1.20 - Blood Brothers

9 0 0
                                    

Gilbertova Residence

Ele stála před zrcadlem svého pokoje a upravovala si svoje vlasy. „Víš že jsem tě nikdy neslyšel zpívat? Nebyl jsem tu na tvém tanci desetiletí" pronesl Kol. Ele už neucukla, byla už zvyklá na to že je tam kdykoliv kdy si myslí že je sama. „Měl jsi se objevit dřív" Ele pokrčila rameny a odložila hřeben na svůj stolek. „A co mi zazpívat teď?" zeptal se Kol a Ele se zasmála. „Budu zpívat na dni zakladatelů, zůstaň se mnou a uslyšíš mě zpívat" pronesla Ele a podívala se na něj. „Mám zůstat s tebou?" zeptal se Kol, přistoupil k ní a rukama se dotkl jejího pasu.

Ele pod jeho dotekem naskočila husí kůže a podívala se na něj. „Chci abys zůstal se mnou, jestli to chceš i ty" pronesla Ele a lehce se usmála. „Chci zůstat jestli přestaneš dávat svou krev zatraceným rozparovačům" pronesl Kol. „Můžu dávat krev Cass, Damonovi a Anně?" zeptala se Ele. „Jestli se z nich nestanou rozparovači tak ano" souhlasil Kol a Ele se na něj usmála. „Dobře slibuji že nebudu svou krev dávat rozparovačům" přislíbila Ele a přitáhla si ho k polibku. Kol se lehce usmál a pevně jí obejmul okolo pasu.

„Eleanor snídaně!" Kol zaslechl hlas sestry jeho přítelkyně. „Tvoje sestra tě volá" pošeptal svojí přítelkyni do ucha. „Dobře" Ele přikývla naposledy ho políbila a společně se vydali dolů. Ellie měla ještě pořád trochu zarudlé a opuchlé oči když se usmála na svoji sestru scházející ze schodů. „Dobré ráno Eleanor, Dobré ráno Kole" pozdravila je Ellie. Ele se na ní překvapeně podívala. „Dobré ráno Ellie" Kol jí pozdravil. „Kol říká dobré ráno taky. A dobré ráno Ellie jak ti je?" ptala se Ele. „Jsem v pohodě jenom jsem potřebovala trochu pláče" lehce se usmála.

„Damon nás prosí jestli bychom mohli dojít ohledně Stefana" vysvětlila Ellie a podala své sestře snídani. „Dobře, Elena tam už je?" ptala se Ele. „Asi před hodinou odjela" přikývla Ellie. „Mluvila jsem s Beou o tvojí situaci, říkala že by mohla udělat kouzlo díky kterému bychom mohli Kola vidět všichni. Neví jak ho přivést k životu nebo co přesně je ale při nejmenším bychom si nepovídali se vzduchem" vysvětlovala Ellie když své sestře podala i kávu. Ele se podívala na Kola který se s přikývnutím usmál. „Souhlasí takže nevidím problém" přikývla Ele.

Ele z lednice popadla jeden energeťák a ten si nalila do kávy. Kol i Ellie jí pozorovali. „Budeš mít infarkt ve svých sedmnácti" Ellie si povzdechla. „Dobře, mám šílenou rodinu, můj bratr nás všechny do slova nabodl na dýky ale co to sakra Eleanor?!" vyhrkl Kol a díval se na její očividně zmutovanou kávu. „Člověk nějak musí přežít den plný upířích sraček" Ele pokrčila rameny. „Ale ne dostat infarkt!" zahlásili Ellie a Kol sborově. „Co budeš zpívat na dni zakladatelů?" Ellie pohlédla na svou sestru. „Zatím se ještě rozhoduji ale můžeš pomoct" vyhrkla Ele.

„Dobře tak střílej" souhlasila Ellie. „The Hanging tree, Hall of Fame, In the Name of Love" vyjmenovala Ele. „The Hanging tree je docela depresivní ne?" zeptala se Ellie. „Jsem depresivní" namítala Ele a Ellie se rozesmála. „Myslím že dobrý nápad je Hall of Fame zpívá se tam svět bude znát tvé jméno. Den zakladatelů je o lidech kteří založili tohle město před staletími" vysvětlila Ellie. „Dobře tím je to rozhodnuto" souhlasila Ele a široce se na ní usmála. Obě dívky se najedli, společně nasedli do auta a vyjeli k Salvatorovým.

Penzion Salvatore

Ellie a Ele vešli do penzionu a přišli přímo do rozhovoru. „Je těžké ho takhle vidět zavřeného" pronesla Elena. „Ty jsi ho zavřela" oznámil jednoduše Damon. „Pomohl jsi mi" namítala Elena naštvaně. „Nemohl jsem ho nechat běhat a vysávat lidi, zatímco město hledalo upíry" namítal Damon a kývl na dívky. „Takže to není nic společného s tím že se o něj staráš?" zeptala se Elena. „I kdyby se o něj staral není to tvoje věc" pronesla Anna která seděla na gauči. Ele se zasmála a ona i Ellie se nechali od dívky obejmout zatím co Kol se mračil.

The Vampire Diaries - The Rewritten Journey //TVDU FF//Kde žijí příběhy. Začni objevovat