4.02 - Memorial

5 0 0
                                    

Klausovo rodinné sídlo

Eve leží v posteli vedle Klause, včera večer se za ním vrátila, trochu na něj křičela, trochu plakala a nakonec spolu skončili v posteli, povídali si, smáli se a nakonec usnuli. Eve zrovna teď leží na posteli a s povzdechem se dívá na mobil. „Co tě tak moc trápí?" Klaus jí obejme okolo pasu. „Elena psala, ona a Stefan byli lovit zvěřinu" vysvětluje Eve a promne si oči. „A co je špatně? Nelíbí se ti že pije ze zvířat?" ptá se Klaus. Eve si povzdechne a otočí se na něj. „Katherine byla hodná, milá, láskyplná dívka" začne Eve a Klaus udělá pokřivený výraz.

„Změnilo jí tak moc to co se stalo mezi ni, tebou a Elijahem a tím prokletím nebo to že se stala upírem?" ptá se Eve a Klausovi po tváři přeběhne pochopení. „Bojíš se" chápe Klaus. „Jsem vyděšená. Jsem vyděšená že uvidím mou sestru proměnit se v člověka kterého už nedokážu poznat" vysvětluje Eve a odloží telefon. „Kateřina byla hodná, milá i láskyplná, ale věřila špatným lidem což jsme v té době byli my, svěřila nám její život, a potom zjistila zradu, a zlomilo jí to, protože nás viděla za víc než za cizince, byli jsme pro ni přátelé dokonce něco jako rodina.

Jedinou kterou měla, takže když zjistila pravdu zlomilo jí to a změnilo jí to. A když se stala upírem, tahle její stránka bylo to nejsilnější co v té době byla a jediné co z ní zůstalo" vysvětluje Klaus a Eve ho sleduje. „Takže myslíš že bude Elena v pořádku?" ptá se opatrně Eve. „Tvoje sestra je silnější než si myslíš, bude v pořádku" Klaus jí lehce odrhne vlasy z tváře a políbí jí. „Dobře měla bych se obléct a jít" pronese Eve a posadí se na postel. „Musíš?" zaúpí Klaus a Eve se usměje. „Chci jít zkontrolovat Beu a musíme začít řešit Bonnie" Eve si oblékne triko i kalhoty.

Eve zazvoní telefon a ona ho přijme. „Leno co se děje?" ptá se Eve. „Je mi líto že ruším ale um... Měla jsem nějaké problémy s krmením, všechno jsem vyzvracela, a nevím co dělat" vysvětluje Elena. Eve se zamračí a podívá se na Klause. „Někdy se to novorozeným upírům děje, jejich několik prvních krmení musí být lidská krev, a potom postupně přejít a naučit se, někteří upíři můžou být ale zcela alergičtí na zvířecí krev" vysvětluje Klaus. „Pro boha jak to mám říct Stefanovi?" ptá se Elena. „Budu tam za patnáct minut promluvím si se Stefanem" ujistí svou sestru Eve.

Mystic Grill

Ellie přijde k Damonovi a vyčerpaně si sedne. „Stefan mi volal. Prý jsi mu volal, o výbuchu ranče? Víš co se stalo nebo?" ptá se Ellie a nechá se od Damona políbit na čelo. „Jenom to co mi řekla Liz, myslela si že jsem to udělal já" vysvětluje Damon. „Myslím že na to se rovnou může zeptat kohokoliv z nás, po tom co se stalo. Popravdě, kdybych měla včera dost energie udělala bych to sama" utrousí Ellie. „Jsi po včerejšku v pořádku?" Damon jí kontroluje. „Pořád dost vyčerpaná ale jinak jsem naprosto v pořádku" usměje se Ellie.

„Dobře pak bych ti měla říct že tu byla Elena" oznámí Damon a Ellie na něj nadzvedne obočí. „Nemůže udržet zvířecí krev, už volala Eve ale chtěl jsem něco zkusit když nechce lidskou" vysvětluje Damon. „Co zkusit?" nechápe Ellie. „Dal jsem jí svou krev" pronese Damon a Ellie se na něj intenzivně dívá. „Ze sklenice, nepila přímo ze žíly" Damon stále má pud sebezáchovy a je si jistý že jeho přítelkyně byla dvě vteřiny od toho aby ho udusila. „Přemýšlím jestli se bojíš víc toho co ti udělám já nebo toho že zavolám Eve a toho co ti udělá ona" Ellie se směje.

„Tvoje sestra do mě nastřílela šest kulek, ty jsi včera večer zlomila tomu důstojníkovi všechny kosti v těle, jo myslím že je to remíza" Damon se na ni usměje. „Jo Eve už taky volala, podle Klause je to buď syndrom prvorozeného upíra který potřebuje prvních pár jídel lidskou krev nebo může být na zvířecí krev úplně alergická" souhlasí nakonec Ellie. „Ale co řekneme Stefanovi?" ptá se Damon. „Proto jede Eve do penzionu ale nejsem si jistá že Elena bude chtít aby to věděl" Ellie pokrčí rameny a Damon si povzdechne. „Proč musí být všechno tak složité?" ptá se.

The Vampire Diaries - The Rewritten Journey //TVDU FF//Kde žijí příběhy. Začni objevovat