Střední škola Mystic Falls
Všichni ze školy se připravovali na karneval který se měl konat dneska večer. Bonnie, Elena a Cass se o všechno starají. Cass byla ve velení protože jí o to Caroline požádala ale nechápala jak to Caroline může zvládnout. Cass byla upírem a stejně měla pocit že to nemůže zvládnout. Byla její sestra nějaký druh robota? „Katherine vypadala úplně stejně jako ty, bylo to divný" pronesla Bonnie. „Je to můj předek nebo tak nějak. Cass přestěhovala jsem studentský stánek do jídelny" pronesla Elena. „Dobře díky Eleno" Cassi se na ní lehce usmála.
„Tvůj upíří předek, a nejen že se ti podobala. Byla jsi to ty" pronesla Bonnie. „Já nevím Bonnie, neumím to vysvětlit. Je to děsivé a to je všechno co právě teď mám" vysvětlila Elena. „Viděl někdo Beu? Ona a Tyler měli vybírat hudbu" pronesla Cass. „Nevím nemluví se mnou" Bonnie si tiše povzdechla. „Jak ale víš že ještě není někde venku a nepředstírá že jsi ty?" Bonnie se obrátila na Elenu. „Ne ale měla bych tu sedět a být mučená nevědomostí, nebo bych měla donést tyhle ceny ke stánku s házením kroužků?" ptala se Elena.
„Ty ceny nebo mě Care zabije!" vykřikla Cassi a Elena se rozesmála. „Mluvila jsi s Damonem?" zeptala se Elena. „Ne Bonnie, nemluvila jsem s Damonem ale Ellie ano chodí spolu tak se zeptej jí. Ale opravdu nechci mluvit o čemkoliv co souvisí s upíry ano?" zeptá se Elena. „Jsem člověk. Musím dělat lidské věci, jinak se z toho zblázním" utrousila Elena. „Dobře, promiň, už se soustředím. Musíme udělat Caroline hrdou nebo nás zabije. Nevím jak to všechno dělá" pronesla Bonnie. „Protože očividně není člověk" pronesla Elena ihned.
„Pochopitelně" Bonnie se smála. „Nerada vám beru iluze ale já jsem upír, nejsem člověk a stejně nechápu jak to zvládá" pronesla Cass když běhala od jedné věci k druhé. Ellie stála u své skříňky a brala si svoje věci když za sebou ucítila divnou přítomnost. „Damone?" zeptala se a otočila se aby čelila svému příteli tváří v tvář. Damon se na ní lehce usmál. „Sice si nejsem jistý jak přesně jsi to stihla tak rychle poznat ale ano já a nikdo jiný" Damon se ušklíbl a Ellie pobaveně obrátila oči v sloup. „Pochybuji že jsi jdeš zahrát na středoškoláka tak co tu děláš?" ptala se Ellie.
„No Anna mě vykopla z postele, řekla mi že jsem línej a zamkla mě venku z domu" utrousil Damon a Ellie se začala smát. „A tak jsem se rozhodl že dřív než se pokusím zabít svou sestru, půjdu pozvat svou přítelkyni na dnešní karneval, navštívím jí ve škole a možná jí budu trochu otravovat" Damon pokrčil rameny. „Normálně bych řekla že bych měla jít místo toho za Caroline, ale ta by mě zabila kdyby zjistila že to zmeškám stejně jako zabije holky jestli to nebude perfektní, takže tvoji pozvánku přijímám" Ellie se na něj lehce usmála.
„Za Caroline můžeme jít po karnevalu, s mou upíří rychlostí nikdo nezjistí že jsme tam" ujistil jí Damon. „Dobře" souhlasila Ellie. „Tak otázku jsi položil, navštívit jsi mě navštívil, tak o čem je to otravování?" zeptala se Ellie. „Otravováním jsem myslel objímání tě dokud nezazvoní zvonek a potom mě budeš chtít zabít protože tě nebudu chtít pustit" vysvětlil Damon když dívku obejmul a Ellie se rozesmála. Eleanor je tiše pozorovala od své skříňky. „Nevím proč se o ní tak bojíš ale myslím že Damon se jí nechystá ublížit" pronesl tiše Kol a ona si povzdechla.
Eleanor vytáhla mobil z kapsy a přiložila si ho k uchu aby si lidi nemysleli že se zbláznila. „Už dlouho jsem jí neviděla tak moc šťastnou, ne od doby kdy poprvé potkala Joshe a to zmizelo během jednoho dne. Nechci ji vidět znovu zlomenou, ne tak jako kdysi" pronesla Ele. „Jsem si jistý že on jí nezlomí, a pokud ano, nakopu mu zadek pro tebe a tvoji sestru" nabídl jí Kol. „Pořád jsi duch" Ele se uchechtla zrovna když zazvonil zvonek. Obě dívky se vydali do třídy i přes Damonovu neochotu Ellie pustit, měli už jen pár hodin než začne karneval.
ČTEŠ
The Vampire Diaries - The Rewritten Journey //TVDU FF//
FanfictionKdyž se Mystic Falls stane majákem pro nadpřirozeno, je do něj vtažených spousta lidí, jejichž životy se musí navždy změnit. S příjezdem dvou upírů do města, se životy spousty lidí obrací vzhůru nohama, těmi nejhoršími způsoby. Jdou po cestě na kter...