4.06 - We All Go Little Mad Sometimes

11 0 0
                                    

Gilbertova Rezidence

Elena leží ve své posteli. Těžce dýchá a zdá se, že nemůže usnout. Vstane a jde do kuchyně. Vloží sklenici mléka do mikrovlnné trouby a ohřeje ji. „Nemůžeš spát?" ptá se Connor. Elena se vyděšeně otočí, ale nikoho tam nevidí. Mikrovlnka zapípá a Elena nadskočí. Otevře dveře a vytáhne šálek. Otočí se a vidí Connora, jak se opírá o pult. Zalapala po dechu. „Víš, že to dává smysl; špatné svědomí" oznámí Connor. „Nejsi tady. Já – musím snít" vyhrkne Elena rychle. „A jak víš, že tu nejsem?" Connor začne kráčet k Eleně. Elena jde pozpátku a snaží se mezi nimi udržet vzdálenost.

„Protože jsi..." Elena se odmlčí. „Pokračuj, řekni to" popožene jí Connor. „Protože jsi mrtvý" vyhrkne Elena. „Ano, jsem. Bylo to poprvé, co jste si vzala lidský život?" ptá se Connor. „Jsi duch. Tak to musí být. Jsi duch, to se právě teď děje. Jer...Jeremy. Jeremy! Ellie!" Elena křičí jména svých sourozenců. Nahoře Jeremy slyší, jak ho Elena volá, a probudí se. Vyběhne z pokoje a podívá se na Ellie která je stejně vyplašená jako on a společně běží do kuchyně. „Jsi duch; strašíš mě. Jsi duch; strašíš mě" opakuje Elena znovu, znovu a znovu.

„Může tohle udělat duch?" Connor chytí Elenu do sytiče a uškrtí ji. Elena mu strčí loket do břicha a uvolní se z jeho sevření. Zatlačí na něj a Connor přeletí přes stůl. Connor vstane a začne se vracet k Eleně. Elena popadne nůž a bodne Connora do krku. Sundá mu čepel z krku a vidí, že právě bodla Jeremyho, ne Connora. Elena upustí nůž. „Eleno!" vykřikne Ellie zděšeně. Jeremy padá na zem, Elena jde dolů s ním. Je v slzách. „Jer! Jer! Jer! Jer! Ne, ne, ne, ne, ne, ne" Elena se podívá na Jeremyho ruku a vidí, že nosí jeho prsten, ale to jí nijak neulevilo.

„Pane bože!" Ellie popadne telefon a rychle volá, ať se děje cokoliv rozhodně to není dobré. „Ne, ne. Jer! Jeremy!" křičí Elena a Ellie si rychle klekne vedle ní. „Eleno nádech a výdech, Jeremy bude žít. Zjistíme co se s tebou děje a napravíme to" ujišťuje jí Ellie. „Zabila jsem našeho bratra" Elena naprosto vyšiluje. „On se probudí zvládne to, ale teď se musíš uklidnit, jinak se z toho naprosto zblázníš" vyhrkne Ellie a sleduje svou sestru. „Myslím že už jsem se zbláznila" vydechne Elena a podívá se za Ellie kde znovu vidí Connora jak se na ni dívá.

Později ráno leží Jeremy mrtvý na gauči, Ellie má jeho hlavu v klíně. Elena před ním přechází sem a tam. Damon je s nimi v místnosti. „Nemůžu uvěřit, že se to stalo. Co mu řeknu?" ptá se Elena. „Díky, že ses nevzdal rodinného prstenu poté, co Ric přivedl k šílenství?" Damon rozhodně nepomáhá. „Ellie prosím řekni něco svému příteli" žádá tiše Elena. „Damone prosím" žádá ho Ellie. „Měli jste zavolat Stefanovi, je na to lepší" pronese Damon. „Nechci s ním mluvit. Lhal mi a skrýval přede mnou věci" namítá Elena okamžitě.

„Při vší férovosti, myslím, že když ho zabiješ, tak to trochu trumfneš. A měla jsi zavolat Stefanovi" oznámí Damon. „Momentálně mu nevěřím, Damone" odsekne Elena. Stefan vejde do domu, Elena se podívá na Damona. „P.S, volal jsem Stefanovi" oznámí a nemá žádný stud ve tváři. „P.S, taky jsem tak trochu volala Stefanovi a mohla jsem mu nechat tak devět panických zpráv" oznámí Ellie a Damon se uchechtne. „P.S, jedna hlasová zpráva je stejně účinná jako jedna" Stefan se pobaveně podívá na Ellie která z úsměvem pokrčí rameny.

Damon přejde k Ellie a tiše jí políbí na čelo. Stefan přejde k Eleně. „Co se stalo? Proč jste mi zavolali?" ptá se jich Stefan. „Já jen musím jít nahoru a osprchovat se. Očistěte mi všechnu krev z rukou" Elena odejde z pokoje. Jeremy se vrací k životu s dramatickým zalapáním po dechu. „Vítej zpět. jak se cítíš?" ptá se Jeremy. „Všechno ti vysvětlím" ujistí ho Ellie tiše a obejme ho okolo ramen, je jenom ráda že je naprosto v pořádku. Stefan jde zatím za Elenou do patra. „Musíme zavolat Klausovi" pronese tiše Ellie a podívá se na Damona který přikývne.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 04 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

The Vampire Diaries - The Rewritten Journey //TVDU FF//Kde žijí příběhy. Začni objevovat