ricu. Nos ho" odsekne Stefan. Alaric vezme prsten a nasadí si ho. Všichni si vymění pohledy, musí se co nejrychleji dostat do kontaktu s původními, jinak tohle dopadne hodně zle, nikdo ale netuší že Damon už kontakt má.
Les
Všichni procházejí lesem. „Měli bychom připravovat svatbu pro Beu, tak proč jsme sakra tady?!" ptá se naštvaně Nessa. „Možná s tím nesouhlasím ale bude to jediná svatba mojí sestry, musí být dokonalá a tihle idioti to ničí!" křičí rozhořčeně Nessa. Theo se podívá na Ashlynn. „Jsou moji sourozenci v nebezpečí?" ptá se opatrně. „No chtěla Beu zavřít do tmavého sklepa dokud peklo nezamrzne takže si tipnu... Možná?" uchechtne se Ashlynn. Theo se zasměje a obejme Ashlynn okolo ramen. Clara a Eve si vymění pohledy a uculí se.
ČTEŠ
The Vampire Diaries - The Rewritten Journey //TVDU FF//
FanfictionKdyž se Mystic Falls stane majákem pro nadpřirozeno, je do něj vtažených spousta lidí, jejichž životy se musí navždy změnit. S příjezdem dvou upírů do města, se životy spousty lidí obrací vzhůru nohama, těmi nejhoršími způsoby. Jdou po cestě na kter...