Penzion Salvatore
Eve a Ellie společně byli v kuchyni a společně vařili kávu když k nim přistoupil Damon. ,,Kdy jsem vám dali volný průchod do našeho domu?" ptal se pohoršeně Damon. ,,Když jsem se rozhodla" Ellie pokrčila rameny. ,,Když jste do tohohle všeho zatáhli moje sestry" Eve se na něj podívala, pořád nezapomněla co udělal a chystala se to říct. ,,Rozuměno, uděláte mi alespoň taky kávu?" zeptal se Damon. ,,Samozřejmě" pronesla Eve a podala mu šálek. Damon si vzal šálek, usrkl z něj a okamžitě na to také tekutiny vyprskl.
,,Sakra proč je v ní sporýš?!" vykřikl Damon. ,,Ups" vydala ze sebe očividně falešně Eve. ,,To je moje káva tady je tvoje" Eve se ušklíbla a podala mu hrnek. ,,Pořád jsi naštvaná" pronesl Damon. ,,No neříkej co mě prozradilo?!" zeptala se naprosto sarkasticky Eve zatímco Ellie umírala smíchy. ,,Dobře ty neohrožená lovkyně" pronesl Damon a usrkl si tentokrát z naprosto čisté kávy. ,,Což mi připomíná že bych tebe a Ele měla něco málo naučit" pronesla Eve k Ellie. ,,To by byl asi dobrý nápad" souhlasila Ellie a usmála se na ni.
Ellie se podívala na Damona a povzdechla si. „Je mi líto, to co jsi včera musel udělat, zabít jednoho z vašich" pronesla Ellie a Damon se na ní podíval. „To je v pořádku, jsem zvyklý být zloduchem v příbězích" Damon pokrčil rameny a Ellie ho sledovala. „Damone, my samotní si vybíráme kým se v našich životech staneme. Nedělej sám ze sebe zloducha jen protože děláš to co je správné. Jenom protože děláš to na co nikdo jiný nemá odvahu" pronesla Ellie, Damon se zastavil v pohybu a podíval se na ní koutkem oka, přemýšlející nad tím.
,,Našla jeden z vás ten deník?" zeptal se opatrně Damon. „Ještě ne, prohledala jsem sklep ale nebyl tam takže musím ještě zkusit naši knihovnu a pár krabic" vysvětlila Ellie. ,,Jednou jsem ho četla ale právě teď už není tam kde kdysi byl" oznámila Eve „A jinak co je to vlastně grimoár?" zeptala se Ellie. „Čarodějnická kuchařka" oznámil Damon a Ellie se na něj nechápavě podívala. „Každé kouzlo které čarodějka vytvoří je originální a tak je zapisují" oznámila Eve a Ellie se na ni překvapeně podívala. ,,Vanessa byla moje nejlepší kamarádka" připomněla jí Eve.
,,Aha jasně zapomněla jsem, ale chtěla jsem se zeptat, byla Vanessa doopravdy unesená nebo co se jí stalo?" Ellie se podívala na svou sestru. ,,To není můj příběh na vysvětlování, to je jenom na Sophii a na jejím uvážení co a komu řekne" Eve pokrčila rameny ale ve skutečnosti nenáviděla lhát vlastní, nebo teď už spíše nevlastní sestře. Ellie se na ni podívala něco jí říkalo že by se měla ptát dál ale rozhodla se to nechat být. Jejich rozhovor přerušil zvuk mobilu a oba dva se podívali na Ellie. „ABBA vážně?" zeptal se Damon. „Naser si" vyhrkla a přijala hovor.
„Dej mě na odposlech" rozkázala Eleanor a Ellie to udělala. „Lidi máme problém" oznámila Ele. „Co se děje?" ptala se Anna. „Vím kde je deník ale nebude se vám to líbit" vysvětlovala. „Kde je?" vyhrkl Damon. „Jeremy ho půjčil Alaricovi Saltzmanovi" dostala ze sebe nakonec Eleanor. „No tak kdo jde do školy?" zeptala se Anna. „Jdeme já a Eve, nejsme upíři nezaůtočí ale kdyby ano budete mě krýt" pronesla Ellie. „Dobře" souhlasil Damon a společně se vydali do jeho auta kterým je dovezl až ke škole. Ellie a Eve vystoupili z auta.
Mystic Falls, střední škola
Ellie v závěsu s Eve vešla do školy a schovala se za skříňky. „Halo?" ozval se Alaric. „Je tu někdo?" zvolal hlasitě a když šel na druhou stranu rozhlédnout se vplížily se do jeho třídy. Rozhlédly se jen aby viděly jak jí těsně u jejich hlav prolétá kolík. „Pro boha! Nejsem upír ale dobré vědět že jste zásobovaný" vyhrkla Ellie. ,,Můžu si půjčit pár zásob až příště Damon ublíží jedné z mých sester?" zeptala se Eve. ,,Eve přísahala jsi že už po něm znovu střílet nebudeš!" vykřikla pohoršeně Ellie na svou sestru a Eve obrátila oči v sloup.
ČTEŠ
The Vampire Diaries - The Rewritten Journey //TVDU FF//
FanfictionKdyž se Mystic Falls stane majákem pro nadpřirozeno, je do něj vtažených spousta lidí, jejichž životy se musí navždy změnit. S příjezdem dvou upírů do města, se životy spousty lidí obrací vzhůru nohama, těmi nejhoršími způsoby. Jdou po cestě na kter...