3.08 - Ordinary People

17 0 0
                                    

Starý sklep Lockwoodů

Elena a Alaric procházejí tunelem ve sklepě. „Takže Lockwoodovi opravdu netuší, že tyto tunely jsou pod jejich pozemkem?" zeptala se Elena. „Ashlynn možná ano ale jinak ne. Opatrně kam tou věcí svítíš. Netopýři nenávidí světlo" pronesl Alaric. „Počkej co?" zeptá se šokovaně Elena a Damon tajně přijde za ní a zašeptá. „Eleno" Elena se otočí a vidí ho. „Boo!" Elena vyděšeně vyskočí a propálí Damona pohledem. „Ach bože Damone!" vykřikne Elena. „Byla jsi jako vyděšená kočka" směje se Damon. „Ignoruj ho, to je to co dělám já" oznámí k ní Alaric.

„Takže se opravdu nemůžeš dostat dovnitř?" Elena sleduje Damona. „Ne. Zdá se, že i starověcí Lockwoodové byli anti-upíři" utrousí Damon. „Co myslíš tím starodávný?" Elena ho zmateně sleduje a ukáže vpřed. „Přesvědč se sama" oznámí a Elena jde dál do jeskyně s kresbami na stěnách. „To je tak daleko jak můžu jít" vysvětluje Damon. „Co to všechno je?" nechápe Elena a sleduje kresby. „No, pokud mohu říct, je to příběh. Jednoduše řečeno, archeologicky řečeno, je to opravdu, opravdu starý příběh. Přesně tam je měsíční cyklus. Muž, vlk" vysvětluje Rick.

„Vlkodlak" vydechne Elena. „Nerozumím. Myslel jsem, že sem Lockwoodovi přišli s původními zakladateli v 60. letech 19. století" ptá se Elena. „Nevím. Možná to udělali Lockwoodovi, ale podle této zdi tu tito vlkodlaci byli mnohem déle" vysvětluje Damon. „Jak dlouho před?" ptá se Elena. „Dlouho. Zlepší se to, ukaž jí to Ricu" požádá ho Damon. „Jména. Nejsou domorodci. Jsou napsány runovým písmem, vikingským písmem" vysvětluje Rick. „Vikingové?" Elena zní šokovaně. „Toto jméno jsem přeložil jako Niklaus" Rick ukazuje na písma.

„Klaus" pochopí Elena. „A Elijah, a Rebeka" Alaric ukáže na další písma. „Jsou to jména původní rodiny?" ptá se Elena. „Vytesaný do jeskyně, která tu byla od doby před založením Mystic Falls. Nebo dokonce celý Nový svět, když na to přijde" souhlasí Rick. „To musí být jeden z Klausových padělků" namítá Elena. „To je to co jsem řekl" prohlásí Damon. „To by mohla být pravda, až na to, že jméno tady nahoře nás přimělo myslet si něco jiného" vysvětlí Rick. „Co je to za jméno?" ptá se Elena. „Mikael" vydechne Alaric a Elena se na ně na oba podívá.

„Mikael...Mikael, jako v lovci upírů, který ví, jak zabít Klause?" ptá se jich Elena. „Ano. Nyní mu rád říkám "Papa Original" souhlasí Damon se smíchem a Alaric vyfotí kresby. „Mimochodem jak je na tom Ele a Ellie?" ptá se po chvíli ticha Damon. „Ele není nikde k nalezení, Bea a Ellie se o to snaží po celém světě takže nám zatím nemůžou moc pomoct. Mentální stabilita Ele po tom co byla proměněná vysela na vlásku který patřil Kolovi a když zmizel vlásek se přetrhl a ona propadla šílenství" vysvětlila Elena s povzdechem, docela se o svou sestru bála.

Alaricovo sídlo

Alaric se dívá na fotky na svém stole, vedle něj sedí Damon, Elena a Clara. „Tyto obrázky vyprávějí příběh...abyste se příběh naučili, musíte tyto obrázky rozluštit" pronesl Alaric. „Dobře ale to nám zabere čas" namítá Clara. „Mason Lockwood připravil jeskyni a dovedl nás ke zbrani, která může Klause zabít" pronesl Damon. „Jo ale nemá Mikael už tu zbraň?" nechápe Elena. „Ano. Což pravděpodobně znamená, že nás zeď dovede k Mikaelovi, kterého jsme již našli...a ztratili" vysvětluje Damon. „Musí v tom být víc" namítá Clara a sleduje fotky.

„Tyto obrázky by nám alespoň mohly říct, co je to za zbraň" oznámil Alaric. „Pak vše, co musíme udělat, je zjistit, co znamenají" oznámí Elena. „Dobře! Pokuta! Pokud jsem podrážděně optimistický jako vy dva... jak si myslíte, že to uděláme?" ptá se jich všech Damon. „Pokud je příběh o původní rodině žijící zde, pak jdeme přímo ke zdroji! A proto tu máme Claru" oznámila nadšeně Elena. „Proč přesně si myslíte že mě má ráda?" ptá se zvědavě Clara a všechny je sleduje. „No pokud ne alespoň jsi naše záloha" usmál se Alaric a Clara si povzdechla.

The Vampire Diaries - The Rewritten Journey //TVDU FF//Kde žijí příběhy. Začni objevovat