3.15 - All My Children

12 0 0
                                    

Dům Clarisse Forbes

Clara zaúpí když slyší zvonění jejího telefonu. „Ness co se děje?" ptá se Clara když přijme hovor. „Potřebuji tě tady hned teď, moje sestra se zaslíbila do manželství s doslovným králem pekla, potřebuji pomoct, nejlépe zavřít mou sestru do temného sklepa a nechat jí tam dokud já nevím... Peklo nezamrzne!" křičela Nessa do telefonu a Claře došla slova. „Dobře, moje první otázka zní, co to kurva?! Moje druhá otázka zní cože to kurva?! A moje třetí otázka zní co to kurva?!" vyhrkne Clara naprosto šokovaně a z druhé strany se ozve povzdech.

„Prosím dojdi, a dones alkohol" žádá svou kamarádku Nessa a zavěsí hovor. „No to neznělo dobře" pronese Rebeka která leží vedle ní v její posteli, Clara lehce zrudne když si uvědomí včerejší večer. „No měla bych se vrátit domů a ty by jsi měla jít pomoct svým přátelům" pronesla Rebeka. „Dobře, jasně, jistě, nechceš nejprve snídani?" ptá se pokusně Clara. „Někdy jindy, tvoje kamarádka docela dost panikařila" směje se Bekah. Clara přikývne a obě dvě se obléknou. Nakonec společně jdou ke dveřím. „Já ti... Zavolám?" ptá se Clara. „V to doufám" zasměje se Rebekah.

Clara otevře dveře zrovna když jí Rebekah na rozloučenou políbí a zrovna když na druhé straně jejích dveří stojí Cass. „Dobré ráno Cass" Rebekah se na ni usměje a odejde. Cass zvedne na svou sestru obočí a vstoupí do domu. „Už ti taky volala Nessa?" ptá se Cass. „Ano, prý mám donést alkohol" souhlasila Clara. „No tak jdeme" Cass se usměje. Clara obrátí oči v sloup vezme do tašky alkohol který má doma a společně jdou k jejímu autu. „Takže ty a Bekah?" ptá se Cass. „Ano... Víš mám tenhle pocit že bych s ní mohla být opravdu šťastná" vydechla Clara a usmála se.

Mikaelsonovo sídlo

Eve se začne probouzet v posteli vedle Klause to hlavně protože jí zvoní mobil. „Ness co se děje?" ptá se Eve do telefonu. „Potřebuji alkohol a morální podporu, a někoho kdo mi řekne že není špatné zavřít mou sestru do tmavého sklepa, dokud peklo nezamrzne" pronesla Nessa. Klaus se otočí na Eve a nadzvedne na ni obočí, zatímco Eve vypadá velmi očividně zmateně. „Dobře chápu alkohol a morální podporu ale na ten zbytek... Co to kurva?" ptá se Eve. „Bea zlomila mou kletbu tím že se přislíbila do manželství doslovnému králi pekel" vysvětluje Nessa.

Eve se posadí do postele z vytřeštěnýma očima. „Jsem na cestě i s alkoholem" souhlasí Eve a zavěsí hovor. Klaus tiše s úsměvem sleduje Eve jak se obléká a spíná si vlasy do drdolu, než se postaví a ze zadu jí obejme okolo pasu. „Zeptal bych se zda musíš jít ale vzhledem k situaci Vanessy" Klaus se odmlčel. „Zavolám ti slibuji" Eve se na něj usměje, políbí ho a potom vyjide z pokoje. Bohužel musí projít halou kde sedí Aaron, Elijah a Kol. „Ele a Anna už na tebe čekají v autě" pronesl k ní Kol a Eve se zasmála. „Jako živý jsi ještě otravnější" utrousí nakonec Eve.

„Oh to jsi ho ještě nezažila v jeho plné síle" vtipkuje Aaron a Kol po něm hodí polštářem. V ten moment už do haly vejde Rebekah. „Ani slovo a já neřeknu ani slovo o vašich přítelkyních které zůstali přes noc" pronese Rebeka okamžitě svou nabídku. „Dohoda" prohlásili tři původní upíři. Eve chtěla odejít ale Elijah ji zastaví. „Eve ještě počkej. Včera večer, když Elena byla s matkou provedla kouzlo soukromí, myslíš že dokážeš zjistit co se děje?" zeptal se Elijah a Eve si povzdechne. „Dobře řeknu to narovinu, s tímhle dnem je všem kromě Eleny, Stefana a Bonnie jasné na čí straně jsme.

S tímhle dnem je nám všem jasné že válka je u konce, ale ne pro Stefana, ne pro Bonnie a rozhodně ne pro Elenu, a nedokážeme je donutit zastavit Elijahu a..." Eve se odmlčí. „Nejsem si jistá tím co budeme dělat teď, ale pokusím se zjistit co můžu" souhlasila Eve. Všichni Mikaelsonovi si vyměňují pohledy. „Sežeň na dnešní noc všechny co jsou na tvojí straně, promluvíme si" pronesl Aaron jako nejstarší ze sourozenců. „Dobře" souhlasila Eve a vydala se za svými kamarádkami do auta, které slyšeli každé jedno slovo a z povzdechem vyjeli.

The Vampire Diaries - The Rewritten Journey //TVDU FF//Kde žijí příběhy. Začni objevovat