2.03 - Bad Moon Rising

7 0 0
                                    

Penzion Salvatore

Ellie ležela v Damonově posteli a ještě spala, Damon byl naopak už vzhůru a pozoroval jí jak spí. „Víš že jsi trochu creepy?" zeptala se Ellie a otevřela jedno oko. „Nejsem creepy jsem romantický" pronesl na jistotu Damon a Ellie se zasmála. Ellie se posadila na postel a opřela se o Damonovo rameno. „Jak jsi spala?" zeptal se a políbil jí do vlasů. „Dobře, kdyby se Ele ve tři hodiny ráno nerozhodla zpívat hity roku 2000" utrousila Ellie s myšlenkou na vraždu své sestry. „Jo na to bych se jí rád zeptal taky" souhlasil Damon s myšlenkou na hluk který ho probudil.

„Půjdu si půjčit od Anny nějaké oblečení a hned se vrátím" pronesla Ellie a zvedla se z postele. „Není Anna menší než ty?" zeptal se Damon. „O milimetr Damone, o milimetr. Ele s Annou jsou stejně vysoké a od Ele si půjčuji oblečení stále" Ellie pokrčila rameny. Ellie vyšla z pokoje a zaklepala na dveře pokoje Anny. Anna s úsměvem otevřela. „Dobré ráno, můžu si půjčit nějaké tvoje oblečení?" zeptala se Ellie. „Jenom pojď dál už jsem tobě a holkám vyprala něco co by se vám mohlo líbit" pronesla Anna s úsměvem a pustila ji do pokoje.

„Děkuji, jsi nejlepší, slibuji že příště si donesu vlastní oblečení" slíbila Ellie a Anna se uculila. „Takže budeš přespávat častěji?" zeptala se Anna potutelně, Ellie se lehce usmála. „Pokud Damon bude chtít" Ellie pokrčila rameny. „Samozřejmě že bude chtít! A pokud ne nakopu mu zadek!" vykřikla Anna. „Sakra tě slyším Anno! Jsi moje sestra a máš být na mojí straně!" ozval se Damonův křik. Ellie se usmála a vzala si připravené oblečení z postele Anny a vrátila se do Damonova pokoje. Ellie se osprchovala, vyčistila si zuby, oblékla se, upravila si vlasy a lehce se namalovala.

Když vyšla z koupelny Ele na ní už čekala na posteli. „Jsi v pořádku? Kol mi řekl že jsi to řekla Damonovi" pronesla Ele. „Jsem v pořádku, vlastně se mi trochu ulevilo" Ellie se lehce usmála a nechala se od své sestry obejmout. „Dobře tak se jdeme dolů nasnídat" Ele se na svou sestru povzbudivě usmála a společně sešli dolů. Věděli že všichni upíři v domě jí včera večer slyšeli a proto byli tak nervózní. Stefan se na dívky lehce usmál. „Dobré ráno" pronesl a podal jim snídani. „Dobré ráno Stefane, díky" dívky se na něj usmáli a posadili se ke stolu.

Cass, Caroline, Bea a Anna se na obě dívky starostlivě dívali. Anna byla jediná která znala úplně celou pravdu a detaily. Cass, Bea a Care znali část z toho ale včera zjistili všechno. „Mohli by jste se na nás všichni přestat tak dívat? Už je to dávno, jsme v pořádku, nemusíte okolo nás chodit po špičkách" pronesla Ellie a vzala si od Damona kávu do které jí dal sporýš. Ele vytáhla energi drink z lednice a nalila si ho do kávy. Všichni se na ní opět dívali. „Jestli tohle je v pořádku, tak já jsem anglická královna" pronesla Anna přemýšlející nad toxicitou v krvi kterou Ele musí mít.

„Alaric tu za chvíli bude, musíme zjistit co je to s tou rodinou Lockwoodových" pronesl Damon. „Než něco budeme dělat. Ele musím se zeptat. Co to sakra bylo ve tři hodiny ráno?" Anna se na dívku podívala a Ele si povzdechla. „Ten kretén mě probudil a chtěl se se mnou vsadit že nezvládnu ve tři hodiny ráno zpívat hity z roku 2000 mé rozespalé mysli to připadalo jako velmi geniální nápad což ale očividně nebylo" vysvětlila Ele a všichni okolo ní se rozesmáli. „Děláš si srandu že jo?" Caroline se na ní se smíchem a slzami v očích podívala.

„Ne bohužel si legraci nedělám a všem se tímto omlouvám" Ele se uchechtla. Všichni dojedli snídani když do Penzionu přišel Alaric po boku Eleny. „Díky že jsi přišel. Můžu ti přinést něco k pití? Kávu, Burbon, Kávu s Burbonem?" ptal se Damon. „Jediný důvod proč tě teď nepraštím je že chodíš s mou dcerou Damone, pamatuj si to" pronesl Rick a obejmul své dvě dcery na uvítanou. „Elena zmínila že potřebujete mou pomoc?" ptal se jich. „Ano, doufali jsme že by jsi nám mohl pomoct uvést trochu světla do rodiny Lockwoodových" souhlasil Stefan.

The Vampire Diaries - The Rewritten Journey //TVDU FF//Kde žijí příběhy. Začni objevovat