Krypta
Ellie, Ele, Eve, Bea, Nessa, Ashlynn, Cass, Clara a Caroline jsou na žádost Damona a Anny na cestě do krypty kde před teprve pár dny slavili narozeniny Cass a Caroline. „Ví někdo proč přesně nás sem zavolali?" ptá se Nessa. „Ptala jsem se do telefonu ale Damon mi řekl ať držíme huby a dojdeme takže..." Clara se odmlčela. „A já jsem prý ta agresivní" utrousila Ashlynn. „Tak říkal i mě teď už mi jen říká že mám toxickou krev" směje se Ele. Společně se dostali až do krypty kde se zasekli když před sebou viděli Annu, Damona a rakev.
„Prosím řekni mi že to není Klausova rakev" žádá Eve. „Můžu tě ujistit že to není Klausova krev" usmála se na ni Anna. „Něco jsme vám neřekli" vysvětluje Damon. „Já, Anna a Stefan jsme měli ještě staršího bratra, Theodore, ale před asi 89 lety měl zemřít" vysvětluje Damon a Anna odvrátí pohled když se na ni Nessa podívá. „Když jsem před devadesáti lety vypla lidskost, Theo mě našel a snažil se mi pomoct, to jsem ale nechtěla takže..." Anna se odmlčela a otevřela rakev. „Vysušila jsem ho" vysvětlila Anna a všechny dívky si vyměnily pohledy.
„Může vrátit Stefanovi lidskost?" ptá se Clara. „Protože jsem takhle blízko k tomu abych ho zabila" Cass ukáže na svých prstech, Ellie se nadechne aby promluvila ale je přerušena. „Ano Ellie vím že se moje prsty dotýkají" souhlasí okamžitě Cass. „Jestli mu někdo dokáže vrátit lidskost, tak Theo je jednou z nejlepších možností" souhlasí okamžitě Damon. „Dobře takže proto jsem měla donést tu zásobu krve?" ptá se Care a předá Damonovi krev. „Ano" souhlasí Damon. „Měla bych zatím odejít" vydechne tiše Anna a všichni se na ni podívají.
„Proč?" nechápe Bea. „Bude mě nenávidět za to co jsem udělala" vysvětluje Anna. „Je to náš bratr, náš starší bratr, vždycky tě chránil a nikdy v životě by tě nedokázal nenávidět, stejně tak jako já" Damon se na svou sestru uměje a pevně jí obejme. Damon nechá Thea pít dost krve na to aby se mu vrátila normální barva a normální vzhled. „Začínám chápat, co všichni vidí na sourozencích Salvatorových... Je sexy" vydechla Ashlynn a Nessa jí dala pohlavek. Theo konečně otevře jeho zelené oči. „Jaký je rok Damone?" ptá se jeho hrubý hlas.
„Je rok 2010 Theo" vysvětluje Damon. „Vysušila mě na víc než devadesát let?! Kde je abych jí mohl uškrtit?!" ptá se Theo a Damon se uchechtne. „Jsem tady Theo" vydechne Anna, Theo se posadí a podívá se na ni. „Máš zpátky lidskost" pronese Theo a nechá si od Damona pomoct z rakve a hned se zasekne. „A očividně je toho víc" pronese když se na dívky dívá. „Víc než si myslíš, musíme ti toho hodně vysvětlit a doplnit tě" pronese Damon. „No tak do toho" souhlasí Theo a tak Damon společně s Annou začnou mluvit.
Theo se na ně na všechny ohromeně dívá. „A ty přesně jsi Elijaha nezabil proč?!" Theo se podívá na Damona. „Zkusil jsem, nepovedlo se, ona mi to znovu nedovolí" vysvětluje Damon. „Dobře takže původní upíři, původní hybrid, a Stefan nemá lidskost, dobře. Stefan nemůže být bez lidskosti, musíme ho zastavit než bude pozdě" pronese Theo. „S tím všichni souhlasíme ale Cass už je dost blízko k tomu aby ho zabila po tom všem co udělal" vysvětluje Ellie. „Taky tě musím doplnit do toho že si Damon našel přítelkyni" smála se Anna a Theo se na něj podíval.
„Rozešla se se mnou protože jsem to posral" vysvětlil Damon a Ellie se na něj podívala. „Takže co teď pokud mám být překvapením do Penzionu nemůžu" pronese Theo. „Ash všimne si tvoje matka a Tyler pokud tam bude?" ptá se Damon. „Tyler je někde nikdo nevíme kde a máma... Bez komentáře" povzdechne si Ash. „Každopádně ne nikdo si toho nevšimne" ujistila ho Ash. „Dobře Ash tě vyplní do všeho ostatního, my se zatím rozdělíme a budeme řešit ten zbytek" pronesl Damon a na všechny se podíval. „S radostí" souhlasili všichni.
ČTEŠ
The Vampire Diaries - The Rewritten Journey //TVDU FF//
FanfictionKdyž se Mystic Falls stane majákem pro nadpřirozeno, je do něj vtažených spousta lidí, jejichž životy se musí navždy změnit. S příjezdem dvou upírů do města, se životy spousty lidí obrací vzhůru nohama, těmi nejhoršími způsoby. Jdou po cestě na kter...