2.07 - Masquerade

9 0 0
                                    

Salvatorův Penzion

Do penzionu svítalo slunce když Ellie, Ele, Ashlynn a Cass vařili snídani. ,,Byla jsi s Eve někdy v New Yorku?" zeptala se Cass a dívala se na Ashlynn. ,,Párkrát mě zvala, ale musím často odjíždět za smečkami vlkodlaků, takže jsem nikdy nemohla jet s ní" Ashlynn jednoduše pokrčila rameny. „Dobré ráno" Stefan vstoupil do kuchyně. „Dobré Steffy. Včera jsi se nestihl pořádně seznámit s Ashlynn. Stefane tohle je Ashlynn Lockwood, Ash tohle je Stefan Salvatore bratr Damona" vysvětlila Ele. Stefan se na černovlasou dívku podíval a lehce se usmál.

„Rád tě poznávám Ashlynn" oba dva si podali ruce a usmáli se na sebe. „Kde je vaše kamarádka... Caroline?" Ashlynn se jejich jména učila rychle ale stále některá nezvládala. „Máš to správně ona zrovna telefonuje s naším tátou, jeho přítelem a jeho dcerou. „Má přítele?" ptal se Stefan. „Steven Summers který má dceru, naši nevlastní sestru Clarisse" vysvětlovala Cass. „Dobré ráno Dámy, Steffe" Damon vešel do kuchyně, všechny pozdravil a políbil Ellie na čelo. „Nevolala Anna?" Stefan se podíval na Damona.

„Ne nevolala, zkoušel jsem jí zavolat ale nezvedala to, každopádně napsala SMS" vysvětlil Damon a vzal telefon. „Neboj se o mě jsem v pořádku, ozvu se. Jo hodila by se víc než jedna věta ale minimálně je v pořádku" Damon si povzdechl. „Já vím Damone, ale je zraněná, bolí jí to, potřebuje víc času, jsem si jistý že bude v pořádku" Stefan se o svou sestru bál taky ale věděl že Damon je v ohledu její ochrany víc šílenější než on sám, a teď ho potřeboval uklidnit. „Je to moje mladší sestra Stefane, měl bych být teď s ní a chránit jí.

Už jsem to všechno pokazil u tebe a teď je na to sama i ona" namítal Damon a Stefan svého bratra sledoval. „Damone my dva jsme to už vyřešili, ano stále se sice hádáme ale už k sobě nemáme zášť. Ona ví že se o ní staráš, že se o ní staráme my oba, ale musíš si uvědomit že tohle je něco, tohle je situace na kterou potřebuje být sama" snažil se ho uklidnit Stefan. „Damone, Stefan má pravdu. Když jsme se tenkrát pohádali, taky jsem nechtěla s nikým mluvit a potřebovala jsem být sama. To co prožívá ona je mnohem horší Damone.

Právě teď má zlomené srdce takovým způsobem jaký si nikdo z nás nedokáže představit ani v našich nočních můrách. To co teď potřebuje není její ochranářský starší bratr, ale čas, volnost, klid a prostor ode všeho a ode všech" vysvětlovala svému příteli Ellie. „A co když spadne? Co když to nezvládne a my jí ztratíme když přepne lidskost?" zeptal se Damon. „Pak tu budete muset být pro ni, a nikdy se jí nevzdat, ukázat jí že je tu pořád domov do kterého se může i přes to vrátit" Ashlynn se na Damona podívala. V ten moment začal Stefanovi zvonit mobil.

„My o vlku a vlk" uchechtl se Stefan a Ashlynn ho na oko uraženě propálila pohledem za tohle přirovnání. Stefan dal hovor na hlasity odposlech a přijal ho. „Ahoj Ann" pozdravil svou sestru. „Anno" vyhrkl Damon. „Ahoj Steffy, Ahoj Dame. Damone prosím přestaň mi posílat tisíc SMS za jeden den prosím, jsem v pořádku slibuji. Ale aby jste se nebáli každý večer vám zavolám. Ele mi napsala o vaší nové kamarádce, takže se nikdo pro boha živého nenechte pokousat vlkodlakem. Brzo se vrátím slibuji že nebudu pryč déle než týden maximálně dva" vysvětlovala Anna.

„Dobře dávej na sebe pozor Annie" požádala jí Cass. „Dám nebojte, teď už musím jít" Anna se rozloučila a zavěsila. „Vidíš je v pořádku" Ellie se na Damona tiše usmála. „Asi máš pravdu" vydechl a do domu vešla Caroline která je roztřesená. „Care co se stalo?" ptala se Ele. „Dnes jsem viděla Katherine" vydechla Caroline, vzala si od Damona krev a sedla si na pohovku. „Kde?" zeptal se Stefan. „V Grillu, byla jsem tam abych špehovala Matta" vysvětlovala Caroline a dívky se uchechtly. „Protože jsem byla zbabělá šla jsem jen na záchod, když přišla Katherine.

The Vampire Diaries - The Rewritten Journey //TVDU FF//Kde žijí příběhy. Začni objevovat