2.09 - Katerina

10 0 0
                                    

New York, letiště

Evelyn unaveně vystoupila z letadla a protřela si oči, potřebovala jet na hotel a nejprve se trochu vyspat než půjde navštívit Vanessu a najít Klause. Eve se podívala před sebe aby zažila šok. ,,Klausi?" Eve vyslovila jeho jméno když ho tam viděla stát ve své celé kráse. ,,Klausi!" vykřikla znovu a rozeběhla se k němu. Eve se rozesmála když jí Klaus zachytil do náručí a přitiskl si jí do polibku. ,,Tak tohle je to překvapení o kterém jsi mluvil?" zeptala se ze smíchem Eve a sledovala ho. ,,Nejen to" pronesl jednoduše Klaus a Eve se zamračila.

,,Eve!" ozval se hlas. Eve se otočila a široce se usmála. ,,Vanesso!" vykřikla Eve a obejmula svou nejlepší kamarádku kterou očividně vytáhl z Institutu. ,,Společně oba dva pracujeme na zlomení kletby" vysvětlil okamžitě Klaus. ,,Úžasně!" vykřikla nadšeně Eve. ,,Dobře půjdu na hotel se trochu prospat a hned jak budu dostatečně při vědomí pomůžu vám" pronesla Eve. ,,Už jsem zarezervoval pokoj pro nás oba" vysvětlil Klaus a všechny je vedl k autu. Eve se široce usmála a pevně držela Nessu za ruku. Ano Eve se konečně cítila znovu doma.

Salvatorův Penzion

Ellie byla v kuchyni a vařila snídani spolu s kávami. Okolo stolu seděla Ashlynn, Beatrice, Cass, Caroline, Anna, Rose a Ele. „Dobře za pár minut by měla dojít Elena takže bychom si měli pospíšit" pronesla Bea a protřela si oči. „Ano ale ráda bych ještě vedla jeden rozhovor" pronesla Ellie a všem nandala talíře s kávou. Dívky se na ní nechápavě podívali ale její pohled padl na Annu. „Jak se máš? Po tom co se stalo s Elijahem?" zeptala se Ellie a Anna si povzdechla. „Jsem v pořádku, očividně i po více jak deseti letech manželství jsem pro něj byla nic" Anna pokrčila rameny.

Ele se podívala na Kola. „Je možnost to nějak vysvětlit?" zeptala se ho. „Bez toho abych nazval svého bratra bastardem? Ne nemyslím si" Kol si povzdechl. „Kol ho nazval bastardem" pronesla na jistotu Ele a podívala se na Annu. „To nemusí, není to jeho vina" ujistila je Anna. „Mimochodem konečně jsem dostala to kouzlo abychom ho všichni viděli. Co kdybychom si dneska dali dívčí nos a já to kouzlo udělala?" zeptala se Bea. „To zní dobře, už dlouho jsme neměli dívčí noc" souhlasila Care a usmála se na ně. „Ashlynn příjdeš taky?" Cass se podívala na dívku.

„Uh, já, smím?" zeptala se jich Ashlynn. „Samozřejmě že ano, jsi vítaná" souhlasila Cass a lehce se na ní usmála. „V tom případě ráda přijdu" souhlasila Ash. „Plánujete dívčí noc?" Damon vešel do kuchyně. „Ano" souhlasili dívky. „Budete tady nebo u jedné z vás?" Stefan šel hned za ním. „Nevím jsme vítáni tu uspořádat dívčí noc bratři?" Anna se uchechtla. „Vadit nám to nebude, navíc pokud se opijete, minimálně vás tu budeme mít v bezpečí" Stefan s úsměvem pokrčil rameny. „Pak to bude tady" souhlasila Anna a dopila svou sklenici krve.

Zrovna když Ele skládala nádobí do myčky se ozvalo zaklepání. Damon otevřel dveře. „Ahoj Eleno" pozdravil ji. „Je tu Stefan? Říkal že je to důležité" ptala se Elena. „Samozřejmě, všichni jsme jinak už tady" vysvětlil Damon a pustil jí do domu. „O co jde?" zeptala se všech a ti odhalili Rose. „Ty" vydechla Elena. Všichni se vydali do obýváku kde si sedli na pohovku. „Dobře, musíš pochopit, že vím jen to, co jsem za ta léta pochytila, a nevím, co je pravda a co není pravda. Je to problém všech těch upírských svinstev, ale Klaus, vím, že je skutečný" vysvětlovala Rose.

„Kdo je to?" nechápala Elena. „Je to jeden z původních, je to legenda" vysvětlovala Rose. „Z první generace upírů" dodal Stefan. „Z první generace, jakože jste všichni jejich pokrevní linie?" zeptala se Ele. „Myslíme si to ale nevíme to jistě" souhlasila Anna. „Takže jako Eliáš?" Elena se dívala na Rose. „Ne. Elijah byl velikonoční zajíček ve srovnání s Klausem. Je to pěšák. Klaus je skutečný obchod" vysvětlovala Rose. Ele se podívala do boku aby viděla Kola který nad něčím očividně přemýšlel. „Klaus je podle všeho nejstarší" vysvětloval Stefan.

The Vampire Diaries - The Rewritten Journey //TVDU FF//Kde žijí příběhy. Začni objevovat