1.09 - History Repeating

13 0 0
                                    

Střední škola Mystic Falls

Ellie šla po boku svých kamarádek po trávníku školy, hlava jí stále bolela jako něco. V sobotu se všechny z nich neskutečně opili, a Ellie to cítila ještě dneska, to asi protože se z nich ze všech opila naprosto nejvíc. „Jsi v pořádku? Nebo potřebuješ i dva dny po sobotě zvracet?" zeptala se jí Cass. Ellie se na ní podívala v obličeji byla stále trochu zelená, měla kruhy pod očima a popadnuté tváře. „Už nikdy v životě nebudu pít" pronesla Ellie. ,,Proč přesně co se stalo?" zeptala se Bea. ,,Za prvé jsme já a Ele museli všechno vysvětlit Eve a za druhé Damon" vydechla Ellie.

Flash Back, Gilbertova Residence, Neděle ráno

Ellie byla celá zelená, necítila nohy, žalůdek měla jako na vodě, kruhy měla pod očima velké jako nákupní tašky a nedokázala v sobě udržet ani vodu. Jenna, Jeremy i Eleanor jí pomáhali a ani trochu jí nesoudili ne jako Elena. Ozval se zvonek a Ellie zaúpěla. Hlava jí tak moc třeštila a při tomhle zvuku měla pocit že jí hlava vybuchne. Zrovna teď byla doma sama. Eleanor vezla Jeremyho do obchodu. Jenna byla ve městě a Elena se Stefanem, a doma byla jenom ona a Eve. Ona sama nebyla úplně schopná takže dveře otevřela Eve. Eve se setkala s Damonem.

,,Damon Salvatore že?" zeptala se Eve. ,,Ano uh jdu za Ellie" vysvětlil Damon. ,,Jsem její starší sestra Evelyn" pronesla Eve a skenovala ho pohledem. ,,Ach ano, Ellie a Ele o tobě mluvili" Damon se na ni usmál ale Eve se dál mračila. ,,No v to doufám, protože jsem taky ta starší přehnaně ochranářská sestra" EVe na něj přihmouřila oči. Damon se na ni chvíli díval a nějakým způsobem jí shledal velmi děsivou. ,,Jistě, chápu" souhlasil okamžitě Damon. ,,Dobře, zavolám ti Ellie" pronesla Eve a odešla zavolat svou mladší sestru.

Ellie se dostala ke dveřím a podívala se na Damona. „Ahoj asi se nebudu ptát jak ti je a rovnou řeknu že přicházím s jídlem" vysvětlil Damon. „Je to jídlo které by jsi v sobě měla udržet i přes kocovinu" Damon jí podal tašku. „Děkuju" vydechla chroptícím hlasem Ellie. „A taky si mi dneska asi okolo druhé hodiny ranní volala a nechala mi několik hlasových zpráv" pronesl Damon a pokud by Ellie mohla zbledla by ještě víc než do teď. „Pane bože, co jsem udělala a řekla?" zeptala se Ellie. Damon triumfálně vytáhl telefon, Ellie zaklela ale to už Damon pustil první hlasovou zprávu.

„Ahoj Damieeeee!!!"

Z telefonu se ozval smích několika dívek a Ellie se odmítala podívat na Damona protože měla pocit že by se propadla do země studem.

„Zrovna jsme mluvili s holkama a shodli jsme se na tom že ti potřebujeme říct že jsi sexy!"

Ellie zaúpěla a dala si hlavu do dlaní když slyšela svůj naprosto opilí hlas kterému se očividně pletl tak moc jazyk jak si pamatovala.

„Víš jak rády bychom olízali tvoje těloooo??"

„Neeee!!!" Ellie přerušila tu větu svým vlastním křikem vytrhla Damonovi telefon a rychle tuhle hlasovou zprávu vymazala. „Prosím řekni mi že to bylo to nejhorší co jsem v téhle hlasové zprávě řekla" požádala Damona. „Rád bych ale lhal bych ti" Damon se smál. Ellie si dala hlavu do dlaní a měla pocit že raději půjde zabít samu sebe. Oba dva zaslechli z obýváku smích a bylo jim jasné že je to Eve. ,,Nenávidím tě!" vykřikla Ellie. ,,Taky tě miluji pokračujte v rozhovoru jako bych tu ani nebyla" zvolala Eve a Ellie obrátila oči v sloup.

,,Je opravdu velmi ochranářská" pronesl Damon a Ellie přikývla. ,,Už jsi jí řekla o tom všem?" ptal se Damon. ,,Ještě ne jakmile se vrátí Ele řekneme jí to společně" ujistila ho Ellie. ,,Prosím řekni že to byla jediná zpráva" požádala ho. ,,Znovu bych ti lhal" zamítl Damon a Ellie hlasitě zaúpěla, její život brzo skončí. „Ještě jsou tam dvě" Damon se uchechtl a pustil druhou hlasovou zprávu ze které se naštěstí pro Ellie ozývalo jen pětiminutové zvracení. A taky pár hlasitých kleteb na alkohol a na to že už ho nikdy nebude pít.

The Vampire Diaries - The Rewritten Journey //TVDU FF//Kde žijí příběhy. Začni objevovat