3.09 - Homecoming

16 0 0
                                    

Penzion Salvatore

Clara, Elena, Damon, Eve, Ashlynn a Rebeka jsou v Penzionu a sledují Stefana který volá Klause, který je v lese v Portlandu. „Portland je fantastický. Jakmile se dostanete přes všechnu ufňukanou hudbu a zdravě vypadající lidi, je to doslova živná půda pro vlkodlaky" mluví Klaus do telefonu. „Tvůj otec je mrtvý" oznámí Stefan. „Co to říkáš?!" vykřikl Klaus. „Oh, moje chyba. Není to tvůj skutečný otec a není mrtvý. Mikael. Má v sobě dýku. Co chceš, abych udělal s tělem?" ptá se Stefan a Eve nad ním obrací oči v sloup. „Nejdřív chci, abys mi vysvětlil co přesně se stalo" rozkázal Klaus.

O hodinu dříve

„Ano, řekněme, že Mikael sem Elenu následoval. Pokusil se ji chytit, aby ji mohl použít jako návnadu" vysvětluje Stefan. „A my co? Přemohli jsme ho?" zeptala se Clara. „Ten chlap je původní, a my tu máme tři upíry, a dva lidi. Naše čarodějky, a ostatní upíři jsou MIA pro Ele" oznámila Eve a rozhodila rukama. „Ne všechny máme Bonnie, pomohla nám ho přemoct" vysvětluje Damon. „Dobře. Přemohli jsme ho a co potom?" žjišťuje Ash. „Zjistili jsme že u sebe má dýku" pokračuje Stefan. „Což plánoval použít na Rebeku ale místo toho..." Elena se odmlčela.

„Prohnali jsme mu jí srdcem" oznámí Stefan. „Dobře ale Klaus je paranoidní bastard, co když bude chtít vidět tělo?" ptá se Eve. „Dobrá poznámka! Ty, můj bratře, jsi byl nucen udělat to, co Klaus říká. Takže myšlenkou je přilákat ho sem a zabít... poslední věc, kterou potřebujeme, je, abys nás prokecl" oznámil Damon. „No, nedívej se na mě. Mám na starosti jen to, abych ho sem vrátil" brání se Stefan. „Klaus je chytrý. Když mu řekneme, že Mikael je mrtvý, bude chtít důkaz" oznámí Elena. „Pak budu mrtvý" všichni se otočí na Mikaela.

„Co když tě bude chtít vidět osobně?" ptá se Elena. „To znamená, že náš plán funguje. Klaus bude rozhodně chtít vidět mé tělo. Nalákáš ho sem a já ho zabiju" oznámí Mikael. „Ale s čím, dýky na něj přece nefungují?" nechápe Eve. „No, mám kůl vyrobený ze dřeva prastarého bílého dubu. Ten, který zanechal tento popel, když hořel" vysvětluje Mikael. „Kde to je?" ptá se Stefan. „Ne tady. Jeho znalost je mou pojistkou" vysvětluje Mikael. „Proti čemu?" nechápe Stefan. „Necháváš dýku v mém srdci. Víš, upír nemůže rozbít původního, aniž by zemřel. Takže...to padá na vás" Mikael ukáže na Elenu a Eve.

„Udělá to Eve. Klaus by nevěřil že by to Elena udělala aníž by se tě pokusila přesvědčit zabít Klause, ale Eve, je do ní zamilovaný" pronesl Damon a Eve přikývla a převzala dýku. „A chceš abych tě opravdu bodla?" ptá se Eve opatrně. „Klaus nenechá nic náhodě – zvláště pokud jde o důvěru" vysvětluje Mikael a Eve na těžko polkne. „Dobře, ale varuji nikdy jsem zrovna tohle ještě nedělala" pronesla Eve. „Stačí zamířit zde na mé srdce" Mikael směruje její ruku na jeho srdce. Eve přikývne, zhluboka se nadechne a vrazí dýku do Mikaelova srdce.

Současnost

„Chci ho vidět. Chci na vlastní oči vidět jeho hnijící tělo" pronese Klaus. „No je tady, tak přijď kdykoliv" oznámil Stefan. „Jestli mi lžeš, Stefane, tvé nutkání tě odhalí. Odpovězte tedy svým životem: Je to, co říkáte, pravda?" ptá se Klaus. „Je to pravda. Viděl jsem to na vlastní oči" souhlasí Stefan. „Chci mluvit s Eve a potom s Rebekou" pronesl Klaus. „Není problém, jsou přímo tady" Stefan předá telefon Eve. „Co chceš Klausi?" ptá se Eve. „Je to pravda? Zabila jsi Mikaela?" ptá se Klaus a Eve se skoro hystericky rozesměje. „Víš co je nejhorší na tom všem Klausi?" ptá se Eve.

„Byl jsi první muž kterého jsem doopravy milovala a byla jsem ochotná se pro tebe přeměnit v upíra, ale to nejhorší na tom je že z nějakého důvodu ať jsi mi ublížil sebevíc, si nedokážu představit že jsi mrtvý, nedokážu přenést že bych měla dovolit abys umřel, a nenávidím za to samu sebe, právě jsem někoho doopravdy zabila Klausi, takže doufám že jsi spokojený protože to je to jak velký vliv na mě máš" možná že to Eve alespoň částečně myslela vážně a potom předá telefon Becce. „Ahoj Niku" pronesla tiše Rebekah.

The Vampire Diaries - The Rewritten Journey //TVDU FF//Kde žijí příběhy. Začni objevovat