Střední škola Mystic Falls
Elizabeth a Eleanor vešli do školy po boku Eleny a Stefana. Stefan se zdál být v pořádku a Elizabeth dneska ráno mluvila s Damonem a Annou kteří byli také v pořádku. Eleanor měla ale problémy, Kol se rozhodl že jí bude říkat ty nejhorší vtipy na světě a ona si opravdu přála mít možnost ho zavraždit. Alaric k nim zrovna přistoupil. „Ahoj" dvě dívky ho pozdravili a nechali se od něj obejmout a políbit na čelo. „Musíme si promluvit" pronesl nakonec Alaric.
„Dobře veď cestu" souhlasila Elena. Všech pět z nich odešlo do jeho kanceláře. Beatrice, Cassandra, Caroline a Bonnie seděli u jednoho stolu a připravovali vůz na den zakladatelů. „Podívejte se na vůz z minulého roku" Caroline jim ukázala fotku. „Tohle udělali minulý rok, a to je přesně to co nechceme udělat" vysvětlovala. „Ew dobře, takže co děláme?" ptala se Bonnie. „Klasická jižanská elegance" zahlásila nadšeně Caroline. „Kde je vlastně Elena má pomáhat?" nechápala Caroline. „To Ele s Ellie taky" souhlasila Cass a rozhlédla se okolo sebe.
„Nevím" Bonnie pokrčila rameny. „Dobře co se mezi vámi děje?" vyptávala se Caroline. „Co tím myslíš?" nechápala Bonnie. „Nehraj si na hloupou. Ty a Elena bojujete! Řekni mi co se děje" vyhrkla Caroline. „Celá tahle slavnost má být o tom že přátelé spolu něco vytvoří jenže všichni se hádají. Matt a Tyler, Ty a Elena, Damon a Ellie kdyby Ellie nebyla moc hodná, Ellie a Ele proti Eleně. Ty a Bea. A nemůžu to opravit když nevím co přesně je špatně" nadávala jim Caroline. Beatrice si povzdechla. „Bonn můžu s tebou mluvit?" požádala jí tiše.
Bonnie se na ní podívala, přikývla a společně šli ven. „Jak ti je?" zeptala se opatrně Bonnie. „Mám se dobře, ale nechci se hádat Bonnie, pořád jsi moje sestra a já nevěřím tomu že jsi stejná jako moje máma říkala. Je mi to líto, nechci se hádat, chci jenom zpátky svou sestru" vysvětlovala Beatrice a Bonnie se na ní podívala. „Nemyslím si že to můžu udělat" namítla Bonnie. „Cože? Proč?" nechápala Bea. „Damon a Stefan" pronesla jednoduše Bonnie. „Damon je jeden z mých nejlepších přátel. Ellie je do něj zamilovaná, opustit jeho znamená opustit ji Bonnie.
Neopouštím svoje přátelé Bonnie, a rozhodně neopouštím svoji rodinu a nechci si vybírat mezi tebou a jimi... Prosím přemýšlej o tom" Beatrice se na ní tiše usmála a potom odešla zpátky za Cass a Caroline. Damon prošel celou školou než vstoupí do Alaricovy třídy. „Damone, díky že jsi přišel" Alaric na něj kývl hlavou. Damon se podíval na Elenu a Stefana. Potom se jeho pohled zaměřil na vytřeštěnou Ele a trochu roztřesenou Ellie. Z pohledu na její děs měl pocit jako by se mu rozbušilo srdce strachem o ní samotnou.
„Co se děje s tím svraštěným obočím?" zeptal se Damon a ignoroval pocit strachu a ochranitelnosti nad Ellie. „Včera večer jsem viděl Isobel" pronesl Alaric a Damon se na něj šokovaně podíval. „Isobel je tady? Ve městě?" ptal se Damon a Alaric přikývl. Damon se podíval na Ellie aby viděl jak na těžko polkla. „Zeptal jsi se jí na strýčka Johna? Pracují spolu?" Damon trochu panikařil. „Ne" zamítl Alaric. „Ne nejsou?" Damon na něj nadzvedl obočí. „Ne neptal jsem se" vysvětlil Alaric. „A co ten vynález?" Damon se dál ptal. „Neptal jsem se" zamítl Alaric.
„Věděla o hrobkách upíru?" Damon panikařil proto ze sebe chrlil tolik otázek a byl lehce podrážděně agresivní. „Nevím" vyhrkl Rick. „Došla ti slova úplně?!" vykřikl Damon. Ellie se postavila na nohy a chytla Damona za rameno. „Byl jsem trochu rozptýlený svou mrtvou, upíří manželkou než abych se na něco ptal!" vykřikl Alaric. „Damone vím že panikaříš a asi se bojíš ale musíš se uklidnit prosím" požádala ho tiše Ellie která ho stále držela za rameno a dívala se mu přímo do očí. Damon se jí podíval do očí a na těžko polkl. „Dobře omlouvám se" vydechl Damon.
ČTEŠ
The Vampire Diaries - The Rewritten Journey //TVDU FF//
FanfictionKdyž se Mystic Falls stane majákem pro nadpřirozeno, je do něj vtažených spousta lidí, jejichž životy se musí navždy změnit. S příjezdem dvou upírů do města, se životy spousty lidí obrací vzhůru nohama, těmi nejhoršími způsoby. Jdou po cestě na kter...