2.10 - The Sacrifice

12 0 0
                                    

Gilbertova Residence

Ellie byla vzhůru jako úplně první, už si dělala v kuchyni kávu. Táta zůstal přes noc s tetou Jennou, naštěstí nic z toho co dělali neslyšeli do svých pokojů. Ele stála vedle své sestry a vařila na pánvičce vajíčka pro ně pro všechny. Ele nandala porce vajíček na talíře a položila je i z džusem na stůl. ,,Kde je Kol?" ptala se Ellie. ,,S Damonem sleduje ho jak pije, prý mu to chybí" uchechtla se Ele a Ellie pobaveně obrátila oči v sloup. ,,Dobré ráno holky" Alaric vstoupil do kuchyně a obě dvě své dcery políbil na čelo. ,,Dobré ráno tati" vydechli dívky sborově.

,,Zdá se že věci mezi tebou a tetou Jennou jsou dobré" Ele se uchechtla. ,,Jsou extrémně dobré" souhlasil Alaric když Jenna vešla do kuchyně. ,,Dobré ráno" Jenna se na své neteře lehce usmála. ,,Dobré Jenn" Ellie se na ni usmála a podala jí kávu. Jakmile se všichni najedli Jenna i Alaric museli odejít takže tři dívky zůstali v domě jen s Jeremym. ,,Damon píše jsou na cestě sem" oznámila Ellie a sledovala telefon. O pár minut později poštěli do domu tři upíry a jednoho upířího ducha. ,,Šli jsme za Katherine" začal vysvětlovat Stefan když si všichni sedli.

,,Řekla vám něco?" ptala se Ele a sledovala je. ,,Navrhla nám dohodu, dostaneme ji odtamtud, dostaneme měsíční kámen a ona navždy zmizí z Mystic Falls" vysvětlil Damon a všichni si vyměnili pohledy. ,,Vy jí nevěříte že ne" ujišťovala se Elena. ,,Ne, samozřejmě že ne. Ale potřebujeme ten měsíční kámen" vysvětloval Damon. ,,Podle kamaráda Rose, Slatera existuje způsob, jak zničit kouzlo které chce Klaus zlomit. Žádné kouzlo, žádná dvojnická oběť, takže žiješ" vysvětlovala Anna. ,,Jak to zničíme?" nechápala Elena.

,,Uvolněním z měsíčního kamene, ale čarodějka se na to musí nejprve podívat" vysvětlil Kol. ,,Jak vůbec víte že to bude fungovat?" zeptala se Elena. ,,Jste si jistí že nám to nevybouchne do tváře?" ptala se Ellie. ,,Protože máme na své straně lstivé čarodějnice. A ne nejsme si jistí ale musíme to zkusit" vysvětloval Damon. ,,Probírali jste to s Bonnie a Beou" došlo Elene. ,,Souhlasili že udělají cokoliv aby nám pomohli" souhlasil Stefan. ,,Je to Katherine, kdo má měsíční kámen, ona vám ho nedá" namítala Elena a Ele si prohrábla vlasy.

,,Tak to od ní asi budeme dostat" vydechla tiše Ele. ,,Ele chce říct že pokud budeme muset, vypáčíme to z její studené, mrtvé ruky" utrousil Damon. ,,Bea jen potřebuje najít způsob jak uvolnit pečeť na dostatečně dlouhou dobu, abychom se dostali dovnitř, získali kámen a dostali se ven včas, aby ho mohla vrátit" pokračoval Stefan. ,,Páni. Zní to jako byste to už měli všechno naplánované" pronesla Elena. ,,Odpovím dřív než se projeví Damonovo ego. Ano máme to naplánované" pronesla Anna a Damon se na svou sestru uraženě podíval.

,,Až na jednu věc. Nechci aby jste to dělali" oznámila Elena. Anna, Stefan a Damon si vyměnili pohledy. ,,O čem to mluvíš? Eleno, nemáme na výběr" namítal Stefan. ,,A co Klaus?" ptala se Elena. ,,Najdeme ho hned poté, co získáme měsíční kámen" pronesl Stefan. ,,Je to před tím nebo po tom, co zabije všechny na kterých mi záleží včetně vás dvou?" zeptala se Elena. Anna se na ni podívali, jo ona přece neexistuje. Damon se trochu polekal a podíval se na Ellie která svou sestru propalovala poledem, nedotkne se jejího muže.

Penzion Salvatore

Ellie, Ele, Kol, Damon, Stefan, Jeremy, Bonnie a Bea jsou v salonku Salvatorova penzionu a mluví o jejich plánu. ,,Budeme schopni spustit kouzlo na dost dlouho, abyste se tam dostali, sebrali měsíční kámen od Katherine a vypadli" pronesla Bea. ,,Navíc jsem se naučila pár nových věcí. Teď jak to získáš?" Bonnie se otočila na Stefana. ,,Nekrmila se, je slabší, já nejsem" Stefan jednoduše pokrčil rameny. ,,Nepodceňuješ ji že ne?" zeptala se Bonnie. ,,Je to plán, je to dokonalé? Ne" Damon jednoduše pokrčil rameny a Ellie si povzdechla.

The Vampire Diaries - The Rewritten Journey //TVDU FF//Kde žijí příběhy. Začni objevovat