Salvatorův Penzion
Ellie a Ele zrovna chystali snídani zatím co Damon je sledoval. „Kdy to tu začali považovat za svůj domov?" brblal si. „Nezačali ale to ty jsi na svou přítelkyni použil psí oči, a kam jde jedna tam jde druhá a obě dvě potřebují jíst" vysvětlila Anna která se protáhla okolo svého bratra. „Jsi v pořádku Ann? Dneska pozdě ráno jsem tě slyšel přijít domů z toho úklidu, myslím že jsem tě slyšel plakat" pronesl Damon a Anna si povzdechla. „Pořád se mi v hlavě přehrávají slova Katherine" Anna se nakonec rozhodla mluvit.
Ellie a Ele se otočili. „Co ta mrcha řekla?" zeptala se rovnou Ele. „Kol byl bratr Elijaha že?" zeptala se Anna. „Ano proč?" nechápala Ele. „Katherine řekla že v době kdy byl Elijah se mnou, scházel se s ní, řekla že jsem byla náhradou, že mě nikdy nemiloval" vysvětlovala Anna. „Anno tohle jí nemůžeš věřit, je to mrcha a udělala by cokoliv aby nám ublížila" namítal Damon. Ele se otočila na Kola. „Nevím v té době jsme o něm skoro nic nevěděli, ale tohle mi na Elijaha nesedí, vždycky byl ten nejlepší z nás" Kol se zasekl a potom se zamyslel.
„Zeptej se jich jestli se Katherine nejmenovala Katarina Petrova" rozkázal jí Kol. „Kol se ptá na Katarinu Petrovu" pronesla Ele. „Damon říkal že tak se Katherine jmenovala" souhlasila Ellie a Ele se znovu podívala na Kola. „Několik let do ní byl bezhlavě zamilovaný, takže i když to Anně nerad dělám je to možnost" souhlasil Kol. „Prý do ní byl bezhlavě zamilovaný několik let Ann" vydechla Ele. Ann vykřikla a hodila vázu o stěnu. „Anno" Damon svou sestru opatrně oslovil. „Budu v pořádku Damone já jen, potřebuji na pár dní mimo město" vydechla nakonec Anna.
„Jsi si jistá?" zeptala se Ellie. „Ano potřebuji si všechno urovnat v hlavě, slibuji že nevypnu lidskost a kdyby se cokoliv stalo zavolám vám" ujistila je Anna. „Dobře vezmi si moje auto" pronesla Ele a podala jí klíčky protože věděla že Anna si tu zatím auto nesehnala. „Děkuji" Anna je všechny rychle obejmula a šla ke dveřím ve kterých se potkala s Jeremym. Jenom na něj kývla a vydala se k autu. „Dám vědět Stefanovi o této situaci" povzdechla si Ele a vytáhla mobil. „Potřebuji s tebou mluvit Damone" pronesl Jeremy když za sebou zavřel dveře.
„Tak spusť" souhlasil Damon. „Tyler musí někoho zabít aby aktivoval svou kletbu, ještě to není vlkodlak" vysvětloval Jeremy. „To je dobrá věc" souhlasila Ellie a podala svému bratrovi snídani. „Mason je vlkodlak a hledá měsíční kámen, speciální kámen spojený s legendou o vlkodlacích, proto je tady" dodal Jeremy. „Měsíční kámen?" ptal se Damon. „A vím kde to je" souhlasil Jeremy. „Chci pomoct ale Elena nechce abych pomáhal" vysvětloval Jeremy. „A co na to říkají tyhle sestry?" Damon se podíval na Ellie a Ele které sledují Jeremyho.
„Nechceme tě v nebezpečí ale chápeme tvou touhu pomoc obzvlášť když to přivádí tvou rodinu do nebezpečí, pokud slíbíš že budeš nosit sporýš a budeš se udržovat v bezpečí, nemáme s tím problém" souhlasila nakonec Ele a Ellie přikyvovala. „Slibuji" Jeremy se usmál. „Dobře tak nám tedy pověz více Gilberte" zasmál se Damon. Ellie obrátila oči v sloup a loktem ho šťouchla do žeber. „Jsem upír lásko, nebolí to" smál se jí Damon. Ele se na ně dva spokojeně usmála, a jenom pevně doufala v to že vydrží jinak bude muset Damona zabít.
Lockwoodův Zámek
Mason sedí na pohovce a sleduje všechny jak se připravují na maškarní ples. Když se ozvalo otevření dveří a odhalil dívku s dlouhými černými vlasy, rudými rty a několika tetováními. ,,Ashlynn" Mason jí oslovil. ,,Masone" utrousila očividně velmi naštvaná Ashlynn absolutně se chystala zabít svého bratra, čím dřív tím lépe. ,,Myslel jsem že jsi stále ze smečkou?" nechápal Mason když svou jen o rok mladší sestru sledoval. ,,Ano byla jsem dokud mi nezavolala Eve s Ellie" pronesla Ashlynn a Mason v ten moment věděl že je absolutně v prdeli.
ČTEŠ
The Vampire Diaries - The Rewritten Journey //TVDU FF//
FanficKdyž se Mystic Falls stane majákem pro nadpřirozeno, je do něj vtažených spousta lidí, jejichž životy se musí navždy změnit. S příjezdem dvou upírů do města, se životy spousty lidí obrací vzhůru nohama, těmi nejhoršími způsoby. Jdou po cestě na kter...