3.12 - The Ties That Bind

10 0 0
                                    

Gilbertova Rezidence

Bonnie, Elena, Ellie a Ele jsou v jejich domě a hledají v hromadě záznamů o řidičských průkazech Boniinu mámu Abby. Prohlížejí záznamy každého kdo se jmenuje Abby Bennett „Los Alamitos?" ptá se Elena a podá Bonnie záznam. „Příliš stará" vydechne Bonnie. „Honolulu?" ptá se Ellie. „Přeji si. Kolik jich je?" ptá se Bonnie. „Hodně. Požádaly jsme kancelář šerifa, aby zastavila každou Abby Bennettovou v zemi" vysvětluje Ele s povzdechem. „Je to neskutečné, muset vystopovat ženu která opustila své vlastní dítě" vydá ze sebe Bonnie.

„Víš že nemusíš že? Nech Stefana posedlého otevřením rakve, nemusí to spadnout na tebe" vysvětluje Ellie. „Rakev je zavřená. To z toho dělá čarodějnický problém ať chci nebo ne. Musím svou matku dříve nebo později znovu vidět" vysvětluje Bonnie. Damon vstoupí do domu a v ruce drží složku. „Dříve. Abby Bennett Wilson, Monroe, Severní Karolína. Narodila se v nemocnici Mystic Falls, absolvoval střední školu Mystic Falls...bla bla bla" Damon podá Bonnie složku, která se na ni podívá. „Trocha donucení pomáhá urychlit proces výzkumu" vysvětluje Damon.

„Tohle je ona" souhlasí Bonnie. „Ano. Výlet. Ale musím si tu nechat Ellie" pronese Damon a Ellie se na něj podívá. „Proč přesně?" nechápe Ellie. „Stala se vražda a mám podezření že by mohl být váš otec v nebezpečí, jedna z vás tu musí zůstat a já hlasuji pro Ellie" vysvětluje Damon. „Dobře, zůstanu, vy tři jeďte" usměje se Ellie na své sestry a kamarádku. „A taky by jsi možná měla zavolat Bee a zjistit co za šílený nápad to včera večer měla" vydechla Bonnie a Ellie se na ni podívala. „Pane bože, to nedopadne dobře" utrousí Ellie se smíchem.

Ellie vychází z domu po boku Damona. „Co přesně se děje?" ptá se Ellie. „Alaric se začal vídat ze sexy lékařkou, jenže její bývalí skončil zavražděný, a těsně před tím jí označil za psychopřípad" vysvětluje Damon. „Je první podezřelá, a táta může být v nebezpečí" pochopila to Ellie. „Přesně tak, potřebujeme zjistit co přesně se děje, takže jsi v tom se mnou?" ptá se Damon a otevře pro ni dveře spolujezdce jeho auta. „Vždycky jsem v tom s tebou Damone, stačí jen požádat" pronesla Ellie a nastoupila do auta. Damon se usmál a zavřel za ní dveře.

Salvatorův Penzion

Anna tiše vaří v kuchyni, celé ráno ignorovala Stefana, hlavně kvůli tomu co se stalo včera, potom odešel do toho domu čarodějnic ale brzo by se měl vrátit. Anna ucítí poryv větru a povzdechne si. „Vařím snídani, dáš si taky nebo chceš jen alkohol?" ptá se Anna. „Jen alkohol lásko" pronese Klaus. Anna mu nalije do sklenice a předá mu ji, a Anna se vrátí zpět k vaření. Chvíli na to vstupuje Stefan a dívá se na Klause sedící v křesle. „Co tu děláš Klausi?" ptá se Stefan. „Užívám si patovou situaci a společnost tvé sestry" vysvětluje Klaus a Anna se uchechtne.

„Co chceš?" ptá se Stefan. „Otázka zní, co chceš ty? Moji kříženci opustili město, jak jsi požadoval, tak mi prosím řekni, co musím udělat, abych získal svou rodinu zpět" pronesl Klaus. „No vidíš Klausi, já nevyjednávám" pronesl Stefan a Anna se na něj podívá. „A chápeš že držet je po neomezenou dobu je totéž, jako pustit je do oceánu?" ptá se Klaus. „Ne, ne. Odejdeš z Mystic Falls a zavolej mi za pár let a promluvíme si" pronesl Stefan a Anna se na něj prudce otočila. „Můžu ti dát ještě šanci. Jen jednu další. Uzavřeme rozumnou dohodu" Klaus se postaví na nohy.

„Nebo co? Uděláš jeden pohyb a já pustím..." Stefan se odmlčel. „Ano, správně. Bláznivý Stefan. Jak ti to vychází, zůstali ti nějací přátelé? Zůstala ti sestra která tě chrání a podporuje?" Klaus ukáže na Annu která na těžko polkne. „Pořád mě má" vydechne Anna a Klaus se na ni podívá. „Opravdu? Říkáš to jenom protože je to tvůj bratr, nebo protože je to pravda?" ptá se jí Klaus a Anna od něj odvrátí pohled. „Protože ho miluji a to se nikdy nezmění, nemůže udělat nic abych ho přestala milovat" promluví tiše Anna ale ani na jednoho z nich se nedívají.

The Vampire Diaries - The Rewritten Journey //TVDU FF//Kde žijí příběhy. Začni objevovat