Penzion Salvatore
Ellie se s křikem vymrštila do sedu na posteli. Byla celá zpocená a celá se třásla kvůli noční můře kterou viděla. Na pas jí dopadla mužská ruka. Ellie sebou cukla a setkala se s Damonem. „Jsi v pořádku?" Damon jí opatrně oslovil. Ellie tiše přikývla a roztřesenou rukou se dotkla kůže na hrdle. „Zdálo se ti o Joshovi?" Damon se jí tiše zeptal. Ellie ze sebe dala roztřesené přikývnutí. Damon si přitiskl její tělo k sobě a tiše jí hladil po vlasech. „Už dlouho se mi žádná taková noční můra nezdála, nevím proč se to stalo zrovna dneska" vysvětlila Ellie.
„Zeptal bych se jestli to není protože spíš mimo dům ale spala jsi tu už několikrát" uvažoval Damon. Ozvalo se zaklepání na jejich pokoj a Stefan vešel. „Katherine je tu" pronesl Stefan a Damon sebou cukl. „Budu hned dole, zeptej se te mrchy jestli sakra nedala mojí přítelkyni noční můru" vyhrkl Damon. „No dala jí mě takže to asi není tak nemožné" Stefan souhlasil. „Obleču se a hned budu dole" pronesla Ellie, vzala si svoje věci a vydala se do koupelny. Ellie si opláchla studenou vodou obličej a podívala se na sebe do velkého zrcadla.
Ellie se oblékla, upravila si vlasy a lehce se namalovala. Následně vyšla z koupelny a vydala se do kuchyně kde na ní čekal Damon. „Jdeme? Rozhodně tu nechci být s Katherine" pronesl na rovinu Damon a Ellie se podívala na svůj mobil. „Jenna píše že dneska bude dělat grilování kam pozvala i Masona. Vzkazuje abych tě přivedla taky" vysvětlila Ellie. „Dobře přinesu broskvový koláč se stříbrem" Damon se ušklíbl a Ellie nad tím obrátila oči v sloup. „Neštvi mě nebo na tebe vezmu cibuli" varovala ho Ellie a Damon jí propálil pohledem.
„Dobře my dva jdeme. Stefane, Anno bavte se s tou mrchou!" vykřikl Damon a Anna se u něj objevila. „Vezměte mě sebou!" vykřikne Anna zoufale a Ellie s Damonem se rozesmějí. „Anno promiň ale tak nějak nejsi zvaná" vysvětlil Damon a Anna se na něj podívala štěněcíma očima. „Tohle na mě už hodně dlouho nefunguje Anno" Damon se zasmál a políbil svou sestru na čelo. Damon a Ellie odešli zatím co Anna si povzdechla. „Někdo mě zabijte" vydechla Anna a vydala se do obývacího pokoje. „To je Stefanův deník?" zeptala se Anna když viděla Katherine.
„Jsem si jistý že ano" Stefan se objevil za ní. „Já vím. Omlouvám se ale bylo to příliš lákavé, všechny tvé vnitřní myšlenky a pocity leželi jen tak tady na stole" vysvětlovala Katherine a Stefan jí vzal deník z rukou a místo toho jí dal sklenici krve. „Doufám že Damonovi nebude vadit že jsem to vzal z jeho soukromé sbírky" pronesl Stefan. „Oh jsem si jistá že bude chtít zaplatit její krví" pronesla Anna a posadila se na pohovku. „Ach pravda, nejíš lidi, četla jsem to. Taky jsem četla o vašem nedávném nalezení vlkodlaka, to muselo být překvapením" pronesla Katherine.
Anna i Stefan ihned zvážněli. „Co víš o vlkodlacích?" zeptal se Stefan. „A jestli by jsi mohla být tak hodná a odpovědět bez tvých obvyklých vytáček" utrousila Anna a Katherine se na ní podívala. „Nikdy jsi mě neměla ráda že ano?" zeptala se Katherine. „Od momentu kdy jsem tě poprvé uviděla jsem věděla že jsi královna všech mrch" odsekla Anna. „Tolikrát jsem se snažila svoje bratry varovat ale neposlouchali. Dneska už vím že jsi je oba ovládla" dodala Anna a v očích jí tancoval oheň. I když byla Katherine starší než ona musela přiznat že se jí bála.
„O vlkodlacích. Vím že se s nimi nemám mazlit, jejich kousnutí nás zabije. Během úplňku je nejlepší se jim vyhýbat" Katherine změnila směr konverzace. „Jak přesně to víš?" ptal se Stefan. „Kdo si myslíte že je zodpovědný za zbavení tohohle města upírů z roku 1488?" ptala se Katherine. „Rodiny zakladatelů" namítala Anna. „V čele?" Katherine se na ně významně podívala a oběma to došlo. „Lockwoodovi" vydal ze sebe tu myšlenku Stefan a Anna tiše zaklela, to opravdu jen potvrzovalo všechno co si mysleli a nic z toho nebylo dobré.
ČTEŠ
The Vampire Diaries - The Rewritten Journey //TVDU FF//
FanficKdyž se Mystic Falls stane majákem pro nadpřirozeno, je do něj vtažených spousta lidí, jejichž životy se musí navždy změnit. S příjezdem dvou upírů do města, se životy spousty lidí obrací vzhůru nohama, těmi nejhoršími způsoby. Jdou po cestě na kter...