🍫25.🍓

101 25 8
                                    

"- Van egy megoldás, de...kockázatos és nem biztos hogy működni fog. - Namjoon kijelentésére felkapom a fejemet. Van megoldás?"

- Mi az?

- A boszorkányok egész délelőttre elvonultak és megpróbálták összetenni a medál darabjait, de nem sikerült nekik. Óriási erejük volt, azonban helyrehozhatatlan a kár. A természet mindig egyensúlyban van. Mindennek és mindenkinek van gyenge pontja.

- Akkor mégis mi a megoldás? - idegeskedem. Miért nem tudja azzal kezdeni? Nem az ok-okozat érdekel, vagy hogy mi volt, hanem az ami miatt itt van.

- Azt tanácsolta az idős hölgy hogy próbáljuk meg azt hogy megiszod a kristály darabokat.

A torkomban ragad a szó, de végül össze szedem magamat és rávágok egy "rendben"-t. Nincs más választásom. Meg kell próbálni.

- Mi? Kristály darabokat nyelnél le? - háborodik fel Tae, de hangjából aggódás hallatszik ki. - Azokat az éles darabokat? Mi van ha nem használ, és kilyukasztja a gyomrod!? - emeli meg hangját.

- Farkas vagyok, majd meggyógyul.

- Vagy kurvára belehalsz! A varázslat által okozott sebek nem gyógyulnak be teljesen, nem emlékszel? Azért nézek ki úgy ahogy! Nem teheted ezt! Belehalhatsz! Komolyan megéri a kockázatot!? - Tae hirtelen fejezi be mondandóját, így felé fordulok és pont elkapom ahogyan legördül az első könnycsepp gyönyörű arcán.

Mellkasomba fájdalom nyíllal és mellé sietek, majd átölelem.

- Ne sírj Eperke. Ne aggódj, nem hagylak magadra, megoldjuk valahogy - simogatom hátát nyugtató, halk szavaim közben. Igaza van. Túl kockázatos, de mégis mit tehetnék?

- Ezt a problémát simán megoldhatjuk - szólal meg egy halk hang. Jimin. - Törjük még kisebb darabokra, addig amíg por nem lesz belőle.

A nappalira csend telepszik az ötlet hallatán és mindenki magában emésztgeti.

- Végül is...meg tudjuk oldani - mondja ki hangosan gondolatát Namjoon és a remény sugara újra átjárja testem. Minden rendben lesz. Minden meg fog oldódni.

- It's sooo good - próbálkozik tovább Jin.

- Very - vágjuk rá egyszerre.

- Mi? - értetlenkedik.

- It's very good, hogy ha azt akartad mondani, hogy "ez nagyon jó" - magyarázza Namjoon a párjának.

- Deee, van olyan zeneszám is, hogy "It's so good" és az azt jelenti, hogy "annyira jó". Akkor most ez miért nem jó? - nyafog tovább Jin.

- Ne higgy mindig a zeneszámoknak.

- De a sárgát is onnan jegyeztem meg! És azt is hogy "vagy = or"!

- Nem tudtad magadtól megjegyezni, hogy hogy van az hogy "vagy"? - vonom fel a szemöldököm és jót szórakozom Jin tanulási módszerén.

- Mégis milyen számról jegyezted meg az "or"-t? - vigyorog Tae kíváncsian miután kibontakozik ölelésünkből.

- Természetesen Michael Jackson ~ Black or White számáról

Egyszerre nevetünk fel, és nekem sikerül először megszólalnom.

- És azt is ebből tudod, hogy hogy van a fekete meg a fehér?

- Nem. A fekete, a Blackpink együttesnek hála megy, a fehér pediiig, ööö... a Whitesnake zenekarnak köszönhető.

- Minden szót így fogsz megjegyezni? - érdeklődik Jimin.

- Természetesen igen - helyesel Jin.

- Aztán majd ne csodálkozzunk ha énekelve kommunikálsz majd angolul - kuncogok.

- Legalább ő tanul nyelvet! Ne rontsátok el a kedvét! Kook, te mennyit tudsz angolul? - vág vissza Namjoon mosolyogva.

- Ájm szpík in inglis a lidl - felelem büszkén mire óriási nevetésben tör ki a társaság, és csak én nem értem hogy miért.

- Mi az hogy Lidl? Little! I'm speak in English a little! - javít ki Namjoon. 

- Jó, jó... talán a kiejtésem nem az igazi, de inkább elég az angol témából. Nekem vannak tolmácsaim úgyhogy nem az "álommunkám" múlik rajta.

𝔼𝕡𝕣𝕖𝕤 ℂ𝕤𝕠𝕜𝕠𝕝𝕒́𝕕𝕖́3️⃣ |𝐓𝐚𝐞𝐊𝐨𝐨𝐤 𝐟𝐟|Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ