2.14 - Crying Wolf

9 0 0
                                    

Salvatorů Penzion

Všechny dívky byli už od rána vzhůru. Clara musela odejít na policejní stanici, Eve se vydala do bytu za Alaricem a ostatní připravovali snídani. ,,Stefana napadlo že dneska vezme Elenu ven pryč z města, na pár dní, zatímco já se budu pokoušet zabít Elijaha" vysvětloval Damon když vešel do kuchyně. ,,Dobře" souhlasili všichni. ,,Chce aby Kol a Ele jeli s nimi" dodal ihned. Ele i Kol se na něj okamžitě otočili. ,,Proč?" nechápala Ele. ,,Pokud se něco pokazí, nechceme do toho Kola zatahovat a zkazit možnost na jeho záchranu" vysvětlil Damon.

,,Dobře zabalím si a půjdeme" souhlasila Ele. ,,Dobře děkuji. Ellie my dneska budeme všechno řešit s Eve a Rickem" vysvětlil Damon a Ellie se na něj podívala. ,,Dobře" souhlasila Ellie a lehce se na něj usmála. Jakmile dívky odešeli, Alaric i Eve společně přišli. Damon je vede do salónu aby jim ukázal dýku a popel. ,,Takže, tohle mi John Gilbert dal, abych zabil Elijaha" vysvětlil Damon. ,,Říkal že to musíme ponořit do popelu z bílého dubu který pochází z doby původních, pokud je na tom něco vůbec pravdy" pokračoval Damon.

,,Jak to všechno ví?" zeptala se jich Eve. ,,Podle něj od Isobel" Damon pokrčil rameny. ,,Myslíš že je to nastavené?" zeptal se Alaric. ,,Může být. Ten chlap je zmetek" Damon zamířil k domovnímu baru. ,,Damone já a Jenna dneska musíme dělat tu historickou věc u Lockwoodových a Elijah tam bude čestným hostem" oznámil Alaric. ,,Neříkejte že ho chcete zabít na čajovém večírku" prosila je Ellie. ,,Ne to by bylo hloupé, jen si s ním chceme popovídat, vy zatím zůstane tedy v bezpečí" oznámil Damon k dívkám které obrátili oči v sloup.

Gilbertův dům u Jezera

Elena, Stefan, Kol a Ele zastavují u domu u jezera který patří Gilbertovým. Elena zírá na dům a povzdechne si. ,,Jsi v pořádku?" ptá se jí Stefan. ,,Nebyla jsem tu od doby co naši rodiče zemřeli. Vždy se mi tu líbilo, chci aby to tak zůstalo, jen potřebuji chvíli" ujistila ho Elena. Všichni společně vystoupili a vydali se k domu do kterého vstoupili. ,,Stefane nemusíš čekat venku" zvolala na něj Elena. ,,To je skvělé ale uvízl jsem" vysvětloval Stefan. ,,Ach můj bože, zapomněla jsem na to" došlo to Eleně. ,,Musíš mě pozvat dovnitř" vysvětlil Stefan.

,,Stefane nemůžu" snažila se Elena. ,,Cože?" nechápal Stefan. ,,Moji rodiče přenechali toto místo Johnu Gilbertovi. Je jediný, kdo vás může pozvat dovnitř. Je mi líto. Úplně jsem zapomněla" vysvětlovala Elena. ,,Děláš si ze mě srandu že ano?" ptal se Stefan. Elena se na něj chvíli dívala ale nakonec se usmála. ,,Stefane Salvatore, pojď dál" pozvala ho Elena. ,,Jsi takový lhář" zasmál se Stefan, vběhl do domu a políbil ji. Ele si povzdechla a vydala se do kuchyně. ,,Jsi v pořádku?" zeptal se Kol a obejmul ji zezadu okolo pasu.

,,Budu jen se bojím o to co se stane, když se pokusí Elijaha zabít. Je to tvůj bratr Kole" vysvětlila Ele a podívala se na něj. ,,Já vím, ale už dlouho jsem se tak ohledně nej necítil, nemám problém v tom že ho chcete zabít, navíc to není úplná vražda, jen v sobě bude mít dýku" ujistil ji Kol a Ele se na něj podívala. ,,Když jsme šli k té hrobce, říkala jsem pravdu Kole. Nevím kdy přesně se to stalo, ale zamilovala jsem se do tebe, a už si nedokážu představit že by jsi měl odejít a každý jeden den mého života se toho bojím protože vím že jsi jenom duch.

Chci tě zachránit tak moc" vysvětlovala Ele a Kol jí sledoval. ,,Ale pokud Klaus přijde, znamená to konec pro minimálně jednu z mých sester, myslela jsem si že to bude to nejděsivější na tom všem, ale není, protože to nejvíce děsivé na co jsem mohla přijít bylo to že mě opustíš jakmile tě zachráníme" vysvětlovala Ele. Kol k ní přistoupil a vzal si její hlavu do rukou. ,,Ele já nikam neodejdu, ne bez tebe, už tě neopustím. Protože tě taky miluji Ele" vysvětlil Kol a přitáhl si svou přítelkyni do polibku. Ele se lehce usmála a obejmula ho okolo krku.

The Vampire Diaries - The Rewritten Journey //TVDU FF//Kde žijí příběhy. Začni objevovat