1.07 - Haunted

13 0 0
                                    

Gilbertova Residence

Eleanor, Ellie a Jeremy byli v koupelně. Eleanor si dělala cop, Ellie se snažila rozčesat si vlasy a Jeremy si zrovna dočistil zuby. Elena zrovna vstoupila do koupelny. „Promiň" Elena se podívala na Jeremyho. „Oh to je v pohodě, už jsem skončil" Jeremy na ní jen kývl. „Jste vzhůru brzo, kam jdete?" zeptala se jich Elena. „Do Salvatorova Penzionu" zahlásili její sestry sborově. „Policejní stanice, organizují hledání po Vicki" vysvětlil Jeremy. „Počkej neměl by jsi jít do školy?" zeptala se ho pohoršeně Elena a dvě sestry se na tu třetí podrážděně zamračili.

„Děláš si legraci že ano?" zeptal se Jeremy. „Neměl by jsi vynechat školu jen abys jí našel. Pokud jí najdou budeme to vědět, to je to na co se používají mobily" nadávala mu Elena. „Tvoje ústa se hýbou nevím proč" odsekl Jeremy. „Eleno buď ticho, Jenna souhlasila že ho omluví. Ale dávej pozor Jeremy, hlavně když půjdete do lesa, přece jenom to tam může být nebezpečné" požádala ho Eleanor. „Neboj se budu si na sebe dávat pozor" Jeremy se na ně usmál. „A alespoň jednou nám zavolej ať víme že jsi v pořádku" žádala ho Ellie a Jeremy se na ní pobaveně podíval.

„Zavolám každé dvě hodiny přísahám" souhlasil Jeremy. „Děkuji vám" Jeremy své dvě sestry obejmul a políbil je na čela. „Teď padej ať nezačnou bez tebe" popohnala ho Eleanor a Jeremy se smíchem odešel z koupelny. „Neměli by jste ho v tom podporovat zvlášť když víte že je Vicki v pořádku" namítala Elena. „Je to poprvé po dlouhé době kdy je bez drog a to jenom aby našel Vicki takže ano budeme ho v tom podporovat" odsekla jí Ellie. Ona a Eleanor se zvedli a vydali se pryč z domu na cestu do Salvatorova Penzionu za Vicki.

Salvatorův Penzion

Obě dvě dívky vstoupili, zavřeli za sebou dveře a vydali se k Damonovi, Anně, Stefanovi a Vicki kteří byli v patře. „Nerozumím proč tu musím zůstat. Proč prostě nemůžu jít domů?" nechápala Vicki. „Protože se měníš Vicki, není to něco co chceš dělat sama" oznámil jí Stefan. „Ahojte" Ellie je pozdravila. „Konečně někdo koho znám" zahlásila Vicki a Ellie se na ní usmála. „Taky tě ráda vidím Vick" oznámila Eleanor se smíchem a posadila se na pohovku vedle Stefana. „V novinách není nic o tom Loganovi kterého jsem zabil. Někdo to skryl" oznámil Damon.

Ellie se na něj podívala. „Říkáš to protože by to mohlo být nebezpečí, nebo protože jsi hrdej na to že se to stalo a chceš aby o tom psali" uchechtla se Ellie. „Možná trochu od obojího" pronesl Damon nezaujatě bez toho aby zvedl pohled od novin. „Co je tohle?" zeptala se Vicki a ukázala na hodinky. Eleanor se na to zamračila. „To jsou hodinky našeho otce, půjčili jsme ho Carol Lockwood na den zakladatelů" pronesla Eleanor zamračeně. „Jak se k nim Logan Fell dostal?" ptala se Ellie a Stefan z Damonem si vyměnili pohledy.

„Věděl jak zabít upíra" došlo to Stefanovi. „Musí to být něco co může ublížit upírovi... Ale jak?" ptala se Eleanor, vzala hodinky do ruky a prohlížela je. „A musí do toho být zapletená rada" souhlasil Damon zamračeně. Eleanor pootočila tlačítkem a zamračila se když se zdálo že to nic nedělalo. Dokud si toho nevšimla, ručička se neustále pohybovala. „Ručička se stále pohybuje" pronesla Eleanor. Stefan k ní přistoupil a sledoval směry. „Ukazuje to na mě, Vicky a Damona" pronesl Stefan tiše. „Ach ne..." vydal ze sebe Damon a všichni se na něj podívali.

„Takhle mě Logan včera našel... Ukazuje to na upíry" vysvětlil Damon. „V tom případě se to nemůže dostat k jen tak někomu" pronesla Ellie. „Nejlépe? Nechte si ho vy dva u sebe" Eleanor dala hodinky Stefanovi který přikývl. „Hey, uh mám hlad. Máte něco k jídlu?" zeptala se Vicki. „Máme?" zeptala se jich Ellie a ukázala na zápěstí. „Ne, Vicki byla drogově závislá, mohla by se stát závislá i na krvi a zabít vás. Nejlepší bude když začne na tomhle" Damon jí podal hrnek. „Co to je?" zeptala se Vicki. „To je to po čem toužíš" pronesl jednoduše Stefan.

The Vampire Diaries - The Rewritten Journey //TVDU FF//Kde žijí příběhy. Začni objevovat