Chicago
Klaus, Stefan a Eve jsou v obchodě s oblečením, muži pijí šampaňské zatímco Eve pomáhá Rebecce která si zkouší oblečení. „V těch šatech musí být víc" stěžovala si Becca. „Ale není" oznámil Klaus. „Je mi líto ale fakt není" souhlasila Eve když vidí Beccu jak na sobě má krátké černé šaty. „Takže ženy 21 století se oblékají jako prostitutky, zatímco já jsem dostala špinavé pohledy za nošení kalhot" utrousila Becca a Eve se lehce usmála. „Nosila jsi kalhoty aby dnešní ženy nemuseli nosit nic" Klaus pokrčil rameny. „Nevšímej si ho najdeme něco víc v tvém stylu" ujistila jí Eve.
„Co je to za hudbu? Zní to strašně" stěžovala si Becca. „To je taneční hudba" pronesl Stefan. „Lidé na to tančí?" ptala se Becca. „Většinou ano" souhlasila Eve. „Skončili jsme?" ptá se Klaus a Eve ho propálí pohledem. „Proč jsi tak nevrlý?" ptá se naštvaně Bekah. „Potřeboval jsem od tebe jednu věc pro mou čarodějku, aby zjistila proč mí hybridi umírají, jednu věc. Tvůj náhrdelník a ty jsi ho ztratila" odsekne Klaus. „Neztratila jsem ho. Chybí už 90 let" oznámila na jistotu Becca a Eve se na ni lehce usmála. „Stefane líbí se ti to?" zeptala se Becca.
„Vypadáš dobře" souhlasil Stefan ale očividně lhal. „Vždy poznám když lžeš Stefane" pronesla Becca a vrátí se do šaty. „Dobrá práce" utrousil Klaus ke Stefanovi. „Ty jsi z ní vytáhl dýku" bránil se Stefan. „Slyšela jsem to!" zvolala Rebekah. „Dobře, jdu se nadýchat čerstvého vzduchu" pronesl Stefan a vstal. Jakmile Stefan odejde, Eve si sedne na židli a vytáhne mobil a usmála se nad SMS kterou dostala. „O co jde?" zeptal se Klaus. „Jen zprávy o Caroline, už je v bezpečí doma" vysvětlila rychle Eve a znovu mobil schovala.
Gilbertova Rezidence
Ellie, Damon, Ele, Kol, Elena a Jenna společně vaří. „Jen nevím proč chcete přinést Chili, každý přináší Chili" namítal Damon a Ellie se uchechtla zrovna když k nim přišel Alaric. „Ahoj RIcku" pozdraví ho Damon. „Ahoj tati" Ellie a Ele ho obejmou. „Půjdeš na Lockwoodovu párty?" ptá se Elena Ricka. „Ne nejsou zrovna mou věcí" Alaric pokrčí rameny. „Bude tam dalších devět lidí co přinesou Chilli" stěžuje si Damon. „Je to starý rodinný recept" kárala ho Jenna. „Ano, vím, znal jsem vaši rodinu, dělali sladké chilli" smál se Damon a Jenna nad ním obrátila oči v sloup.
Někdo zazvoní na zvonek a Ele se vydá otevřít, je to Caroline, Cass, Nessa a Bea. „Přicházíme z dárky" zanotovala Caroline. „Prosím řekni že to není Chilli jinak si z nás bude Damon dál utahovat" požádala je Ele. Dívky ustoupí stranou aby viděli Bonnie. „Bonnie" vyhrkla Ele a obejmula ji. „Na léto odjedu z města a pro vás všechny jde všechno do háje" směje se Bonnie, zrovna když Jeremy sejde schody. „Bonnie!" vyhrkne Jeremy. „Jeremy" Bonnie ho osloví, jde k němu a políbí ho. Ellie se ale mračí když vidí Jeremyho podivně dívat se na zrcadlo.
Náměstí
Liz a Anna jdou po ulici. „Takže starostka Lockwoodová zavolala otce Caroline a tvého ex manžela aby mučil Care" zhrnula to Anna. „Ano, a nejen to, lovil Claru. Každopádně držím ho ve vazbě abych se ujistila že sporýš je mimo systém takže by jsi ho mohla ovlivnit" požádala ji Liz. „Samozřejmě, tvoje dcery jsou moje kamarádky, ráda to udělám" souhlasí Anna. „Ale váš ex manžel mi zní jako řádný kretén" pronesla Anna. „To protože je" souhlasila Liz a Anna se tiše uchechtla. Společně obě dvě vstoupili do městského sklepu kde byl Bill uvězněn.
Společně šli po schodek a Anna se rozhlížela. „Než ho přinutíš prosím zkontroluj že nemá sporýš" požádala jí Liz a vstoupí do sklepa, do toho stejného kde byla držena Caroline. Bill je přivázaný k židli a na ústech má lepící pásku kterou Anna odstraní. „Přivedla jsi dalšího upíra?" ptá se Bill. „Je to pro nás všechny to nejlepší Bille" vysvětlí ihned Liz. „Takže Bille, slyšel jsem že se zajímáš a upíří mučení svých dcer" pronesla Anna. „Snažil jsem se jim pomoct" odsekl okamžitě Bill a Anna se na něj znechuceně dívala a bylo jí tak moc líto tří blondýnek.
ČTEŠ
The Vampire Diaries - The Rewritten Journey //TVDU FF//
FanfictionKdyž se Mystic Falls stane majákem pro nadpřirozeno, je do něj vtažených spousta lidí, jejichž životy se musí navždy změnit. S příjezdem dvou upírů do města, se životy spousty lidí obrací vzhůru nohama, těmi nejhoršími způsoby. Jdou po cestě na kter...