Gilbertova Rezidence
Isobel stojí u dveří a dívá se na Elenu, Eleanor a Annabeth. ,,Ráda vás zase vidím holky" pozdravila Isobel a potom se podívá na Jennu. ,,Takže ty jsi žena, která chodí s mým manželem. Potřebuji mluvit s mými dcerami. Můžu jít dovnitř?" zeptala se Isobel. ,,Nezvi ji dovnitř" pronesla Elena a Eleanor sborově. ,,Musím s vámi mluvit holky" namítala Isobel. ,,Ne" odsekla Elena a Jenna ji zabouchla dveře před obličejem. ,,Asi bychom měli zavolat Alaricovi a ostatním" pronesla nakonec Eleanor. ,,Jo volám mým bratrům" souhlasila Anna a popadla svůj mobil.
Salvatorův Penzion
Stefan, Damon a Ellie jdou dolů po schodech. ,,Naše matka se před pár minutami objevila u našich předních dveří a Jenna která ví všechno jí zabouchla dveře, to mi chceš říct?" Ellie se ironicky a zároveň lehce hystericky ptala Stefana který přikývl. ,,Co tady dělá?" ptal se Damon. ,,To nevím ale zjistíme to" oznámil Stefan. ,,Raději ona než John" utrousila Ellie. ,,Asi bys ji neměl říkat že jsem tady" oznámila Katherine. ,,Co? Proč?" nechápal Stefan. ,,Bude lepší, když ona a John nebudou vědět, že jsem zůstala ve městě, poté co jsem se dostala z hrobky" vysvětlovala Katherine.
,,Ty jsi ta, kdo se s nimi spřátelila. Uzavřela jsi s nimi dohodu, která mě málem zabila" odsekl ji Damon a Ellie se na něj podívala a rozhodila rukama. ,,A Ellie taky protože se pro mě tenkrát vrhla do ohně" připustil Damon aby ho Ellie nepraštila. ,,Udělala jsem co jsem musela abych se dostala z hrobky. Teď přehodnocuji své spojenectví" Katherine pokrčila rameny. ,,Věří ji tu někdo?" zeptala se Ellie. ,,Ani že její prsa nejsou umělé" ujistil ji Damon. ,,Co víš Katherine?" ptal se Stefan. ,,Vím že chci Klause mrtvého, což mě přivádí přímo do vašeho týmu.
Kromě toho pokud vy budete ještě někdy potřebovat abych si vyměnila místo s Elenou, čím méně lidí, ví že jsem tady, tím lépe. Přemýšlejte o tom" Katherine se na ně usmála. ,,Nelíbí se mi to ale má pravdu, máme výhodu dvojníka když bude Elena v nebezpečí" oznámila Ellie a dva bratři si povzdechli. ,,Dobře Ele už volala Alaricovi měli bychom se vydat na cestu k holkám" pronesl nakonec Stefan. Ellie popadla svou bundu kterou si oblékla a společně se vydali k autu do kterého všichni tři nasedli a vydali se ke Gilbertům.
Gilbertova Rezidence
Elena otevře dveře Alaricovi který vešel dovnitř. ,,Ahoj, Jenna už všechno ví?" zeptal se Alaric. ,,Ano ví všechno a snaží se s tím srovnat" souhlasila Anna a ukázala na Jennu která seděla s Ele. ,,Právě teď souhlasíme s tím že bezpečnější by to na chvíli bylo pro Jennu kdyby zůstala na koleji" vysvětlila Ele. ,,A já s tím souhlasím, alespoň na pár dní než se vyřeší Isobel" souhlasila Jenna. ,,Dobře odvezu tě a ujistím se že budeš v pořádku" Alaric se lehce usmál a společně se vydali k autu a ve dveřích se potkali s Ellie a klukama. ,,Pojďte jdeme na horu" pronesla Elena.
Společně se všichni vydali do jednoho pokoje. ,,Takže Jenna už vše ví a zatím zůstane pro svoje bezpečí na koleje" vysvětlila Anna když si sedli. ,,Matt utekl, Care a Cara se ho pokusí dostat" vysvětlil Stefan. ,,Kde je Kol?" zeptal se Damon a rozhlédl se. ,,Jo to bych taky ráda věděla" vydechla Ele a Ellie vytřeštila oči. ,,Jak dlouho?" zeptala se. ,,Jenom asi dva dny takže to zatím nic nemusí znamenat ale i tak mám strach" vysvětlila Ele. ,,Má týden aby se vrátil jinak zavolám Bee, donutím ji ho přivolat a potom ho praštím" oznámila na jistotu Anna.
,,Taky vás miluji holky" zasmála se Ele. ,,Holky můžete prosím sejít dolů? Potřebuji s vámi mluvit!" zvolal John a dívky se na sebe podívali. ,,Nemáme ti co říct" odsekla Elena. ,,Prosím je to důležité. Vy taky Stefane, Damone a Anno" dodal John. Všichni se z povzdechem zvednou a vydají se do kuchyně odkud vyjde Isobel. ,,Požádala jsem Johna" vysvětlila Isobel. ,,Pustil jsi ji dovnitř?!" okřikla ho Elena. ,,Má informace o Klausovi. Prosím jen je poslouchejte ano?" požádal je John. ,,Dobře, co víš?" zeptal se Stefan a všichni si společně sednou do kuchyně.
ČTEŠ
The Vampire Diaries - The Rewritten Journey //TVDU FF//
FanfictionKdyž se Mystic Falls stane majákem pro nadpřirozeno, je do něj vtažených spousta lidí, jejichž životy se musí navždy změnit. S příjezdem dvou upírů do města, se životy spousty lidí obrací vzhůru nohama, těmi nejhoršími způsoby. Jdou po cestě na kter...