Forbesova Rezidence
Clara se usmála, nad ránem se ze sestrami vrátila domů a ještě se trochu prospali ve vlastních postelích. Clara byla vzhůru jako první a vařila svým sestrám kávu s krví. ,,Dobré ráno" Cass se na svou sestru lehce usmála. ,,Dobré tady" Clara své sestře podala kávu s krví a to stejné podala i Caroline když sešla schody. ,,Jak jste se vyspali?" zeptala se jich. ,,Docela dobře, ale pořád se bojím o holky" vysvětlila Caroline z povzdechem. ,,Zvládneme to, společně ano" Clara se na obě své sestry lehce usmála pokusit se je trochu uklidnit.
,,Dobře měli by jsme jít, odvezu vás do školy" Clara se lehce usmála. ,,Počkej kam jdeš ty?" nechápala Cass. ,,Vystudovala jsem policejní školu Cassie, máma chce abych se přidala ke sboru, myslí si že bych časem mohla přebrat oddělení" vysvětlila lehce s úsměvem. ,,Damon bude nadšený" uchechtla se Caroline. ,,Ano mohli by jste mu prosím říct aby mi přestal volat a posílat SMS o... velmi divných věcech?" zeptala se jich Clara. ,,Pro boha co ti napsal?" ptala se Cass. ,,Řekněme že při otázce jestli se nechci spojovat nad vraždou jsem ho zablokovala" oznámila Clara.
Všechny tři dívky vyšli z domu aby před ním viděli stát Tylera. ,,Ahoj jak to jde?" zeptala se Caroline. ,,Musíme si promluvit" oznámil ihned Tyler. Clara se zmateně podívala na Cass. ,,Ano to ano. Poslouchej, přemýšlela jsem o tom a nechci to zbytečně rozebírat. Byl to jen polibek, a Matt je stále v obraze. Nemůžeme tam jít Tylere" vysvětlovala Caroline. ,,Matt?" zeptala se Clara tiše své sestry. ,,Vše potom vysvětlím" vrátila jí šeptem Cass. ,,Dobře" souhlasil Tyler. ,,Skvěle, tím je to vyřízeno" Caroline se usmála a chtěla se vydal k autu Clary.
,,Co se stalo mému strýci Masonovi?" Tyler vyhrkl tu otázku. Všechny dívky se na něj podívali. ,,Cože?" nechápala Caroline. ,,O čem to mluvíš?" přidala se Cass. ,,Je mrtvý a chci aby jste mi řekli co se stalo" vysvětloval Tyler. ,,Já... My ne" Caroline ani nestihla domluvit. ,,Pak to řeknu já. Stefan a jeho bratr Damon ho zabili protože Stefan a Damon jsou upíři stejně jako vy dvě" Cass i Caroline se na něj šokovaně podívali. ,,Kdo ti to řekl?" nechápala Caroline. ,,Takže je to pravda?" vyhrkl Tyler a Clara se mračila ani trochu se jí to nelíbilo.
,,Nech nás to prosím vysvětlit" snažila se Cass. ,,Věděli jste že je celou dobu mrtvý?" ptal se Tyler. ,,Prosím" vydechla Caroline. ,,Věděli jste?!" Caroline tiše přikývne a Tyler jí vztekle přitlačí k jejímu autu. ,,Tylere!" vykřikla Cass a chtěla ji jít pomoct ale Clara jí zastavila. ,,Promiň, Tylere. Omlouvám se" Caroline téměř plakala. ,,Věřil jsem ti!" v ten moment se už ale ozval výstřel a kulka trefila Tylera přímo do ramene. ,,Není to poprvé co jsi takhle agresivní, Ellie to možná řešila tím že tě zmlátila, ale já rozhodně ne" mluvila Clara.
,,Takže příště až se jedné z mých sester dotkneš, ty kulky budou tentokrát naplněné omějem to si pamatuj" procedila skrze zuby Clara která držela v ruce pistoli. Tyler se na ni podíval a odešel. Clara i Cass se co nejrychleji rozeběhli za svou sestrou. ,,Jsi v pořádku?" kontrolovala ji Clara. ,,Jo teď už ano" souhlasila Caroline a pevně svou starší sestru obejmula. ,,Tak moc jsem se bála Claro" vydechla Caroline a opravdu se rozplakala. Clara se chystala příště roztrhat Tylera holíma rukama jestli znovu ublíží jedné z jejich sester.
Salvatorův Penzion
Ellie si povzdechla, sledovala zprávy a čekala až Damon vyjde z koupelny. ,,Nemusela jsi na mě čekat lásko" oznámil Damon když vyšel z koupelny a obejmul ji. ,,Nemůžu odejít do školy bez toho abych se s tebou rozloučila" zasmála se Ellie. ,,Mimochodem Clara volala, prý si tě blokla a ani to nebudu komentovat, ale dneska ráno se Tyler dozvěděl o Masonovi a zkusil napadnout Caroline, Clara ho zastřelila a slíbila že příště to budou kulky s omějem" vysvětlovala Ellie. ,,To je dobře" souhlasil Damon a pevně jí objímal okolo pasu.
ČTEŠ
The Vampire Diaries - The Rewritten Journey //TVDU FF//
FanficKdyž se Mystic Falls stane majákem pro nadpřirozeno, je do něj vtažených spousta lidí, jejichž životy se musí navždy změnit. S příjezdem dvou upírů do města, se životy spousty lidí obrací vzhůru nohama, těmi nejhoršími způsoby. Jdou po cestě na kter...