Penzion Salvatore
Ellie zaúpí když jí už po několikáté budí hluk z před domu. „Damone zabiju ti bratra" oznámí Ellie na jistotu ke svému příteli který se uchechtne. „Prosím ne, vlastně jsem ho začínal mít rád" žádá Damon se smíchem. „Jestli nepřestane tak tu mám pořád ten plamenomet co jsem chtěla použít na Katherine!" oba dva slyší křik od Anny. „Dobře, dobře, jdu si s ním promluvit a varovat ho o dvou vražedných ženách" oznámí Damon a jde ke dveřím od domu. Vidí Stefana venku jak opravuje motorku. „Je to dobrý den pro krizi středního věku.
564 let řekl bych že už je na čase" usměje se Damon. „Elenin přechod na upíra byl trochu depresivní. Chci jí pomoct se zabavit se" vysvětlil Stefan. „To chápu ale možná by jsi mohl být trochu víc potichu, moje přítelkyně tě chce zabít a naše sestra na tebe chce vzít plamenomet co plánovala použít na Katherine" vysvětluje Damon a Stefan se zasměje. „Já vím je brzo, ale Elena co nevidět dojde, a chtěl jsem to mít hotové než dorazí" pronese Stefan. „Máš štěstí že je to pro mou sestru" Ellie se objeví za Damonem ve dveřích a podívá se na motorku.
„Vím, myslím že jsme se všichni naučili že můžeš být děsivá" Stefan se na ni usměje. „Kam vy dva teď jdete?" ptá se Stefan. „Já a Damon jdeme najít toho lovce, včera večer totiž vzal Tylerovi jeho vlkodlačí jed, takže v podstatě má v lahvi upíří jed. Najdeme ho a sníme ho" Anna k nim přistoupí. „A já jdu za Ele, chtěla se mnou Eve a Elenou o něčem důležitém mluvit" vysvětlí Ellie. „Dobře až Elena půjde od vás napiš abych stihl vše do připravit" Stefan ji požádá a Ellie s úsměvem přikývne. „Dobře uvidíme se později" Damon políbí Ellie na rozloučenou.
Lockwoodův Zámek
Carol, Tyler a Ashlynn vejdou do jejich domu. Ve foyer stojí čtyři muži. Ashlynn a Tyler si vymění pohledy. „Kdo sakra vy čtyři jste?" ptá se Tyler. „Tylere, Ash, to je v pořádku, jsou tu pro vaši ochranu" oznámí Carol svým dětem. „Více poslanců?" ptá se Tyler. „Ne tak docela" Klaus vejde do místnosti ze salonu a za sebou má dalšího hybrida. „Ach díky bohu! Jsi opravdu naživu, Eve říkala že ano, ale když tě nikdo z nás neviděl nebyli jsme si jistí" blábolí Ashlynn a Klaus se usměje. „Potřeboval jsem jen pár dní na vyřízení pár věcí a potom jsem slyšel že jste byli napadeni.
Takže povinnost volá" usměje se Klaus. „Co tím myslíš?" nechápe Ashlynn. „Slíbil jsem Eve, že ochráním ty které miluje a ty do toho zapadáš a Tyler bohužel taky" Klaus si povzdechne. „Je to můj bratr!" vykřikne Ashlynn na oko pohoršeně. „Ashlynn, Klaus ti chce dát nabídku" pronese tiše Carol a Ashlynn se na ni podívá. „Jakou nabídku?" nechápe. „Takovou kterou by jsi neměla odmítat" Nessa vyjde ze salónu odkud před tím vyšel Klaus. „Mám smečku Hybridů, kteří se otočili dobrovolně a jsou mi naprosto věrní, a zbyla mi poslední trocha Eleniny krve" začne Klaus.
„Nechci být otrok" vyhrkne Ashlynn. „Nech nás domluvit" Nessa jí přeruší. „Našla jsem kouzlo díky kterému bych v tvé přeměně mohla oddání ke Klausovi zrušit" oznámí Nessa. „Jsi nejlepší kamarádka ženy kterou si jednoho dne chci vzít a udělat svou královnou. Nikdy bych od tebe nevzal tvou svobodu" souhlasí Klaus. „Nechceme abys se rozhodla teď hned" pokračuje Nessa. „Ale máme jen málo času s lovcem na svobodě, takže intenzivně přemýšlej a mluv se svými přáteli, do dnešního večera" žádá jí Klaus, a s úsměvem odejde, hybridy nechává za sebou.
Gilbertova Residence
Ellie a Eve vstoupí do domu, kde na ně už čeká Ele, Elena a Kol. „Co se děje?" zeptá se Eve a sedne si na pohovku vedle Eleny. Ele na těžko polkne a povzdechne si. „Já vím že jsem si asi nemohla vybrat horší moment než tenhle, ale mám pocit že se okolo pořád něco děje, a pokud budu čekat na ten správný moment, nikdy to neudělám, takže tady jsem" oznámí Ele a sestry si vymění pohledy. „Ele co se děje?" Ellie ji pozoruje. „To zvládneš miláčku" Kol k ní tiše promluví. Eve má ale ten divný pocit v hrudníku že už ví o co přesně jde.
ČTEŠ
The Vampire Diaries - The Rewritten Journey //TVDU FF//
FanficKdyž se Mystic Falls stane majákem pro nadpřirozeno, je do něj vtažených spousta lidí, jejichž životy se musí navždy změnit. S příjezdem dvou upírů do města, se životy spousty lidí obrací vzhůru nohama, těmi nejhoršími způsoby. Jdou po cestě na kter...