1.16 - There Goes the Neighborhood

14 0 0
                                    

Gilbertova Residence

Cass, Caroline, Bea, Ellie a Eleanor seděli na posteli a poslouchali Eleanor. „Proč jsi za mnou včera večer nepřišla když se to stalo?" vyhrkla Ellie. „Protože jsem chtěla mít normální spánek" odsekla své sestře Eleanor. „Žádné duchy ani duše tu necítím takže by jsi neměla být v nebezpečí" oznámila Bea když dokončila kouzlo. „Co mám dělat když se to stane znovu?" zeptala se jich Ele. „Zkus s tím mluvit, zjistit co to chce?" nabízela Caroline. „A co takhle se zeptat Anny?" ozvala se Cass. „To je vlastně dobrý nápad Cass" souhlasila Ellie.

„A co přesně jiného jsi čekala?" zeptala se Cass a dívky si vyměnili pohledy. „Jsem blond ale ne blbá!" okřikla svoje kamarádky Cass a ty se hned rozesmáli. „A co Damon?" nadhodila téma Bea. „Nevím, dneska jdeme na tu večeři ale jinak se mnou nemluví" Ellie pokrčila rameny. „Myslíš že se pořád snaží najít Katherine?" zeptala se opatrně Caroline. „Nevím, hledal jí tak dlouho jenom aby zjistila že se na něj vykašlala. To asi musí bolet ne?" Ellie se po svých kamarádkách a sestře podívala. „Pokud by ho to nebolelo asi bych myslela že je robot" zasmála se Ele.

„Už jste přemýšleli co budete dělat?" Bea znovu změnila téma. „O čem? O Isobel naší upíří vlastní matce, která je napojená na Katharine která zlomila srdce Damonovi?" zeptala se Ellie. „Nebo o tom že Alaric může být naším otcem?" dodala rychle Ele. „Promiňte" vydala ze sebe Caroline. „Jenom by bylo hezké mít jeden den bez toho abychom se s tím museli vypořádávat, žádné upíří problémy" vysvětlovala Ellie. „A mít nějakou zábavu" dodala Ele. „Dneska jdu s Elenou, Stefanem a Mattem na dvojité rande" vysvětlila Caroline snažíc se změnit téma.

„A já jdu na večeři s Damonem" dodala Ellie. „A já půjdu spát a doufat že se nedostaneme do další upíří šlamastiky" uchechtla se Ele. „A já půjdu domů za mámou" souhlasila Bea. „No a já a naše máma budeme mít filmový večer" promluvila Cass. „Dobře tak teď mi pomozte vybrat oblečení na rande s Damonem" požádala je Ellie. „Takže už to nazýváš randem?" uchechtla se Bea a Ellie lehce zrudla. „Možná, ale neříkejte mu to" namítala Ellie když se holky začali přehrabovat v jejím šatníku a hledat něco alespoň trochu slušného na ni.

Holky jí nakonec vytáhli nádherné jemně růžové šaty na ramínku a růžové podpatky. „No tak se obleč" rozkázala jí Cass. Ellie se rychle oblékla a Caroline s Beou jí začali upravovat vlasy zatím co Ele jí začala líčit. „Dobře myslím že to máme" vyhrkla spokojeně Caroline a Ellie se na sebe podívala do zrcadla. „Vypadám dobře" vydala ze sebe tiše Ellie a usmála se. „Vypadáš naprosto neodolatelně" oznámila na jistotu Bea. „Lépe než Damon vypadat nebudu" namítla Ellie. „Nebo Stefan" Caroline se lehce zasnila a Bea do ní rychle strčila.

Cass se na ně nechápavě dívala. „Co je Cass?" nechápala Ele. „Všichni okolo mě si myslí že jsou Damon se Stefanem Hot... Asi jsem lesba" vyhrkla Cass a všechny holky se začali smát. „Cass všechny máme jiný typ ty zvlášť, vždycky se ti líbili trochu jiní kluci než nám všem ale to s tebe nedělá lesbu a i kdyby ano vždycky tě budeme podporovat" vyhrkla Ellie a obejmula svou kamarádku. „Potřebuji někoho s britským přízvukem který mě dostane do kolen" souhlasila Cass a dívky se kvůli jejímu komentáři na novo rozesmáli.

„Dobře, dobře, myslím že už zatraceně nechci slyšet nic o sexualitě mé sestry!" vyhrkla pohoršeně Caroline a Cass zrudla. „Dobře musím na to dvojité rande s Mattem, Stefanem a Elenou" Caroline se podívala na Cass. „Tři hodiny než mi zavoláš a řekneš mi že mě potřebuješ absolutně nutně doma abych se z toho rande mohla dostat" požádala svou sestru a ta se na ní podívala. „Máš to mít" souhlasila Cass s úsměvem a než odešla pevně svou sestru obejmula. Caroline následně odešla. „Bude v pořádku že ano?" zeptala se Ele.

The Vampire Diaries - The Rewritten Journey //TVDU FF//Kde žijí příběhy. Začni objevovat