Salvatorův Penzion
Ellie v Damonově košili vaří snídani, u stolu sedí Ele, Kol, Eve a Stefan zatímco Damon je na telefonu s jejím otcem. „Kde jsi byl Ricu? Já a holky ti voláme celý den" vyhrkne Rick. „Jo, omlouvám se za to. Jen jsem si potřeboval dát hlavu dohromady" vysvětluje Rick. „Takže to chápu tak že Rebekah má kůl?" ptá se Ele. „Nevím, probudil jsem se sám. Ale není po něm ani stopy" Kolovi i holkám se trochu uleví. „Dobře, co teď?" ptá se Damon. „Myslím že se musím dostat z města. Na chvíli být sám. Stále je tu moje zlé já, což znamená že jsem hrozbou pro všechny" vysvětlí Alaric.
„Nevím, jestli je teď pro nás ten nejlepší čas aby ses vydal na duchovní výpravu Ricu" namítá Damon. „Je to jen na pár dní. Mám zásobu bylinek od Nessy a Bonnie, takže bych měl být v pořádku" ujišťuje ho Ric. Ellie k němu přistoupí a vezme si od Damona mobil. „Alespoň jeď k našemu domu u jezera ať minimálně víme kde jsi kdyby se s tebou cokoliv stalo" žádá ho Ellie. „Dobře, budu tam, kdyby se cokoliv stalo budu volat" ujistil ji Alaric. „Dobře milujeme tě tati" vyhrkla Ele. „Jo, dobře musím jít" Alric zavěsí a dívky jsou trochu šokované že to neřekl zpátky.
Střední škola Mystic Falls
Elena, Caroline a Cass prochází tělocvičnou která je vyzdobena pro tanec desetiletí dvacátých let. Caroline má na starosti přípravy protože Rebekah chybí. „Takže, Alaric se snaží dát dohromady, proč je to špatné?" ptá se Caroline. „Ani nám neoplatil že nás miluje" Ele vchází do tělocvičny z druhé strany. „Kam chceš abychom tu věc pověsily?" Elena zvedne lustr. Caroline vidí Matta a Jeremyho, jak zavěšují hvězdy do stropu. „Co to děláš? Nemůžete je jen tak pověsit! Mají stékat dolů!" křičí Caroline. Všechny dívky si vyměňují pohledy, Caroline je občas děsivá.
„Jo, požádala jsem Matta, aby pomohl Jeremymu upravit se. Vrátil mu jeho starou práci v Grillu" vysvětluje Ellie spíše k Eleně než ke komukoliv jinému. „To od něj bylo milé" Cass se usměje. „Jeremy toho teď má hodně na srdci. Celá věc s Alaricem a se smrtí Jenny ho pořádně vystresovala" vydechne Elena. Dívky pohřbili Jennu hned vedle jejich rodičů, ale stále to bolelo. „Jsi si jistý, že to nemá nic společného s tím, že viděl jak se Ellie a Damon muchlují před hotelovým pokojem?" uchechtne se Caroline a Ellie po dívce hodí kapesníky.
„Neřekla jsem ti to, jen abys mě s tím mučila" mračí se Ellie. „Aww, k čemu jsou přátelé? Tak koho berete na tanec?" ptá se Cass. „Co tím myslíš? Myslel jsem, že ty, Bonnie, a já jdeme na rande s holkama" nechápe Elena. „Bonnie má rande" vysvětluje Caroline. „Cože?" vyhrkne šokovaná Beatrice když vejde do tělocvičny, dneska po tanci desetiletí se koná její svatba, a všichni jsou z toho vystresovaní. „Volal Jamie a chtěl ji vidět, tak se zeptala jeho" vysvětlí Cass. „No beru Damona" Ellie se tiše usměje a zčervená, ještě se ho neptala ale doufá že bude souhlasit.
„Vlastně vím že je to asi v těchhle situacích pro všechny divné ale beru Kola" Ele o jejím vztahu z Kolem před Elenou nahlas moc nemluvila ale doufala že nebude naštvaná. „Dobře, ale musí vědět že pokud ti ublíží mám Eve aby ho zničila" pronesla Elena a dívky se rozesmějí. „Theo požádal Ashlynn aby s ním šla jako dozor což je jen výmluva dostat jí na rande" směje se Caroline. „Bereš Lucifera?" dívky se otočí na Beu. Beatrice se zasekla, doopravdy s Luciferem vlastně nemluvila jen se potkávají s jejími sestrami a mámou plánovat svatbu takže tohle je šok.
„Já vlastně... Doufala jsem že by Eleně nevadilo kdybych šla s Jeremym?" ptá se nejistě Bea. „Takže nejdeš s Luciferem? Nepožádala jsi ho? Ví vůbec o tanci?" ptá se Ellie. „Ne, ne, a nevím" brání se Bea. „Anna a Elijah jdou dneska mimo město na rande" pronese Ele a mění téma aby se Bea nezbláznila. „Požádala Rebekah Claru?" ptá se Elena. „To nevím, ale Clara říkala že nemá plány jít, že bude doma s mámou takže asi ne?" vydá Caroline nejistě. „A Eve s Nessou?" ptá se Elena. „No požádala jsem Eve aby šla se mnou" Cass se široce usměje.
ČTEŠ
The Vampire Diaries - The Rewritten Journey //TVDU FF//
FanficKdyž se Mystic Falls stane majákem pro nadpřirozeno, je do něj vtažených spousta lidí, jejichž životy se musí navždy změnit. S příjezdem dvou upírů do města, se životy spousty lidí obrací vzhůru nohama, těmi nejhoršími způsoby. Jdou po cestě na kter...