Alaricův Byt
Klaus otevře skříň a vytáhne z ní dvě košile, Katherine a Eve jsou mezitím přivázané k židli. ,,Oh kdo je sakra ten chlap? Safari Sam?" zeptal se Klaus a Eve se na něj zamračila. ,,Je to otec mých sester" odsekla mu. ,,Dobře, dobře" Klaus jim ukáže dvě košile. ,,Špatná nebo ještě horší?" zeptal se jich. ,,Tmavé barvy ti sluší víc" oznámila Katherine. ,,Oh děkuji ti zlato. Dobře takový malý kvíz. Dýka a popel s bílého dubu jsou v držení Salvatorů že ano?" zeptal se Klaus. ,,Dýka byla použitá k zabít Elijaha. Najdeš ho ve sklepě Salvatorova Penzionu" vysvětlovala Katherine.
,,Dobře, ta dýka musí zůstat přesně tam, kde je. Poslední věc, kterou chci je vzkříšit Elijaha, ten chlap je buzzkill" oznámil Klaus. ,,Není to tvůj bratr?" utrousila Eve. ,,Nezapomeň že jsi se pohádal se svou přítelkyní Jennou" oznámila Katherine. Evelyn se zamračila ale potom ji došlo že bratři Salvatorovi ji zřejmě lhali aby ochránili Jennu. ,,Správně. Teta Eleny. Kvůli všem těm lžím o Isobel. Co jiného?" zeptal se Klaus. ,,To je všechno" oznámila jednoduše Katherine, Evelyn byla ráda že nedonutil ji, protože by mu řekla pravdu a o mnoho víc než Katherine.
,,Prosím, jen, zabij mě. Řekla jsem ti všechno co vím" prosila ho Katharine. Klaus se ji podívá přímo do tváře. ,,Vidíš, věřím tomu že tomu ty věříš. Ale co to co by jsi nevěděla? Co by ti mohli tajit? Hmm?" zeptal se Klaus a Evelyn na těžko polkla. ,,Snažili se zjistit jestli by Bonnie a Beatrice nenašli způsob jak zabít jak zabít původní bez dýky" vysvětlila Katherine. ,,Nejlepší kamarádka Bonnie a její sestra Beatrice? Myslel jsem že jsi říkala že Bonnie nemá své schopnosti" ptal se Klaus. ,,Nemá nebo neměla, nevím, unesl jsi mě pamatuješ? Jsem trochu mimo mísu" odsekla Katherine.
,,No budu tomu muset přijít na kloub" uchechtl se Klaus. ,,Prosím prostě mě zabij Klausi" žádala ho Katherine. ,,A prokázat ti laskavost? Hledal jsem tě více než 500 let. Vaše smrt bude trvat minimálně polovinu této doby" oznámil Klaus a podá Katherine nůž. ,,Chci aby jsi vzala tenhle nůž a bodnula se" rozkázal ji Klaus a Katherine se bodne do stehna. Evelyn sebou ucukne. ,,Teď ho vytáhni" Katherine ho vytáhne a její rána se hojí. ,,Teď když budu pryč, chci aby jsi to dělala znovu a znovu a znovu a pokud se budeš nudit vyměníš si nohu" oznámil Klaus.
,,Kam jdeš?" nechápala Katherine. ,,Půjdu se podívat na svého drahého dvojníka" vysvětlil Klaus jednoduše. ,,A netvař se tak zasmušile Kateřino. Zábava teprve začíná. Znovu" rozkázal Klaus a když odchází Katherine se znovu bodne. ,,Můžu ti nějak pomoct?" zeptala se Evelyn tiše a podívala se na ni. ,,Jedině že by jsi se dokázala rozvázat a dostat ke sporýši a dát mi ho" oznámila Katherine. ,,Můžu zkusit rozbít židli abych se z toho dostala" souhlasila Evelyn, protože provazy byli obvázané hlavně kolem židle, a kdyby se snažila hodně dokázala by se osvobodit.
Salvatorův Penzion
Elena, Ele a Bonnie sedí s právníkem, kde Elena a Ele podepisují papíry. ,,Takže tohle místo je celé vaše? Právě vám ho dali?" ptala se Bonnie. ,,Zatím. Jako vlastníci, sem můžeme někoho pozvat jen my" oznámila Elena. ,,Váš osobní bezpečný dům" souhlasila Bonnie. ,,Přesně tak" usmála se Ele zatím co Ellie, Anna, Damon a Stefan čekají venku. ,,Opravdu myslíte že se Bonnie a Bea dokážou utkat s Klausem?" ptal se Damon. ,,Řekli že dokážou nasměrovat dost síly aby ho zabili" pronesl Stefan. ,,Elijah si myslel že to bude fungovat" Anna pokrčila rameny.
,,Na to Klause musíme ale najít" oznámila jim Ellie. ,,Jo" souhlasil Stefan. ,,Mohli by holky udělat sledovací kouzlo?" zeptal se Damon. ,,Ne bez něčeho co Klausovi patří. Už jsem se jich ptala" oznámila Anna. ,,Myslíte si že ji zabili?" zeptal se opatrně Damon. ,,Katherine pravděpodobně" souhlasil Stefan. ,,Zaslouží si to, je to mrcha" oznámil Damon a obejmul Ellie okolo ramen. Elena otevře dveře za ní stojí Ele a právník odchází. Čtyři upíři jsou k prahu ale neviditelná síla je drží mimo. ,,Stefane, pojď prosím dovnitř" oznámila Elena. ,,Co jsme? Dvanáctiletí?" ptal se ji Damon.
ČTEŠ
The Vampire Diaries - The Rewritten Journey //TVDU FF//
FanfictionKdyž se Mystic Falls stane majákem pro nadpřirozeno, je do něj vtažených spousta lidí, jejichž životy se musí navždy změnit. S příjezdem dvou upírů do města, se životy spousty lidí obrací vzhůru nohama, těmi nejhoršími způsoby. Jdou po cestě na kter...