Dům Emerys
Beatrice cítila teplo na její tváři, znamenalo to že jí závěsy do ložnice prosvítá slunce. Byl to důkaz toho že je ráno a že by se měla probudit a teoreticky vstávat. Moc se jí nechtělo protože věděla že ve městě probíhají velké přípravy na Miss Mystic Falls a ona se toho moc účastnit nechtěla hlavně kvůli rozepřím které probíhali mezi ní a samotnou Bonnie. Potřebovala ale vstávat kvůli dalšímu důvodu. To byl ten že měla pocit že je někdo v jejím pokoji, že někdo do slova a do písmene leží u ní v její vlastní posteli a ona se opravdu děsila toho kdo to může být.
Beatrice se opatrně otočila a následně otevřela oči jenom aby začala křičet a ukazovat na něj. Damon se na ní znuděně díval a jenom čekal až Beatrice dokřičí. „Co tu sakra děláš Damone?!" vykřikla Beatrice a zhrozeně ho sledovala. „Potřebuji tvoji pomoc, ale když jsem došel ještě jsi nebyla vzhůru no tak jsem si k tobě lehl" Damon pokrčil rameny a Beatrice ho propálila pohledem. Potom se ale rozrazili dveře se Sophii která měla v ruce pušku a mířila. „Mami?" zeptala se nejistě Beatrice a sledovala ji s nejistým výrazem.
Sophia chvíli sledovala Damona než odložila pušku. „Beatrice... Mohla by jsi se mnou prosím jít do obýváku?" požádala svou dceru Sophie. Beatrice přikývla, vylezla z postele a šla za svou matkou do obýváku. Damon tiše seděl v jejím pokoji když zaslechl hystericky křik, nadávky a bouchání hlavou o zeď. Následně zaslechl velmi naštvané dupání do patra. Dveře se rozrazili, do pokoje vešla Beatrice a prudce za sebou dveře zabouchla v očích měla oheň. „Zrovna jsem měla ten vůbec nejtrapnější rozhovor o sexu, kvůli tobě!
A teď?! Teď tě kurva zapálím!" křičela Beatrice a vrhla se po Damonovi který začal zdrhat podél jejího pokoje. „Omlouvám se! Omlouvám se!" vykřikl když se Beatrice konečně unavila a posadila se zpátky na postel. „Proč jsi tady? Protože to rozhodně není jenom abys mě donutil poslouchat trapný monolog o sexu" vydechla Beatrice. „Ne není, chci pozvat Ellie na Miss Mystic Falls a chtěl jsem od tebe vědět jestli by jsi mi neřekla barvu šatů" pronesl Damon a Beatrice se na něj podívala. „A jestli už z někým nejde" dodal rychle a nervózně Damon.
„Ne z nikým nejde" pronesla Beatrice a odemkla telefon ve kterém začala hledat v chatu fotku kterou jí Ellie poslala když si šaty koupila. Beatrice Damonovi ukázala fotku rudých šatů na ramínku které na sobě na horní části měli rudé třpytky. „Tohle jsou její šaty" vysvětlí Beatrice. „Děkuji jsi zachránkyně života Beo" Damon se usmál a upíří rychlostí zmizel. Beatrice si povzdechla a svalila se na postel. Ona sama měla jít na Miss Mystic Falls stejně jako Ellie, Ele a Cass. Ale všechny se to rozhodli lehce odfláknout doufající že by snad mohla vyhrát Caroline.
Mystic Falls střední škola
Elena po boku Elizabeth a Eleanor šli skrze pozemky školy kde Elena zahlédla Bonnie. „Bonnie!" Elena jí okřikla a doběhla jí zatím co dvě dívky šli pomalu za nimi. „Ahoj holky" Bonnie všechny tři dívky pozdravila. „Hej Bon" Ellie s Ele se na ní usmívali. „Snažila jsem se tě zastihnout po třídě ale už jsi odešla. Jak se máš? Jak se má tvoje rodina?" zeptala se Elena. „Snažíme se ale je to těžké" Bonnie se lehce usmála. „Všem jsi chyběla" pronesla Elena rychle. „Jo bylo toho hodně ohledně pohřbu babči" vysvětlila jednoduše Bonnie.
„Už se objevil Kol?" Ellie se rozhodla tiše mluvit s Ele zatím co dívky začali mluvit s Caroline. „Ne už je to několik týdnů, docela se bojím" vysvětlila s povzdechem Ele. „Je mi to líto ale jsem si jistá že se časem objeví" ujišťovala svou sestru Ellie. „Doufám, ač to nerada přiznávám ten bastard mi docela chybí" přiznala se Ele. „Já vím a až se znovu objeví praštím ho pro tebe" pronesla Ellie. „Je to duch ani nevím jak se ho můžu dotknout já" smála se Ele. „Je mi to jedno, prostě ho praštím" trvala si na svém Ellie a Ele se nad svou sestrou rozesmála.
ČTEŠ
The Vampire Diaries - The Rewritten Journey //TVDU FF//
FanficKdyž se Mystic Falls stane majákem pro nadpřirozeno, je do něj vtažených spousta lidí, jejichž životy se musí navždy změnit. S příjezdem dvou upírů do města, se životy spousty lidí obrací vzhůru nohama, těmi nejhoršími způsoby. Jdou po cestě na kter...