1.15 - A Few Good Men

10 0 0
                                    

Začátek roku 2010

Gilbertova Residence

Ellie, Eleanor a Elena se sešli u stolu kam je zavolala Jenna. „Něco jsem zjistila o vaší matce, o vaší reálné matce" vysvětlila Jenna a všechny tři dívky se na ní podívali. „Našla jsem záznamy z té noci kdy jste se narodili. Pacient a datum narození. Isobel Peterson" vysvětlila Jenna. „Myslíš že je to její reálné jméno?" ptala se Elena. „Těhotná holka na útěku? Asi ne. První jméno možná. Ale otázka je kde vzala Peterson? Spolužák? Nejlepší kamarádka? Takže jsem trochu hledala. Hledala jsem každého Petersona narozeného ve stejný rok jako Isobel.

Našla jsem tři. Dva muže a jednu živu. Trudie která žila v Grove Hill, Virginii" vysvětlila Jenna. „To není tak daleko" oznámila Elena. „Našla jsi ještě něco?" zeptala se Ele. „No podívejte se na tohle" oznámila Jenna a ukázala jim počítač s fotkou Isobel ze střední školy. „Isobel. Byla roztleskávačka" oznámila Elena. „Isobel Flemming" vydala ze sebe Ellie to jméno. „Trudie tu pořád žije, tohle je její adresa" oznámila Jenna. „A Isobel?" ptala se Elena. „Nemohla jsem o ní nic najít" oznámila jednoduše Jenna a dívky se na ní podívali.

„Ale poslouchejte, Je tu něco jiného. Alaric. Jeho žena byla odsud a její jméno bylo Isobel" pronesla Jenna a Ellie na těžko polkla. „Byla jako..." ptala se Elena. „Umřela" souhlasila Jenna. „Dobře pojedu za Trudie a pokusím se něco zjistit" oznámila nakonec Elena. „Půjdu zkontrolovat Damona a to jak na tom je" Ellie tiše promluvila k Eleanor která přikývla. „Myslím že bych si měla promluvit s Alaricem Saltzmanem" souhlasila Eleanor a na těžko polkla. Ellie se na ní podívala a nakonec přikývla, měla pravdu, byl čas aby s ním mluvil.

„Proč?" nechápala Elena. „Eleno... Je tu možnost že můžeme být jeho dcery" oznámila Eleanor a Elena se na ní šokovaně podívala když jí to začalo docházet. „Ach bože" vydala ze sebe Elena a dala si ruku před ústa. „To je to co jsem vám chtěla naznačit" souhlasila Jenna. „Takže myslím že bych s ním měla mluvit" dodala Eleanor. „Ale neříkej mu nic moc konkrétního co by mu mohlo způsobit infarkt" požádala ji Ellie. „Neboj se jsem ta nejjemnější duše jakou kdy na světě potkáš" oznámila Eleanor. „Jo jistě tomu rozhodně nevěřím" uchechtla se Ellie.

Salvatorův Penzion

„Damone?" Ellie vstoupila do Penzionu a zvolala na Damona. Věděla že Anna tu zrovna teď není protože je u Beatrice a řeší jak přesně by mohla pomoct Damonovi. „Ahoj" Damon vyšel z kuchyně bez trička a Ellie se začali plést slova v hlavě. „Vypadáš" Ellie nedokončila. „Nádherně, Božsky? Neodolatelně?" ptal se Damon. „Sešle Damone, vypadáš sešle" oznámila. „Víš o tom že jsem jeden z nejžhavějších mládenců tady?" zeptal se Damon a Ellie se uchechtla. „Velmi zajímavé Damone" souhlasila s lehkým úsměvem ve tváři.

„Jak se máš Damone?" zeptala se ho Ellie opatrně. „Nikdy mi nebylo lépe" odsekl jednoduše a Ellie se zamračila. „Vážně, Anna říkala že ujíždíš na krvi a vypadáš jako opilí" oznámila tiše Ellie a Damon si zapnul knoflíky od trika. „Tak to se asi musela splést protože se to rozhodně neděje. Proč jsi tady?" zeptal se Damon. „Zjistili jsme kdo je naše vlastní matka" oznámila Ellie. „Koho to zajímá?" zeptal se Damon a Ellie sebou nechápavě cukla. „Opustila tě, stojí za houby" pronesl Damon a Ellie se lehce uvolnila když jí došlo co tím myslel.

„Já vím, a neříkám že jí chci v životě, ale bylo by hezké zjistit kdo jsem, odkud pocházím a kdo moji rodiče doopravdy byli" vysvětlila Ellie a Damon se na ní podíval. „Ellie, tvoji rodiče neurčují to kým jsi, to děláš ty sama, ty sama můžeš rozhodnout o své cestě a o tom kým se staneš ne oni" oznámil Damon a Ellie se na něj lehce usmála. „Díky Damone, chtěla jsem se zeptat jestli se mnou chceš jít na tu benefici, nemyslím si že by jsi měl řídit, a za to že jsem to řekla se velmi omlouvám" oznámila Ellie a Damon si nakonec povzdechl.

The Vampire Diaries - The Rewritten Journey //TVDU FF//Kde žijí příběhy. Začni objevovat